Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD + 3D Movie, geslaagde combi?

LSD + 3D Movie, geslaagde combi?

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi hoi na de vraag of ik vuurwerk met lsd kon combineren en dit tot een succes beeindigd heb, heb ik een nieuw ideetje :grin:
aangezien de nieuwe final destination in de bioscoop in 3D draait zou k graag willen gaan kijke, voor de mense die het niet kennen: je zit in je bioscoopstoel zet een soort eclips bril op en je ziet 3 dimensies in de film waardoor alles echter lijkt en je meer id film kunt opgaan. maar et grote prob is dat de 3D films meestal net de horrorfilms zijn :( , mss word het wel kicken of mss net niet , als ik de dosis zo doseer dat ik nog kan beseffen dat het maar een film is lijkt het me wel echt kicken, nuchter vond ik dat al supervet :P

doen of niet?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga naar de efteling en neem wat acid en ga in de pandadroom, lijkt me veel chiller dan Final Destination
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is maar 1 manier om erachter te komen lijkt me. Gewoon doen! De dosis moet je trouwens wel erg ver opschroeven om niet meer te beseffen dat het een film is, haha. Als je er tegen kunt, in een gesloten ruimte, al die mensen er omheen.. Dan ja, dan zou ik het wel doen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intoxication zei:
Andrew zei:
Ga naar de efteling en neem wat acid en ga in de pandadroom, lijkt me veel chiller dan Final Destination
Klik om te vergroten...
precies, op die reactie zat ik te wachten
Klik om te vergroten...

Aapjes, regenwoud, dolfijnen en beren > Mensen die een bloederige dood tegemoet gaan.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben naar Madagascar 2 geweest met een zegeltje op, en dat was voor mij echt geweldig leuk en mooi!! Een 3D film heb ik nog nooit gezien, maar dan zit je er volgens mij nog meer in...

Bovenaan mijn verlanglijstje staat de nieuwe Alice in Wonderland, van Tim Burton!! Die moet echt geweldig zijn op LSD :hearteyes:

P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
3970 zei:
Ik ben naar Madagascar 2 geweest met een zegeltje op, en dat was voor mij echt geweldig leuk en mooi!! Een 3D film heb ik nog nooit gezien, maar dan zit je er volgens mij nog meer in...

Bovenaan mijn verlanglijstje staat de nieuwe Alice in Wonderland, van Tim Burton!! Die moet echt geweldig zijn op LSD :hearteyes:
Klik om te vergroten...

WoW, :hearteyes:.
Die gaat echt super worden, waarschijnlijk weer met Depp? Heerlijk mysterieuze acteur.

OT: Denk dat de film wel 'te eng' is om te zien op lsd, maar dit is persoonlijk aangezien ik al niet van horror/thriller hou.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
3970 zei:
Ik ben naar Madagascar 2 geweest met een zegeltje op, en dat was voor mij echt geweldig leuk en mooi!! Een 3D film heb ik nog nooit gezien, maar dan zit je er volgens mij nog meer in...

Bovenaan mijn verlanglijstje staat de nieuwe Alice in Wonderland, van Tim Burton!! Die moet echt geweldig zijn op LSD :hearteyes:

Klik om te vergroten...

Die lijkt me inderdaad geniaal tijdens een trip :hearteyes: Final Destination daarentegen lijkt me dan weer kut om trippend te zien. Niet eens omdat het een 'enge' film is, maar omdat het zo nep overkomt. Als ik voor een 3Dfilm zou gaan in een trip zou het eerder Ice Age 3D worden. Maar smaken verschillen natuurlijk en het 3D-effect kan het in ieder geval wel leuker maken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
PepTalk zei:
Black Ronin zei:
Ik ga ook zeker naar Alice in Wonderland, trippend op acid. Gelegenheid voor een DF trip meeting misschien?
Klik om te vergroten...

Kan, maar weet niet wanneer die uitkomt?
Klik om te vergroten...

Maart 2010, wilde hier ook met zen allen trippend hem gaan kijken, maar we zijn dus zeker inderdaad niet de enigen met dat idee :)
Klik om te vergroten...

Kijk, misschien echt een serieus idee om er een df iets van te maken.
Zijn er al eens meer 'meetings' geweest waar iets anders werd gedaan dan gewoon chillen in de natuur/park?

Memm没m zei:
Groningen is mn stadje :) Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik liever met een paar goede vrienden ga die goed op me kunnen passen. Vrees dat ik niet zo heel sociaal ben als de alice door mn aderen giert :stoned:
Klik om te vergroten...

Niet sociaal? Ik ben dan juist altijd zoo openminded en iedereen is m'n vriend :grin: hoewel ik wel wat schuw kan zijn voor vreemden.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ImmortalTech zei:
3970 zei:
Ik ben naar Madagascar 2 geweest met een zegeltje op, en dat was voor mij echt geweldig leuk en mooi!! Een 3D film heb ik nog nooit gezien, maar dan zit je er volgens mij nog meer in...

Bovenaan mijn verlanglijstje staat de nieuwe Alice in Wonderland, van Tim Burton!! Die moet echt geweldig zijn op LSD :hearteyes:

Klik om te vergroten...

Die lijkt me inderdaad geniaal tijdens een trip :hearteyes: Final Destination daarentegen lijkt me dan weer kut om trippend te zien. Niet eens omdat het een 'enge' film is, maar omdat het zo nep overkomt. Als ik voor een 3Dfilm zou gaan in een trip zou het eerder Ice Age 3D worden. Maar smaken verschillen natuurlijk en het 3D-effect kan het in ieder geval wel leuker maken.
Klik om te vergroten...

Klopt, ikzelf heb soms ook bij 3d-films dat ik beetje duizelig/misselijk word en hoofdpijn krijg omdat het zo 'raar' kijkt. misschien zou dit bij lsd nog wat erger zijn, of juist niet natuurlijk.
M
Memm没mLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga alice in wonderland sowieso kijken op acid, met een 3d brilletje. Dat is gewoon een bedevaart
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga ook zeker naar Alice in Wonderland, trippend op acid. Gelegenheid voor een DF trip meeting misschien?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Black Ronin zei:
Ik ga ook zeker naar Alice in Wonderland, trippend op acid. Gelegenheid voor een DF trip meeting misschien?
Klik om te vergroten...

Kan, maar weet niet wanneer die uitkomt?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
Black Ronin zei:
Ik ga ook zeker naar Alice in Wonderland, trippend op acid. Gelegenheid voor een DF trip meeting misschien?
Klik om te vergroten...

Kan, maar weet niet wanneer die uitkomt?
Klik om te vergroten...

Maart 2010, wilde hier ook met zen allen trippend hem gaan kijken, maar we zijn dus zeker inderdaad niet de enigen met dat idee :)
M
Memm没mLid
01-01-2024, 00:00
#14
Groningen is mn stadje :) Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik liever met een paar goede vrienden ga die goed op me kunnen passen. Vrees dat ik niet zo heel sociaal ben als de alice door mn aderen giert :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Niet sociaal? Ik ben dan juist altijd zoo openminded en iedereen is m'n vriend :grin: hoewel ik wel wat schuw kan zijn voor vreemden.
Klik om te vergroten...
Haha, dus iedereen is je vriend, behalve mensen die je vriend niet zijn. Nee oke, dat is duidelijk : )
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
PepTalk zei:
Niet sociaal? Ik ben dan juist altijd zoo openminded en iedereen is m'n vriend :grin: hoewel ik wel wat schuw kan zijn voor vreemden.
Klik om te vergroten...
Haha, dus iedereen is je vriend, behalve mensen die je vriend niet zijn. Nee oke, dat is duidelijk : )
Klik om te vergroten...

Tjah, dat kon idd wat duidelijker.

Ik bedoelde, mensen die niet echt vrienden zijn maar wel 'meedoen' of meegaan zijn op dat moment wel echte vrienden, maar de bios dan als voorbeeld nemend. De mensen die er dan nog meer in de zaal zitten en dus echt vreemden zijn, daar ben ik dan wat afstandelijk tegen.

Heb hetzelfde als met mdma,ik heb dan met bekenden of vrienden nog hechtere banden. Maar mensen echt van buitenaf kijken dan altijd zo raar naar je ( althans dat denk je dan).
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andrew zei:
Ga naar de efteling en neem wat acid en ga in de pandadroom, lijkt me veel chiller dan Final Destination
Klik om te vergroten...
precies, op die reactie zat ik te wachten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."