Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnieke trip

Unieke trip

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
vind wel raar dat je nu al weer zin in LSD hebt
heb zelf altijd halfjaartje geen zin meer in nadat ik het heb gedaan

kom door de mega hooftpijn die ik altijd een dag later heb
hebben meer mensen dit of ligt het weer llemal aan mij '?
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,

Ander halve maand terug heb ik een unieke trip gehad. Mede door de wiet die ik onderschat had ben ik 3 uur lang met mijn eigen angst belaagd. Af en toe als ik nu nog blow heb ik fracties van seconden dat ik opeens zo'n bang gevoel krijg.

Daarom heb ik het blowen ook een tijdje stop gezet, ff helemaal clean daarvan.
Nu is de bedoeling om over een paar dagen te gaan trippen op LSD met een stel vrienden. Is het wel verstandig om te gaan trippen nu ?

De laatste trip heb ik dus niet fijn ervaren en heb het zo veel mogelijk weten te onderdrukken. Achteraf misschien niet handig geweest want ergens zit nog het gevoel dat er iets niet klopt.

groet, Joost
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#3
je voelt zelf wel aan of je het moet doen of niet wees gewoon verstandig op het moment ;p
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Begin met een halve, dan kun je toch meedoen en dan later misschien nog een halve, als alles goed gaat. Soms moet je geest healen, dat kan soms best een een jaar duren na een badtrip.


succes
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb helemaal nog geen ervaring met LSD, maar, is het eigenlijk niet mogenlijk om terug zo'n trip uit te lokken, en juist in die angst-aanvallen je er proberen over te zetten? Als je 'gewoon' in je gedachten houdt dat het 'maar een trip is'?
Of is dat niet mogenlijk/heel moeilijk? ;p
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog even wat extra informatie. Op de badtrip avond was ik aan het trippen en alles ging prima. Ver na de piek (6 uur later) stak ik nog een jointje op en die gooide mij in het diepe. Ik ging op sneltreinvaart weer de trip in. Zowel qua visuals als geestelijk. Op de een of andere manier kon ik niet begrijpen dat het nog zo hard kon gaan, 6 uur na inname van de LSD dat het op dat moment "to much" was. ik vond het te onverwachts en schrok daarvan.

Op dat soort momenten schieten er allerlei rare gedachten door je heen zoals bijvoorbeeld "Blijf ik altijd zo, waarom werkt die lsd zo lang" of "De angst zit tussen mijn oren, waarom kan ik er niet aan toegeven en het overwinnen".

Ik kon wel 10x, nee wel 100x tegen mijzelf zeggen: Het gaat allemaal wel over, morgen is alles weer goed en nu de lsd er toch nog is, kun je er beter van genieten. Trippen gaat om de eerste plaats plezier. Maar het klonk niet overtuigend genoeg blijkbaar.

Ook heb ik zeker wel het gevoel dat als ik weer LSD neem er een confrontatie komt. Maar is het niet beter om die confrontatie te lijf te gaan dan er voor weg te rennen (onderdrukken) ?
Met de reacties hierboven zal ik zeker rekening houden en als ik het ga doen ook beginnen met een halve. Even geen andere dope erbij zoals wiet.

Ook een ander voordeel zal zijn is dat het straks in groepsverband is. De bedoeling is om met een stuk of 8 mensen te trippen. Dan is er iig genoeg afleiding. Alleen trippen is toch altijd stukje zwaarder omdat de enige is waarmee je in discussie kunt gaan jezelf is.

Anyway. Thxs voor de reacties.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kreeg ooit lang geleden de tip tegen bad gaan: bezigheids therapie. Bij moeilijke gedachtes jezelf bezig houden en afleiden tot het weer leuk is. Ik heb het gelukkig nooit echt nodig gehad, maar wel vaak genoeg de tip gedeeld, dus bij deze ook aan jou.

Ik heb op LSD nog nooit echt een slecht moment gehad (op paddo's wel maar dat was zeer setting gerelateerd, ik moet sindsdien nog paddo's doen weer), dus ik heb helaas geen advies / ervaring hoe het is te trippen na een trip met een vervelend en moeilijk moment, maar probeer je weinig zorgen te maken en mocht het weer voorkomen.. afleiding, bezig houden schijnt goed te helpen.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dankje voor de tip ! ik ga hem zeker gebruiken, is het niet dit weekend dan wel een andere keer.
Ik vind LSD een te mooi middel om zomaar aan de kant te zetten omdat het 1 keer minder goed is gegaan.

1 ding is wel zeker, door uniek te trippen krijg je veel respect voor wat het met je kan doen.
groet
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hellraiser_[NL] zei:
vind wel raar dat je nu al weer zin in LSD hebt
heb zelf altijd halfjaartje geen zin meer in nadat ik het heb gedaan

kom door de mega hooftpijn die ik altijd een dag later heb
hebben meer mensen dit of ligt het weer llemal aan mij '?
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk te weinig water gedronken. :wink:

Zie ook dit topic viewtopic.php?f=7&t=23525&p=685660#p685660
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#10
"LSD is er, spontaan".

Tis niet dat ik elke maand standaard vaste prik trippen heb. Het komt nu gewoon zo uit qua party. Maar ik houd er toch zeker wel minimaal een maand tussen. En dat is bij deze het geval.

Verder heb ik nooit last van hoofdpijn bij LSD. Wel een keer gehad met 2CB maar dat kwam denk ik door vocht te kort. Was aan het trippen in de duinen, hete zon, te weinig gedronken.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn ervaring is dat mensen fout gaan door bepaalde problemen die ze nuchter ook al hebben en daardoor niet lekker in hun vel zitten. Dit komt dan keihard naar boven als je tript. Als dit bij jou ook het geval is, en als het probleem nog steeds speelt, raad ik je echt af om te trippen.

Als het puur de angst is door hallucinaties of om erin te blijven hangen, dan is het verlagen van de dosis of een andere setting ook wel genoeg.

Met meerdere mensen trippen heeft inderdaad wel een bepaald voordeel door afleiding. Maar als er problemen spelen tussen jou en één van je tripgenoten ga je dat zeker merken in je trip. Zorg dat de relatie met ieder van je tripgenoten goed is.

Ik heb zelf eens getript met 4 vrienden, waarvan er één een (belangrijk) geheim had voor een ander. Hij heeft hier zeker een uur van zn trip zwaar mee in de maag gezeten en hij had geen idee meer hoe hij ermee om moest gaan.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nasica zei:
Nog even wat extra informatie. Op de badtrip avond was ik aan het trippen en alles ging prima. Ver na de piek (6 uur later) stak ik nog een jointje op en die gooide mij in het diepe. Ik ging op sneltreinvaart weer de trip in. Zowel qua visuals als geestelijk. Op de een of andere manier kon ik niet begrijpen dat het nog zo hard kon gaan, 6 uur na inname van de LSD dat het op dat moment "to much" was. ik vond het te onverwachts en schrok daarvan.

Op dat soort momenten schieten er allerlei rare gedachten door je heen zoals bijvoorbeeld "Blijf ik altijd zo, waarom werkt die lsd zo lang" of "De angst zit tussen mijn oren, waarom kan ik er niet aan toegeven en het overwinnen".

Ik kon wel 10x, nee wel 100x tegen mijzelf zeggen: Het gaat allemaal wel over, morgen is alles weer goed en nu de lsd er toch nog is, kun je er beter van genieten. Trippen gaat om de eerste plaats plezier. Maar het klonk niet overtuigend genoeg blijkbaar.

Ook heb ik zeker wel het gevoel dat als ik weer LSD neem er een confrontatie komt. Maar is het niet beter om die confrontatie te lijf te gaan dan er voor weg te rennen (onderdrukken) ?
Met de reacties hierboven zal ik zeker rekening houden en als ik het ga doen ook beginnen met een halve. Even geen andere dope erbij zoals wiet.

Ook een ander voordeel zal zijn is dat het straks in groepsverband is. De bedoeling is om met een stuk of 8 mensen te trippen. Dan is er iig genoeg afleiding. Alleen trippen is toch altijd stukje zwaarder omdat de enige is waarmee je in discussie kunt gaan jezelf is.

Anyway. Thxs voor de reacties.
Klik om te vergroten...

Niet blowen dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."