#1
vind wel raar dat je nu al weer zin in LSD hebt
heb zelf altijd halfjaartje geen zin meer in nadat ik het heb gedaan
kom door de mega hooftpijn die ik altijd een dag later heb
hebben meer mensen dit of ligt het weer llemal aan mij '?
heb zelf altijd halfjaartje geen zin meer in nadat ik het heb gedaan
kom door de mega hooftpijn die ik altijd een dag later heb
hebben meer mensen dit of ligt het weer llemal aan mij '?