Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd, speciaal geval.

Lsd, speciaal geval.

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik heb intussen toch al ervaring met enkele trips waaronder Psilocybine en twee keer lsd, waarvan een 250 miccer...

Nu is het hier bij ons in de buurt carnaval :)

Het gaat er ongeveer zo aan toe http://www.youtube.com/watch?v=eQO6ZAZ5URs

Zou dit een leuk effect geven met een zeg maar milde 60mic trip?


Of helemaal niet?

Groet.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gadverdamme das een mega slechte setting maar jij houdt ervan.

GO go go !!

ik zou 300 mg 70% pep nemen en ze een poeppie laten ruiken ouwe.

das een zwaar amfetamine feessie.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
gadverdamme das een mega slechte setting maar jij houdt ervan.

GO go go !!

ik zou 300 mg 70% pep nemen en ze een poeppie laten ruiken ouwe.

das een zwaar amfetamine feessie.
Klik om te vergroten...

Ja feesten kunnen wij hier wel :)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou helemaal gek worden tussen al die irritante dronken mensen om me heen, godverdomme hee... Daarom ben ik ook blij dat in mijn omgeving met carnaval NIET alleen maar gezopen wordt.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Net als je op het punt staat je totale bewustzijn te verruimen en je door een nieuwe wereld te wanen, word je wakker geschud door de nieuwste kraker van Dries Roelvink.. Gegarandeerd par-ty!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
OMG lol. Dan wil ik wel een trip report.

Lavalamp zei:
Ja feesten kunnen wij hier wel :)
Klik om te vergroten...

Feesten kunnen jullie zeker in belgie, maar daar is dat geen voorbeeld van :tongueout:

Dit wel: :tongueout:
En allemaal erg acid verantwoord.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het lijkt me zonde van je trip.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wou em net droppen, en kreeg toen een slecht berichtje van drugs die de foute persoon had gevonden :rolleyes:

Dus toch maar niet gedaan dan.... zou zeker niet goed gegaan zijn.

Jammer,

misschien volgend jaar dan maar :)

Enja, Goddamn Hippies :hearteyes:
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#9
misanthrophy zei:
Net als je op het punt staat je totale bewustzijn te verruimen en je door een nieuwe wereld te wanen, word je wakker geschud door de nieuwste kraker van Dries Roelvink.. Gegarandeerd par-ty!
Klik om te vergroten...

Haha briljant verwoord =).

Lijkt mij inderdaar de naarste maar dan ook naarste plek om te trippen,
trek carnaval nuchter al slecht..
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Worst plan ever.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neuro zei:
Worst plan ever.
Klik om te vergroten...

Haha. Can't blame you though :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."