Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met trippen, niet LSD -> dosering-vraag

Ervaring met trippen, niet LSD -> dosering-vraag

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#1
okay dan word het ~100mics, nou nog iemand vinden :P pff wat is dat spul lastig te krijgen, pillen enzo zijn zoveel makkelijker :P. waarschijnlijk omdat de winst hierop minimaal zal zijn ofzo
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja mescaline lijkt me ook interessant, dat staat nog hoog op mijn to-do lijstje :grin:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Ja mescaline lijkt me ook interessant, dat staat nog hoog op mijn to-do lijstje :grin:
Klik om te vergroten...

2x san pedro besteld :rockband: :rockband: :rock: :rockband:

nou maar groeien met die hap 6-8 cm hmmm moet nog wel even geduld hebben :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
yxes zei:
Sublimo zei:
Ja mescaline lijkt me ook interessant, dat staat nog hoog op mijn to-do lijstje :grin:
Klik om te vergroten...

2x san pedro besteld :rockband: :rockband: :rock: :rockband:

nou maar groeien met die hap 6-8 cm hmmm moet nog wel even geduld hebben :P
Klik om te vergroten...

Haha dat duurt wel even ja :P Je had je san pedro poeder moeten halen, 50 gram daarvan is genoeg :)
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
yxes zei:
Sublimo zei:
Ja mescaline lijkt me ook interessant, dat staat nog hoog op mijn to-do lijstje :grin:
Klik om te vergroten...

2x san pedro besteld :rockband: :rockband: :rock: :rockband:

nou maar groeien met die hap 6-8 cm hmmm moet nog wel even geduld hebben :P
Klik om te vergroten...

Haha dat duurt wel even ja :P Je had je san pedro poeder moeten halen, 50 gram daarvan is genoeg :)
Klik om te vergroten...

heb m niet gezien op azarius en heb er ook niet echt naar gevraagd ofzo in een smartshop :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo iets verkopen ze nergens in de winkel :wink:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Zo iets verkopen ze nergens in de winkel :wink:
Klik om te vergroten...

had al zo'n donkerbruin vermoeden aangezien mescaline als stof opzich niet legaal is toch? of synthetische vorm ofzo. Verkochten ze het maar in de winkel :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
yxes zei:
Sublimo zei:
Zo iets verkopen ze nergens in de winkel :wink:
Klik om te vergroten...

had al zo'n donkerbruin vermoeden aangezien mescaline als stof opzich niet legaal is toch? of synthetische vorm ofzo. Verkochten ze het maar in de winkel :P
Klik om te vergroten...

Mescaline is naar mijn weten illegaal. De synthetische of de geëxtraheerde vorm dan. De cactus zelf is legaal.

Het poeder van de cactus is al iets makkelijker in gebruik dan de cactus zelf. Maar het makkelijkste wat betreft gebruik, is nog gewoon de mescaline geëxtraheerd uit het poeder.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een hele goede avond (of welke tijd je dit ook leest),

Ik heb een vraagje, ik wil binnenkort eens een keer LSD gaan proberen, als ik eindelijk eens iemand vind die er aan kan komen (dat ter zijde). Nu heb ik al vrij veel (voor mijn gevoel) truffel/paddo/lsa trips gehad. zo'n 10-13 het klinkt niet heel veel qua aantal, maar het voelt wel alsof ik er vrij ervaren mee ben.

Nu zijn eigenlijk alle trips op truffels zo'n 15 of 20 gram geweest (van atlantis tot dragons dynamite), alleen de 1e was 7,5gram. Over de paddo's kan ik eigenlijk weinig zeggen allen dat het voor mijn gevoel veel was. (halve flush met z'n 2e, geschat zo'n 30gram p/p). en nog een keer, hierbij waren ze gedroogd en heb er geen flauw idee van, weet dat het de 1e keer buiten was en dat de vlakbij gelegen snelweg (~50meter van het fietspad) versprong als een gek en ik eigenlijk niet terug naar huis durfde, was de intenste keer. (geschat op zo'n 3-5gram gedroogd p/p). En 1 keer LSA (5 rosewoodseeds).

Nu wil ik LSD gaan doen als ik het bemachtigd heb, ik snap natuurlijk dat je bij kunt pakken als je weinig voelt etc(binnen 3 uur), dat hoef je me niet uit te leggen aangezien ik me voldoende heb ingelezen.

De vraag is echter haal ik me hele domme dingen op m'n hals door met ~150-200 microgram te willen beginnen, aangezien ik toch wel een redelijk intense ervaring wil zoals bij zo'n ~15-20gram truffels. Ik snap dat ik de trip niet op moet sluiten in verwachtingen en moet laten komen zoals deze is, maar ik zou toch de meer intensere kant op willen zoeken.

Nog een kleine vraag, is een sitter hierbij echt nodig, ik verwacht niet zelf niet dat ik het nodig zal hebben (zal het samen met een vriend doen, met evenveel trips achter de rug).

~yxes
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Begin nou maar gewoon met 100 µg, de eerste keer je grenzen willen opzoeken is geen recept voor een succesvolle trip. :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet je zelf gaan overschatten en zoals dripptone zegt op 100 beginnen, dat is nog een aardig controleerbare dosis.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
yxes zei:
waarschijnlijk omdat de winst hierop minimaal zal zijn ofzo
Klik om te vergroten...

Dat kan een reden zijn maar volgens mij is het gewoon omdat LSD een meer harde kern drugs is.
Pillen, speed, coke pak je al rapper en wordt dus beter/meer verkocht.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
yxes zei:
waarschijnlijk omdat de winst hierop minimaal zal zijn ofzo
Klik om te vergroten...

Dat kan een reden zijn maar volgens mij is het gewoon omdat LSD een meer harde kern drugs is.
Pillen, speed, coke pak je al rapper en wordt dus beter/meer verkocht.
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je met een harde kern drug?

en wat betreft de dosering.
100 mics is een fijne start.
echter hoef je je met 200mics geen zorgen te maken.
in de jaren 60 70 was een dosering van 500 voor een beginner heel normaal
ook hoef je niet bang te zijn dat je een OD zet, de toxiciteit is te verwaarlozen.
Echter is het gewoon zo omdat je geen sitter er bij hebt dat je het risico loopt dat je sneller afdwaalt en het risico loopt dat je niet meer weet dat je gebruikt hebt en ook niet meer begrijpt waarom je je zo voelt als dat je je voelt.
Als je met 2 man gaat trippen loop je al minder risico.
De andere kan je (met een beetje mazzel) nog vertellen dat je aan het trippen bent en je nog tegenhouden je spontaan het idee krijgt de deur uit te gaan of andere onverstandige dingen gaat ondernemen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik bedoel dat het niet echt een drugs is dat je maar eens gaat nemen. Zoals dat bij speed, coke en die dingen meer het geval is.

Niet iedereen kan trippen, maar strak staan wel.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#15
trippen kanik wel :P hahaha, psychedelica is wel echt mijn ding, je leert er van en ziet gewoon geweldige dingen haha. Verder is xtc ookwel leuk op een feestje, rest boeit me eigenlijk niet zoveel.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
yxes zei:
trippen kanik wel :P hahaha, psychedelica is wel echt mijn ding, je leert er van en ziet gewoon geweldige dingen haha. Verder is xtc ookwel leuk op een feestje, rest boeit me eigenlijk niet zoveel.
Klik om te vergroten...

Het levende voorbeeld. :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Begin maar met 100 mic, alhoewel ik daar niet veel van voelde... Het zal wel afhangen van persoon tot persoon, begin toch voor de zekerheid maar met 100 mic.

En wat betreft het vinden van LSD:

LSD is niet iets wat je op elke straathoek vindt, het is niet iets wat je aan de oppervlakte zult vinden. Maar wie zoekt zal vinden en beloont worden :wink: Eenmaal de juiste bronnen en voor je het weet heb je zelfs niet meer genoeg geld om LSD te kopen :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Begin maar met 100 mic, alhoewel ik daar niet veel van voelde... Het zal wel afhangen van persoon tot persoon, begin toch voor de zekerheid maar met 100 mic.

En wat betreft het vinden van LSD:

LSD is niet iets wat je op elke straathoek vindt, het is niet iets wat je aan de oppervlakte zult vinden. Maar wie zoekt zal vinden en beloont worden :wink: Eenmaal de juiste bronnen en voor je het weet heb je zelfs niet meer genoeg geld om LSD te kopen :P
Klik om te vergroten...

:( heb het ooit 1x gehad na een paddo trip -.-' ongelofelijke sukkel dat ik ben, wist natuurlijk niks van kruistollerantie en ik was best snel uit die trip dus wilde eigenlijk nog wel even door. Toen zat ik bij een collega waarvan weer een vriendin lsd meehad, maar die collega is verhuisd :( had het toen moeten vragen.

Naja mijn zoektocht blijft doorgaan :P en anders in de tussentijd maar eens mescaline enzo proberen lijkt me ookwel interresant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."