Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een heeeeeele dringende vraag, ik heb net met een vriendin een half zegeltje LSD genomen, MAAR we weten niet hoelang het duurt voor we iets kunnen gaan voelen? verder alles tot in de puntjes geregeld en gelezen maar hoe lang na het zegeltje gaan we wat voelen?"
"We hebben babybitters beneden zitten! wel ervaring met andere drugs maar lsd is de eerste keer het is nu een uur geleden, maar voelen alletwee nog niks? en hoe begint het? wat voel je, of zie je eerst dingen?"
"tripsitters! is wat ik bedoelde, sorry maar we voelen nog niks! maar we hebben het zegeltje ook niet zo gek lang in onze mond gehad .. we hebben er nog 1 en willen die nog doormidden knippen en dan gewoon op laten lossen onder onze tong en dan inslikken..? want we voelen echt niks"
"ja dat hele artikel had ik al gelezen, een beetje extra bevestiging kan geen kwaad? we voelen nog steeeeds niet zo gek veel wel heel giechelig maar om nou echt te zeggen trippen.. neuhh misschien hadden we de lsd te lang laten liggen? 1,5 maand"
"Bedankt voor de uitgebreide info! Ik weet niet hoe of waar je aan ziet welk merk label zegel het is? ja het is moeilijk uit te leggen wat we voelen.. We voelen ons zeer zeker niet als normaal.. maar als dit DE lsd trip is? als we gewoon op ons gemak ergens naar kijken ja dan vervormd er wel een hoop. het is moeilijk moeilijk te zeggen! we zijn moe genoeg om te slapen, maar vinden het net boeiend genoeg om wakker te blijven. het is wel maf en anders. maar niet joepie en wauw! we hebben rond 8 uur een halve zegel genomen. en om half 11 nog een halve. zo snel als het weer komt, gaat het ook weer weg, en dan komt het weer.. misschien morgen in alle nuchterheid weet ik het te beschrijven!!"
"Zo eenmaal uitgetript ga ik proberen te omschrijven hoe of wat. We begonnen om 8 uur met een half velletje (paars met sterrentjes en een maantje?) Na 1,5 uur voelde we ons wel een beetje anders maar visueel was er nog niks aan het veranderen ofzo. Na 2 uur besloten we nog een halve te nemen. Er begon er wel wat te draaien en te kolken maar heel erg was het ook niet. Toen we een filmpje aanzette konden we echt niet meer naar gezichten kijken. Alsof het een soort van klei was waar in gekneden was. Het was wel leuk en grappig maar niet extreem. Verder leken wolken ook onwijs te vervormen en patronen bewogen ook wel wat. Na 7 uur na het eerste velletje wilde we gaan slapen. Maar er was gewoon geen rust in ons hoofd een soort van collage van beelden patronen en filmpjes dwars door elkaar heen, van allemaal dingen die NIKS met elkaar te maken hadden, ook heel de tijd een soort van geflikker van fel licht ofzo. Ook continu hoorde we onzelf denken het was bizar. gewoon geen seconde rust. we hebben toen nog tot half 7 in de ochtend TV gekeken omdat dat gewoon rustiger was als onze ogen dicht te doen. Wel was het heel moeilijk om verhalen te volgen op tv en gezichten normaal te zien. Als we in de spiegel keken zagen we onzelf wel maar het leek alsof we vanuit de ogen van iemand anders keken ofzo. was ook bizar. En soms alsof (voor de photoshop/illustrator kenners) er met de plucker tool gespeeld was.. Ik zou heel graag nog een keer lsd willen proberen maar dan het volle effect. want ik heb nu het idee dat het niet alles was. goeie ervaring dat wel! een soort van voorproefje gehad"