Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeibaar lsd

vloeibaar lsd

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok, ik had ook al een voorgevoel dat het dikke scam was-_-
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
Herbalisme zei:
Heb Liquid Lsd geprobeerd en werkt wel degelijk
Klik om te vergroten...

De naam is wel super misleidend.. Liquid LSD is gewoon vloeibare vorm van..

De inhoud van de liquid LSD versie bevat enkel Mitragyna speciosa, wat de wetenschappelijke naam is voor: kratom.
Dus: Veel beter gewoon los kratom of kratom extract kopen, veel goedkoper en makkelijker te doseren.

Inhoud van liquid coke:
Sida cordifolia extract (ephedrine achtige plant), Cola acuminata extract(cola noten --> cafeïne), Paullinia cupana(guarana --> cafeïne), L-Tyrosine (zorgt voor betere/snellere aanmaak van serotonine), Spirulina (Aantal vitamines en mineralen voor het effect voornamelijk vitamine B12), vitamine c (vanzelfsprekend) en Potassium Phosphate(magnesium en ijzer).

Kort gezegd: de liquid coke is gewoon een geupdrade red bull drankje... Voor dat geld kun je beter een treedje huismerk energy drank kopen.

Inhoud van liquid xtc:
cola nitida(ook een soort cola noot --> cafeïne dus), paulinia cupana(guarana, ook cafeïne), citrus aurantium 6%(soort sinasappel, word gebruikt voor het brouwen van bier, als smaakstof on cola of om marmelade van te maken...), dextro (suiker), 375 mg ascorbinezuur(vitamine c), glycyrrhiza 25%, 375 mg kalium (gewone voedingsstof, word ook gebruikt in kunstmest en in hoge dosissen voor euthanasie ivm desastreuze gevolgen voor het hart), phenylalanine(een aminozuur die helpt bij het aanmaken van hormonen, mogelijke oorzaak van autisme en kanker), oleum mentha(fucking pepermunt XD), 75 mg niacine (Vitamine b3, verantwoordelijk voor energiestofwisseling en proteïnestofwisseling).

Kort gezegd: Van allemaal ga je net niets voelen, behalve wanneer je denkt wat te voelen.
Grootste effect maker is dus cafeïne.... Bij die liquid LSD zou je inderdaad een lichtelijk kratom effect kunnen voelen, maar dit lijkt in de verste verte niet op LSD..Meer op heroïne of coke dan LSD.. Snap niet dat ze voor zo'n herbal LSD geen LSA of aanverwante stof gebruiken...

Tot nu toe enige echt werkzame producten uit de smartshop (buitenom de ''legale'' research chemicals of kruidenmengels met additief) eigenlijk enkel de truffels...
Klik om te vergroten...

Heb je volledig gelijk in (;
Ik voelde me gewoon wat helder in het hoofd van die Liquid en heb zag echt erg lichte visuals, zelf geen vervormingen, misschien wat heldere kleuren enzo.

De smartshop heeft toch nog meer werkzame natuurlijke planten zoals Peyote, San Pedro & Salvia? Alleen moet je de cactussen wel nog even laten doorgroeien ;/

Greets,
Herbalisme
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zowel MDMA (actieve bestanddeel van xtc) als LSD zijn zo illegaal als het maar kan.
Zet je zinnen er niet op, online zijn ze niet direct te verkrijgen...
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja het is weer vakantie, daarom plan ik maar weer eens om in de nabije toekomst nog eens naar sluis te reizen om truffeltjes en wat salvia te halen, na even wat rond gekeken te hebben op de website van het heksenketeltje zag ik opeens bij (en daar raak ik dan ook van in de war) de 'natural xtc' royal T oftewel liquid LSD staan.
nu is mijn vraag, werken die flesjes? of is het een om de tuin leiding om DOMME belgen in het zak te kunnen zetten? (ik zeg niet dat belgen dom zijn, ik zeg gewoon dat er tussenzitten lol)
grtz...
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#5
steaker zei:
of is het een om de tuin leiding om DOMME belgen in het zak te kunnen zetten? (ik zeg niet dat belgen dom zijn, ik zeg gewoon dat er tussenzitten lol)
grtz...
Klik om te vergroten...

Die opmerking getuigt ook maar van een laag IQ, wat een eikel zeg.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb Liquid Lsd geprobeerd en werkt wel degelijk, als je eens goed bij informatie op de website van De Heksenketel had gekeken kon je lezen dat het de werking van Lsd NABOOTST, het is een soort van natuurlijke Lsd gemaakt van allerlei kruiden.
Het is misschien wel eens de moeite om te proberen maar het smaakt echt walgelijk en 10 euro voor 1u een beetje effect te hebben vind ik toch niet waard.

Greets,
Herbalisme
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Herbalisme zei:
Heb Liquid Lsd geprobeerd en werkt wel degelijk
Klik om te vergroten...

De naam is wel super misleidend.. Liquid LSD is gewoon vloeibare vorm van..

De inhoud van de liquid LSD versie bevat enkel Mitragyna speciosa, wat de wetenschappelijke naam is voor: kratom.
Dus: Veel beter gewoon los kratom of kratom extract kopen, veel goedkoper en makkelijker te doseren.

Inhoud van liquid coke:
Sida cordifolia extract (ephedrine achtige plant), Cola acuminata extract(cola noten --> cafeïne), Paullinia cupana(guarana --> cafeïne), L-Tyrosine (zorgt voor betere/snellere aanmaak van serotonine), Spirulina (Aantal vitamines en mineralen voor het effect voornamelijk vitamine B12), vitamine c (vanzelfsprekend) en Potassium Phosphate(magnesium en ijzer).

Kort gezegd: de liquid coke is gewoon een geupdrade red bull drankje... Voor dat geld kun je beter een treedje huismerk energy drank kopen.

Inhoud van liquid xtc:
cola nitida(ook een soort cola noot --> cafeïne dus), paulinia cupana(guarana, ook cafeïne), citrus aurantium 6%(soort sinasappel, word gebruikt voor het brouwen van bier, als smaakstof on cola of om marmelade van te maken...), dextro (suiker), 375 mg ascorbinezuur(vitamine c), glycyrrhiza 25%, 375 mg kalium (gewone voedingsstof, word ook gebruikt in kunstmest en in hoge dosissen voor euthanasie ivm desastreuze gevolgen voor het hart), phenylalanine(een aminozuur die helpt bij het aanmaken van hormonen, mogelijke oorzaak van autisme en kanker), oleum mentha(fucking pepermunt XD), 75 mg niacine (Vitamine b3, verantwoordelijk voor energiestofwisseling en proteïnestofwisseling).

Kort gezegd: Van allemaal ga je net niets voelen, behalve wanneer je denkt wat te voelen.
Grootste effect maker is dus cafeïne.... Bij die liquid LSD zou je inderdaad een lichtelijk kratom effect kunnen voelen, maar dit lijkt in de verste verte niet op LSD..Meer op heroïne of coke dan LSD.. Snap niet dat ze voor zo'n herbal LSD geen LSA of aanverwante stof gebruiken...

Tot nu toe enige echt werkzame producten uit de smartshop (buitenom de ''legale'' research chemicals of kruidenmengels met additief) eigenlijk enkel de truffels...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aii, moet ik je helemaal gelijk in geven.

Inderdaad, mescaline houdende cactussen (sommige smartshops hebben ook gewoon consumeerbare hoor) en salvia horen ook wel bij de echt werkende stoffen.

Maar zou zit niet iedereen op een mescaline trip te wachten, en soms pakt salvia ook anders uit dan nieuwkomers er van verwacht hadden.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoals het hierbovenstaand bericht ook al aangeeft, zijn er maar een handjevol producten in de smartshop te verkrijgen, waar je daadwerkelijk het gewenste effect van zult krijgen.

Ik heb mezelf ook meerdere keren laten verleiden om de "smartshop-bende" uit te proberen. De paddo-growkits doen het aardig, alleen moet je goed op je omgeving letten, wil je een goede, potente oogst krijgen.
De truffels doen het ook, en inderdaad salvia. de mescaline houdende cactussen vind ik vrij duur en heb geen zin om zo'n ding nog lang te laten groeien, onder bepaalde temperaturen en bewateringschema's. Daar is mijn leven te druk voor :P

kortom, laat je niet te snel voor de gek houden door de smartshops, de meeste producten werken niet/nauwelijks en kosten toch aardig wat euro'tjes.

laters,
Dernael.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#10
dernael zei:
Zoals het hierbovenstaand bericht ook al aangeeft, zijn er maar een handjevol producten in de smartshop te verkrijgen, waar je daadwerkelijk het gewenste effect van zult krijgen.

Ik heb mezelf ook meerdere keren laten verleiden om de "smartshop-bende" uit te proberen. De paddo-growkits doen het aardig, alleen moet je goed op je omgeving letten, wil je een goede, potente oogst krijgen.
De truffels doen het ook, en inderdaad salvia. de mescaline houdende cactussen vind ik vrij duur en heb geen zin om zo'n ding nog lang te laten groeien, onder bepaalde temperaturen en bewateringschema's. Daar is mijn leven te druk voor :P

kortom, laat je niet te snel voor de gek houden door de smartshops, de meeste producten werken niet/nauwelijks en kosten toch aardig wat euro'tjes.

laters,
Dernael.
Klik om te vergroten...

Mescaline cactussen zoals Peyote & San Pedro zijn echt erg gemakkelijk om te kweken, ik zet ze gewoon aan het venster, 1x water per maand en tijdens de winter niet en voila zo kweek je zo (;
Ik weet ook dat dit wel veel geduld in beslag neemt en als je deze koopt dan kosten deze inderdaad aardig wat geld maar ik ben er 100% van overtuigd dat ze de moeite dik waard zijn.

Greets;
Herbalisme

Greets,
Herbalisme
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naast dat ze inderdaad weinig verzorging vragen (wel een aantal jaren geduld ja..) kun je ze vaak ook gewoon kant en klaar kopen, gewoon een groot formaat dus.
Goede portie ligt vaak tussen de 20-30 euro..En ja, dat is wel meer dan een pil of grammetje speed maar je krijgt er ook heel wat anders voor terug.

Daarnaast wil ik wel even zeggen dat er echt wel een aantal kruiden zijn die een degelijk effect geven. Maarja, niet zo op de voorgrond aanwezig dan ''echte'' drugs.
Maar dingen als kratom werkt best.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
Naast dat ze inderdaad weinig verzorging vragen (wel een aantal jaren geduld ja..) kun je ze vaak ook gewoon kant en klaar kopen, gewoon een groot formaat dus.
Goede portie ligt vaak tussen de 20-30 euro..En ja, dat is wel meer dan een pil of grammetje speed maar je krijgt er ook heel wat anders voor terug.

Daarnaast wil ik wel even zeggen dat er echt wel een aantal kruiden zijn die een degelijk effect geven. Maarja, niet zo op de voorgrond aanwezig dan ''echte'' drugs.
Maar dingen als kratom werkt best.
Klik om te vergroten...

Dat jaren geduld is geen probleem, ik vind het interessant om geneeskrachtige / bewustzijnsveranderende planten te kweken, en het staat ook nog mooi als decoratie ^^
Kost een mescaline trip maar 20-30 euro? Ik dacht dat je een stuk of 3-5 cactussen moest opeten, op bepaalde sites lees ik dat een normale portie 3-5 "buttons" zijn.

Greets,
Herbalisme
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dosis is natuurlijk afhankelijk van de soort.

Meestal word de san perdo kant en klaar verkocht.
Dosering bij San pedro is zo'n 400 gram verse cactus. Dan heb je meestal met een stuk van 15-20 cm wel genoeg..Bij azarius betaal je voor een (evt. ook verder te kweken!) 25-30 cm lange cactus (is dus al wat meer dan die 400 gram) €30.

San pedro's goeien ook stukken sneller, schijnen lekkerder te zijn qua smaak en door een iets andere alkaloïdenverhouding wat smoother in trip.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
Dosis is natuurlijk afhankelijk van de soort.

Meestal word de san perdo kant en klaar verkocht.
Dosering bij San pedro is zo'n 400 gram verse cactus. Dan heb je meestal met een stuk van 15-20 cm wel genoeg..Bij azarius betaal je voor een (evt. ook verder te kweken!) 25-30 cm lange cactus (is dus al wat meer dan die 400 gram) €30.

San pedro's goeien ook stukken sneller, schijnen lekkerder te zijn qua smaak en door een iets andere alkaloïdenverhouding wat smoother in trip.
Klik om te vergroten...

En bij Peyote, is 1 cactus van ong. 7 jaar oud ook goed? Ik zet anders in loop van het weekend eens een foto ervan op dit topic. ( Als dit niet off-topic is, anders start ik wel nieuw topic )
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blijkbaar had de bron, waar ik mijn informatie over peyote vandaan had, het verkeerd. Het wordt nu wel aantrekkelijker om zo'n cactus in huis te halen. Ik hoop alleen dat mijn kat hem heel zal laten. :P

Achja, gelukkig is er nu genoeg LSD in mijn omgeving om, makkelijk, te kunnen genieten van heerlijke trips. Al staat peyote zeker nog op mijn verlanglijstje. :)

Enjoy!
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Raakt wel erg offtopic, maar mijn kat heeft al eens eerder DMT binnen gekregen.. Een vriend van me had het niet goed opgeruimd en was weggegaan, er zat nog een beetje op een lepeltje, waar mijn kat een lik van nam.

Erg lekker vond hij het niet. haha
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kat zal ze gewoon met rust laten hoor.
Of hij moet van stekels en trippen houden :)
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gremlin zei:
steaker zei:
of is het een om de tuin leiding om DOMME belgen in het zak te kunnen zetten? (ik zeg niet dat belgen dom zijn, ik zeg gewoon dat er tussenzitten lol)
grtz...
Klik om te vergroten...

Die opmerking getuigt ook maar van een laag IQ, wat een eikel zeg.
Klik om te vergroten...

dude ik ben zelf belg, wtf omdat ik besef dat niet iedereen slim is heb ik een laag iq?
ik ben niet degene zich aangesproken voeld
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe je het ook went of keert, het is bewezen dat het gemiddelde Belgische IQ gewoon niet zo gek hoog is. (wel 2 hele punten lager dan het Nederlandse!:P)

Kunnen jullie ook niets aan doen. :openmouth:
Maar jullie lieve Belgen moeten niet elkaar de ogen uit gaan pikken omdat de een zegt dat belgen dom zijn, en een andere Belg daar dan een ontiegelijk belachelijke reactie op geeft.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
PepTalk zei:
Hoe je het ook went of keert, het is bewezen dat het gemiddelde Belgische IQ gewoon niet zo gek hoog is. (wel 2 hele punten lager dan het Nederlandse!:P)
Kunnen jullie ook niets aan doen. :openmouth:
Klik om te vergroten...

2 hele punten ooooow nee, wat een verschil :tearsofjoy:
Als ze mij om een test hadden gevraagd zou dat verschil snel goedgemaakt zijn :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."