#1
ok, ik had ook al een voorgevoel dat het dikke scam was-_-
PepTalk zei:Herbalisme zei:Heb Liquid Lsd geprobeerd en werkt wel degelijk
De naam is wel super misleidend.. Liquid LSD is gewoon vloeibare vorm van..
De inhoud van de liquid LSD versie bevat enkel Mitragyna speciosa, wat de wetenschappelijke naam is voor: kratom.
Dus: Veel beter gewoon los kratom of kratom extract kopen, veel goedkoper en makkelijker te doseren.
Inhoud van liquid coke:
Sida cordifolia extract (ephedrine achtige plant), Cola acuminata extract(cola noten --> cafeïne), Paullinia cupana(guarana --> cafeïne), L-Tyrosine (zorgt voor betere/snellere aanmaak van serotonine), Spirulina (Aantal vitamines en mineralen voor het effect voornamelijk vitamine B12), vitamine c (vanzelfsprekend) en Potassium Phosphate(magnesium en ijzer).
Kort gezegd: de liquid coke is gewoon een geupdrade red bull drankje... Voor dat geld kun je beter een treedje huismerk energy drank kopen.
Inhoud van liquid xtc:
cola nitida(ook een soort cola noot --> cafeïne dus), paulinia cupana(guarana, ook cafeïne), citrus aurantium 6%(soort sinasappel, word gebruikt voor het brouwen van bier, als smaakstof on cola of om marmelade van te maken...), dextro (suiker), 375 mg ascorbinezuur(vitamine c), glycyrrhiza 25%, 375 mg kalium (gewone voedingsstof, word ook gebruikt in kunstmest en in hoge dosissen voor euthanasie ivm desastreuze gevolgen voor het hart), phenylalanine(een aminozuur die helpt bij het aanmaken van hormonen, mogelijke oorzaak van autisme en kanker), oleum mentha(fucking pepermunt XD), 75 mg niacine (Vitamine b3, verantwoordelijk voor energiestofwisseling en proteïnestofwisseling).
Kort gezegd: Van allemaal ga je net niets voelen, behalve wanneer je denkt wat te voelen.
Grootste effect maker is dus cafeïne.... Bij die liquid LSD zou je inderdaad een lichtelijk kratom effect kunnen voelen, maar dit lijkt in de verste verte niet op LSD..Meer op heroïne of coke dan LSD.. Snap niet dat ze voor zo'n herbal LSD geen LSA of aanverwante stof gebruiken...
Tot nu toe enige echt werkzame producten uit de smartshop (buitenom de ''legale'' research chemicals of kruidenmengels met additief) eigenlijk enkel de truffels...
steaker zei:of is het een om de tuin leiding om DOMME belgen in het zak te kunnen zetten? (ik zeg niet dat belgen dom zijn, ik zeg gewoon dat er tussenzitten lol)
grtz...
Herbalisme zei:Heb Liquid Lsd geprobeerd en werkt wel degelijk
dernael zei:Zoals het hierbovenstaand bericht ook al aangeeft, zijn er maar een handjevol producten in de smartshop te verkrijgen, waar je daadwerkelijk het gewenste effect van zult krijgen.
Ik heb mezelf ook meerdere keren laten verleiden om de "smartshop-bende" uit te proberen. De paddo-growkits doen het aardig, alleen moet je goed op je omgeving letten, wil je een goede, potente oogst krijgen.
De truffels doen het ook, en inderdaad salvia. de mescaline houdende cactussen vind ik vrij duur en heb geen zin om zo'n ding nog lang te laten groeien, onder bepaalde temperaturen en bewateringschema's. Daar is mijn leven te druk voor :P
kortom, laat je niet te snel voor de gek houden door de smartshops, de meeste producten werken niet/nauwelijks en kosten toch aardig wat euro'tjes.
laters,
Dernael.
PepTalk zei:Naast dat ze inderdaad weinig verzorging vragen (wel een aantal jaren geduld ja..) kun je ze vaak ook gewoon kant en klaar kopen, gewoon een groot formaat dus.
Goede portie ligt vaak tussen de 20-30 euro..En ja, dat is wel meer dan een pil of grammetje speed maar je krijgt er ook heel wat anders voor terug.
Daarnaast wil ik wel even zeggen dat er echt wel een aantal kruiden zijn die een degelijk effect geven. Maarja, niet zo op de voorgrond aanwezig dan ''echte'' drugs.
Maar dingen als kratom werkt best.
PepTalk zei:Dosis is natuurlijk afhankelijk van de soort.
Meestal word de san perdo kant en klaar verkocht.
Dosering bij San pedro is zo'n 400 gram verse cactus. Dan heb je meestal met een stuk van 15-20 cm wel genoeg..Bij azarius betaal je voor een (evt. ook verder te kweken!) 25-30 cm lange cactus (is dus al wat meer dan die 400 gram) €30.
San pedro's goeien ook stukken sneller, schijnen lekkerder te zijn qua smaak en door een iets andere alkaloïdenverhouding wat smoother in trip.
Gremlin zei:steaker zei:of is het een om de tuin leiding om DOMME belgen in het zak te kunnen zetten? (ik zeg niet dat belgen dom zijn, ik zeg gewoon dat er tussenzitten lol)
grtz...
Die opmerking getuigt ook maar van een laag IQ, wat een eikel zeg.
PepTalk zei:Hoe je het ook went of keert, het is bewezen dat het gemiddelde Belgische IQ gewoon niet zo gek hoog is. (wel 2 hele punten lager dan het Nederlandse!:P)
Kunnen jullie ook niets aan doen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."