Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeibaar lsd

vloeibaar lsd

29 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Maar jullie lieve Belgen moeten niet elkaar de ogen uit gaan pikken omdat de een zegt dat belgen dom zijn, en een andere Belg daar dan een ontiegelijk belachelijke reactie op geeft.
Klik om te vergroten...

Als 2 belgen vechten om een been loopt de 3e ermee heen :wink:
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Belgen zijn niet dom ... Ze denken gewoon niet goed na en zijn dikwijls veel te lui om iets te ondernemen ;D
En ik spreek uit ervaring, gelukkig gaat het nu beter, maar als je naar sommige mensen uit je omgeving kijkt ... Maarjah, iedereen zijn eigen leven :grin:

Greets
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat Nederlanders net zo veel last hebben van niet nadenken en lui zijn hoor.

Vind meer het organisatorisch vermogen van sommige belgen belachelijk laag (waarvan gek genoeg het grootste gedeelte politieke functies bekleden..)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Herbalisme zei:
Belgen zijn niet dom ... Ze denken gewoon niet goed na en zijn dikwijls veel te lui om iets te ondernemen ;D
Klik om te vergroten...


dat veralgemenen altijd zeg... kom nou.
Belgen dit, Nederlanders dat,....

Eigenlijk leven we op 1 land en dat is.....de aarde.

PepTalk zei:
(waarvan gek genoeg het grootste gedeelte politieke functies bekleden..)
Klik om te vergroten...
Hier moet ik je gelijk geven, die politiek'mensen' zijn echt lachwekkend. Niet capabel genoeg... en nogmaals....lachwekkend en wekt soms plaatsvervangende schaamte op.

Grts
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
Herbalisme zei:
Belgen zijn niet dom ... Ze denken gewoon niet goed na en zijn dikwijls veel te lui om iets te ondernemen ;D
Klik om te vergroten...


dat veralgemenen altijd zeg... kom nou.
Belgen dit, Nederlanders dat,....

Eigenlijk leven we op 1 land en dat is.....de aarde.

PepTalk zei:
(waarvan gek genoeg het grootste gedeelte politieke functies bekleden..)
Klik om te vergroten...
Hier moet ik je gelijk geven, die politiek'mensen' zijn echt lachwekkend. Niet capabel genoeg... en nogmaals....lachwekkend en wekt soms plaatsvervangende schaamte op.

Grts
Klik om te vergroten...
Niet alle politiekers in België zijn lachwekkend, sommige zijn echt wel erg capabel, het grote probleem is dat elke partij zijn wil wil doordrijven en de standpunten van een ander als 'Niet' beschouwd. Ze hebben er wel de hersens voor maar het zijn qua mentaliteit kleine kinderen.

Mandragora, wat je daar zegt over veralgemenen, daar heb je een groot deel gelijk in maar eigenlijk is het wel zo dat elke cultuur hoe dicht die ook bij elkaar ligt zijn specifieke eigenschappen heeft, dat komt nu eenmaal door de politieke, economische, sociale & levensbeschouwelijke factoren van dat land. Nu heb je wel gelijk dat je dat in de landen rond ons nog niet zo hard zal merken maar als je nu eens naar andere continenten reist dan kun je echt wel een cultuurshock krijgen door die compleet andere denkwijze en het gedrag van die cultuur.

Greets,
Herbalisme
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Herbalisme zei:
Nu heb je wel gelijk dat je dat in de landen rond ons nog niet zo hard zal merken maar als je nu eens naar andere continenten reist dan kun je echt wel een cultuurshock krijgen door die compleet andere denkwijze en het gedrag van die cultuur.
Klik om te vergroten...

Ik heb het niet over de cultuurshock maar had het eerder over het intelligentieniveau per land of wie er al dan niet luier of dommer is.... :wink:

Grts
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Herbalisme zei:
Niet alle politiekers in België zijn lachwekkend, sommige zijn echt wel erg capabel, het grote probleem is dat elke partij zijn wil wil doordrijven en de standpunten van een ander als 'Niet' beschouwd. Ze hebben er wel de hersens voor maar het zijn qua mentaliteit kleine kinderen.
Klik om te vergroten...

Daarom nou net niet capabel :wink: , ach het interesseert me geen moer die politiek. Wel spijtig dat verkeerde keuzes van hun uit ons bakken geld kost waarvoor we niets nuttigs in de plaats krijgen. We spekken immers alleen hun dikke nek die dan nog dikker word.

Grts
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
Herbalisme zei:
Nu heb je wel gelijk dat je dat in de landen rond ons nog niet zo hard zal merken maar als je nu eens naar andere continenten reist dan kun je echt wel een cultuurshock krijgen door die compleet andere denkwijze en het gedrag van die cultuur.
Klik om te vergroten...

Ik heb het niet over de cultuurshock maar had het eerder over het intelligentieniveau per land of wie er al dan niet luier of dommer is.... :wink:

Grts
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dat ook wel een beetje bepalend is qua cultuur :grin:
Wat je bijvoorbeeld wel mooi ziet is dat Nederlanders veel ruimdenkender zijn op gebied van drugs, seks & uitgaansleven, in België hebben er zelf mensen het idee dat je kabouters en dergelijke ziet van een joint ... ;/
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Herbalisme zei:
Wat je bijvoorbeeld wel mooi ziet is dat Nederlanders veel ruimdenkender zijn op gebied van drugs, seks & uitgaansleven,
Klik om te vergroten...
Elk land heeft zo z'n ruimdenkende mensen, waar het meer geaccepteerd word zal het ook meer aan het licht komen.
Je moet mensen als individu bekijken niet als 'landlid'. Iedereen is anders.... kan zijn dat 'pakweg' in een heel streng onderdrukkend land dat mensen daar zéér ruimdenkend zijn maar dat niet openbaarlijk kunnen tonen. Je moet ieder apart onder de loep nemen...

Herbalisme zei:
in België hebben er zelf mensen het idee dat je kabouters en dergelijke ziet van een joint ... ;/
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: ja hoor

Nu terug OT!!

(@Herbalisme, als je nog wil verder discussiëren...langs me pb ofzo dan graag :wink: )
Grts
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet doen, voor die prijs kan je een echte zegel kopen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."