Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat te doen met regen

wat te doen met regen

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MezmerizaLid
01-01-2024, 00:00
#1
van te voren alvast sorry als ik nu met dit topic zwaar in de herhaling val.
Morgen ben ik van plan om met een groepje van 5 te gaan trippen op lsd. Maar het wordt echt bagger weer. We hebben niet echt ergens waar we binnen kunnen zitten, dus ik vroeg me af of iemand misschien ervaring heeft met trippen in de regen, en of dat chill is of niet. Ik heb het 2 keer gedaan maar beide keren was het 30 graden. En wat is dan leuk om te gaan doen? Wandelen in het bos (ookal is het vies weer)? Is een openbare plek ergens binnen een slecht idee?

Alvast bedankt voor de reacties.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn mening en ervaring is dat een relaxte plek (binnen) wel zo handig en fijn is. Vooral de eerste keren.
Als ik jullie was zou ik andere planning maken, zou niet weten wat te doen in dit weer. Het duurt 6-10 uur lijkt me veel te lang buiten..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou je eerste keer niet gaan forceren als de condities niet optimaal zijn, vooral met 5 onervaren trippers is het best een risico om publiek, met een negatieve omgeving te gaan trippen. Ik denk dat je je trip beter kunt uitstellen totdat je ergens een locatie bij iemand thuis hebt.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het niet doen.. Misschien word je trip echt veel minder en dat zou zonde zijn. Het lijkt me zelf niet lekker in de regen, straks ben je helemaal verkleumd en koud.. Dan kan je beter nog even geduld hebben en misschien binnenkort op een mooie dag een supertoffe trip hebben buiten!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dansen in de regen is fijn onder LSD!
Meer kan ik er niet over zeggen, mij stoorde regen helemaal niets onder men LSD trip toen, maar goed.. iedereen is anders. Was toen wel leuke muziek bij etc en zonnestralen die door de regenwolken heen glijden, ik vond het fantastisch
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ZERO- zei:
Ik zou het niet doen.. Misschien word je trip echt veel minder en dat zou zonde zijn. Het lijkt me zelf niet lekker in de regen, straks ben je helemaal verkleumd en koud.. Dan kan je beter nog even geduld hebben en misschien binnenkort op een mooie dag een supertoffe trip hebben buiten!
Klik om te vergroten...

Eens gedaan echter was het toen 35+ graden is nogal anders, was erg fijn. Had wel (deels) een dak boven hoofd om te chillen grotendeels..

Dansen/afkoelen in de regen kan hemel zijn zoals mandragora al zegt :)

Onder de 25-20 graden lijkt het me niets echter.
M
MezmerizaLid
01-01-2024, 00:00
#7
We hebbben het uiteindelijk wel gedaan, er was een van ons met een leeg (ouderloos :P) huis, en we hadden een partytent in de tuin gezet.
Het was uiteindelijk wel erg gezellig, knus binnen de open haard aan gezet, maar toch was de regen wel een beetje jammer. Tussen de buien door gingen we op avontuur in de straat maar we moesten elke keer terug door het weer... Maar geen bad trips of problemen :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezmeriza zei:
er was een van ons met een leeg (ouderloos ) huis, en we hadden een partytent in de tuin gezet.
Klik om te vergroten...

Klinkt als een topplek!

Komt er nog een tripreport? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."