Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Ik vroeg mij af of iemand ervaring had met LSD of truffels in combinatie met speed. Je hebt natuurlijk wel de bekende combinatie met mdma/xtc maar ik vind persoonlijk speed over het algemeen prettiger dan mdma... Alvast bedankt voor jullie reacties"
"van te voren alvast sorry als ik nu met dit topic zwaar in de herhaling val. Morgen ben ik van plan om met een groepje van 5 te gaan trippen op lsd. Maar het wordt echt bagger weer. We hebben niet echt ergens waar we binnen kunnen zitten, dus ik vroeg me af of iemand misschien ervaring heeft met trippen in de regen, en of dat chill is of niet. Ik heb het 2 keer gedaan maar beide keren was het 30 graden. En wat is dan leuk om te gaan doen? Wandelen in het bos (ookal is het vies weer)? Is een openbare plek ergens binnen een slecht idee? Alvast bedankt voor de reacties."
"Deze?"
"We hebbben het uiteindelijk wel gedaan, er was een van ons met een leeg (ouderloos :P) huis, en we hadden een partytent in de tuin gezet. Het was uiteindelijk wel erg gezellig, knus binnen de open haard aan gezet, maar toch was de regen wel een beetje jammer. Tussen de buien door gingen we op avontuur in de straat maar we moesten elke keer terug door het weer... Maar geen bad trips of problemen"
"In een plastic zakje met sluitstrip, daar kreeg ik het in, en dat zakje weer in een groter zakje met een soort aluminiumfolie aan de binnenkant en een sluitstrip, in de onderste la van een kastje. Wauw! Men zei al dat het spul stabiel was, maar had niet verwacht dat het nog zó goed zou zijn... Thnx voor je reactie"
"Beste drugsgebruikers en experts, Vorig jaar april (bijna een jaar geleden dus) heb ik 2 gram MDMA gekocht. Paar keer gebruikt (uitstekend spul) en toen was ik het een tijdje lichtelijk zat, vooral door het geheugenverlies en dat mn avonden vaak ineens erg kort lijken, en heb ik het in een sealtje in een ander sealtje achter in mijn kast gepropt. Ik heb het 2 weekjes geleden naar een testcentrum gebracht (ja, ja, vreselijk illegaal want je mag het niet laten testen als je het al een keer hebt gebruikt...) en uit de test kwam 80%, en die vrouw vertelde me dat 84% het meest haalbare was dus dat het erg goed was. Máár, het is dus al een jaar oud. Hoeveel invloed heeft dit op de werking? En heeft dat ook invloed op de testresultaten of geven die niet aan hoe sterk het nog is? Hoe lang is het eigenlijk houdbaar en wat is de beste manier om het te bewaren zodat het zo lang mogelijk goed is? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!"