Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd in de efteling

Lsd in de efteling

7 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
GerarddegeksteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey beste psychonauten!

Ik heb al een stuk of 5 keer nu op lsd getript. Eerste 3 keer waren de zegels ontzettend sterk tussen de 200-300 ugl(eerste keer dus heel bad getript :kots: ). Daarna 2 x wat rustiger getript met zegels van 140 ugl. Nu heb ik laatst weer wat nieuwe gekocht(280 ugl) en er is er al een getest door een vriend van me en zijn heel goed. Nu ga ik donderdag naar de efteling en wil hier een half zegeltje doen( met wat hasj erbij). Iemand nog tips of is dit gewoon ontzettend stom :confused: ? Ik hoor graag wat reacties en of eventuele ervaringen van anderen. Groeten van Gerard
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is deze week herfstvakantie dus zal nog extra druk zijn ook
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het niet doen. Er zijn te veel mensen en impulsen. Als je trip wat heftiger uitpakt snap je al helemaal niks in zo'n omgeving.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoewel het geniaal klinkt om aan de LSD naar de efteling te gaan denk ik dat het al snel een hele arelaxte omgeving wordt vanwege de enorme drukte. Daarbij is het dan ook nog eens zo dat je daar tussen alleen maar mensen loopt die in een totaal andere vibe zitten, dat wordt heel snel heel ongemakkelijk denk ik.

Als je het al doet zou ik dosering nemen waarbij je net nog niet tript eigenlijk, onder de 70ug ofzo. Dus dan zou je een kwart zegel moeten pakken als die zegels ook zo sterk zijn. 280ug zie je bijna nooit dus er is best een grote kans dat die zegels minder sterk zijn.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me ook echt super a relaxt heel eerlijk gezegd. Wel geweldig dat je van zulke zegels kan krijgen trouwens jaloers :P

Denk er ook aan hoe het voor gezinnen en kinderen zou zijn als ze een zwaar trippend persoon zien. Lijkt me geen heel goed idee. Of je moet op een hele rustige dag gaan een keer.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me beter :)

Gerarddegekste zei:
Wat nu dan op de planning staat is om een keer midden in het schooljaar te gaan als het mega rustig is. En dan met mijn tripgenoot boer Richard. En dan niet teveel nemen en gewoon genieten van hoe mooi de efteling is!
Klik om te vergroten...
G
GerarddegeksteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor jullie reacties! Lsd in de efteling houd ik wel op mijn bucketlist!
G
GerarddegeksteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat nu dan op de planning staat is om een keer midden in het schooljaar te gaan als het mega rustig is. En dan met mijn tripgenoot boer Richard. En dan niet teveel nemen en gewoon genieten van hoe mooi de efteling is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."