Volgens mij kun je beter de zegels kopen van iemand met ruime ervaring, die een grove schatting kan maken van de dosis, dan elke maand je dosis verhogen. Beter in één keer goed dan er een jaar over doen om het zelf te bepalen.
Hoezo zou je daar zo lang over hoeven doen? Als je het elk weekend doet, kun je binnen 1 a 2 maanden al weten hoe sterk ze ongeveer zijn. Als je eenmaal de treshold hebt gevonden kan je daarna in 1 keer een fatsoenlijke dosis doen.Exceptional Insight zei:Volgens mij kun je beter de zegels kopen van iemand met ruime ervaring, die een grove schatting kan maken van de dosis, dan elke maand je dosis verhogen. Beter in één keer goed dan er een jaar over doen om het zelf te bepalen.
Als je het elke week doet, bouw je tolerantie op. Dus dan heb je geen idee wanneer je de threshold bereikt hebt.Psychedelibee zei:Hoezo zou je daar zo lang over hoeven doen? Als je het elk weekend doet, kun je binnen 1 a 2 maanden al weten hoe sterk ze ongeveer zijn. Als je eenmaal de treshold hebt gevonden kan je daarna in 1 keer een fatsoenlijke dosis doen.
Kom op. Je zit op een drugsforum. Wees creatief.Psychedelibee zei:Niet iedereen heeft de luxe dat ze mensen met ervaring kennen die een grove schatting van de dosis kunnen maken.
Met zegels geldt dat de opdruk nog minder zegt dan met pillen bijvoorvbeeld, dus ja je zal zelf moeten experimenteren.Eik zei:Ik weet dat de daadwerkelijke sterkte vaak lager ligt dan wat de verkoper aangeeft. Heeft er hier toevallig iemand ervaring met deze zegels of zal ik toch zelf moeten experimenteren?
Als je de kans hebt zou ik zeker eens 1/8 zegel proberen en kijken of je daar uberhaupt iets van merkt. Als ze echt 200ug zijn, dan is dat 25ug en dat zou je zeker moeten voelen zonder dat je echt gaat trippen. Maar de kans dat je zegels 200ug zijn is vrij minimaal aangezien ze zo sterk bijna niet voorkomen. Maargoed, ook 12.5ug zou je heel licht moeten kunnen opmerken aangezien dat ongeveer een microdosis is.Eik zei:Ik kan waarschijnlijk halverwege december met een maatje van me een experimenteer-stap zetten. Zou een half zegeltje per persoon een goede hoeveelheid zijn om te testen? Of denken jullie dat het beter is van tevoren alvast in mijn eentje 1/8 of 1/4 zegel uit te proberen als ik een keer het huis alleen heb (vrouw en kids een weekendje weg)?
LSD is in de minimale hoeveelheden die nodig zijn voor een trip smaakloos, maar de inkt op de zegel kan ook nog een smaak hebben. Als je zegels echt extreem bitter zijn heb je waarschijnlijk wel echt iets anders. Je zou een testkitje kunnen kopen bij een smartshop. Met zo'n test weet je niet zeker of het LSD is aangezien alle gelijkende stoffen hetzelfde kleuren. Maar als het echt iets totaal anders is zoals 25i-NBOMe of DOC dan weet je dat ook direct. En juist middelen zoals die laatste twee kunnen gevaarlijk zijn of ongemakkelijk lang. Gelijkende stoffen aan LSD zoals AL-LAD of ALD-52 zijn niet zo heel erg aangezien die qua risico en werking heel erg op LSD lijken.Eik zei:Nog een laatste vraag: klopt het dat de LSD smaakloos moet zijn en dat een bittere smaak een indicatie is van andere RC's?
Je hebt maar een klein stukje van een zegel nodig voor zo'n zuur test.Eik zei:Kost dat testen me dat dan ook meteen een hele zegel trouwens?
Nee je loopt dan niet meteen risico's, maar dan weet je uiteraard nog steeds niet of je wel LSD te pakken hebt. Sowieso loop je bij DOC of NBOMe pas echt risico op hogere doseringen, ook met 1 zegel zal je waarschijnlijk niet meteen echt een groot risico lopen maar je trip is wel anders. Met meerdere zegels van met name NBOMe kan het wel levensgevaarlijk worden.Eik zei:En als ik 1/8 zegel test zonder te testen loop ik dan serieuze risico's als het DOC of NBOMe is?
Van 25ug wordt je heel licht high en kun je nog best functioneren zolang je geen dingen gaat doen die veel concentratie vereisen.Eik zei:Als ik zo op internet lees is de kans groot dat 1/8 zegel tussen de 10 en 25ug zal zijn. Als ik deze hoeveelheid neem op een vrije dag kan ik dan nog enigzins functioneren als ik niet teveel verplichtingen heb?
Met LSD loopt het wat meer lineair voor mijn gevoel.Eik zei:Tot slot ben ik benieuwd naar het verloop van effecten bij LSD. Bij psilo heb ik gemerkt dat de effecten eerder exponentieel dan lineair oplopen. Ik vond bijvoorbeeld 3 gram paddo's veel meer dan een verdubbeling in effect vergeleken met 1,5 gram paddo's. Is dit ook bij LSD het geval?
Lastig te zeggen aangezien iedereen er anders op reageert en ik het op basis van een subjectieve beschrijving moet doen, maar de ervaring klinkt mij een beetje als tussen de 20 en 30ug. Dit vooral omdat je beschrijft licht high te zijn maar zou kunnen functioneren als je er moeite voor doet. Veel meer dan 30ug en normaal functioneren wordt wel echt een uitdaging.Eik zei:Ik hoop dat jullie naar aanleiding van bovenstaande beschrijving een grove inschatting kunnen maken van hoeveel ug ik waarschijnlijk binnen heb gekregen zodat ik mijn eerste "volledige trip" goed kan doseren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."