Hallo Eik,
Het is vooral anders ja.
Testen is natuurlijk het beste om te laten doen bij een testcentrum. Kwantiteit wordt volgens mij nog steeds niet gedaan, dus je zult het voorzichtig wat op moeten bouwen. Bijnemen heeft echter weinig zin, dus verspil hier je zegels niet mee.
LSD is voor mij zó anders dan psilocybine, dat ik het moeilijk vind om te zeggen hoeveel je moet nemen voor een vergelijkbare trip qua sterkte. Ik zou beginnen met een dosering tussen de 50 en 100 microgram (voor het geval je ongeveer weet wat er op je zegels zit dus).
Bij psilo heb ik ook helemaal geen zin in eten. Bij LSD is dat heel anders. Daarbij heb ik in het begin vaak grote vreetaanvallen en tussendoor kan ik ook prima dingen eten. Het is dan heel lekker om fruit te eten (haal aardbeien in huis!). Dingen met veel toegevoegde rotzooi als smaakversterkers en dergelijke kun je beter niet nemen, want dat proeft dan allemaal zeer chemisch. Natuurlijk/gezond eten is heerlijk tijdens een LSD trip.![:)]()
Veel plezier bij je eerste keer LSD. Het gaat waarschijnlijk één van je favoriete middelen worden, zo niet je favoriet.![:wink:]()
Het is vooral anders ja.
Testen is natuurlijk het beste om te laten doen bij een testcentrum. Kwantiteit wordt volgens mij nog steeds niet gedaan, dus je zult het voorzichtig wat op moeten bouwen. Bijnemen heeft echter weinig zin, dus verspil hier je zegels niet mee.
LSD is voor mij zó anders dan psilocybine, dat ik het moeilijk vind om te zeggen hoeveel je moet nemen voor een vergelijkbare trip qua sterkte. Ik zou beginnen met een dosering tussen de 50 en 100 microgram (voor het geval je ongeveer weet wat er op je zegels zit dus).
Bij psilo heb ik ook helemaal geen zin in eten. Bij LSD is dat heel anders. Daarbij heb ik in het begin vaak grote vreetaanvallen en tussendoor kan ik ook prima dingen eten. Het is dan heel lekker om fruit te eten (haal aardbeien in huis!). Dingen met veel toegevoegde rotzooi als smaakversterkers en dergelijke kun je beter niet nemen, want dat proeft dan allemaal zeer chemisch. Natuurlijk/gezond eten is heerlijk tijdens een LSD trip.
Veel plezier bij je eerste keer LSD. Het gaat waarschijnlijk één van je favoriete middelen worden, zo niet je favoriet.