Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGenetisch aangelegd bad gaan?

Genetisch aangelegd bad gaan?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het mogelijk dat ik van mijn moeder het "bad gaan" heb overgeërfd? Wij hebben namelijk ook allebij dezelfde effecten op drugs die je normaal niet hebt (zoals mdma worden wij echt ontspannen van dan kunnen wij niet blijven rechtstaan ze of dansen :tearsofjoy: ) Want ik zou graag lsd willen proberen maar ons mama is al vaak in een bad trip terechtgekomen en als ik mijn grootste angst zie wil ik die ni in een trip beleven (geesten, het spirituele, bezeten zijn enzo... :dizzy::tearsofjoy: )
Wat misschien ook interessant is om te weten is dat ik gemiddeld bipolair ben (emotie-wisselingen enzo en ons mama heeft da ook maar licht dan) daarom was mijn vraag of dat da genetisch is?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stop maar met drugs. Je bent er de komende jaren nog niet aan toe. Overduidelijk te lezen in je posts.
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben al 2 jaar bezig dusja en ik probeer ook alty zoveel mogelijke goeie informatie over alle drugs te vinden. En daarbij da kan toch interessant zijn of dat da genetisch bepaald is :) want als da zo is kan extra voorzorgsmaatregelen nemen :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Begrijp ik het goed dat je LSD wilt proberen, maar bang bent om dan een spirituele ervaring te krijgen?

LSD=spiritueel, dus doe maar niet dan als je daar niet voor open staat.

Niet lullig bedoelt verder, maar je berichten zijn nogal vaag en staan vol met typfouten waardoor ik niet helemaal weet wat je nou precies wilt weten in je topics.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van spiritualiteit, want spiritualiteit heeft niet zoveel te maken met geesten of andere dingen zien die er niet zijn.

Verder durf ik er weinig zinnigs over te zeggen of je er hetzelfde op zal reageren als je moeder. Als je vaak hetzelfde reageert is de kans wellicht wel groter. Daarbij kan alleen de angst om bad te gaan ook wel snel een self fulfilling prophecy worden.
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn excuses :wink:
Ik zou inderdaad lsd is willen proberen.
Maar in mijn achterhoofd blijft er bij mij zitten dat mijn moeder zelf zeker 6/10 trips bad ga. En dat is natuurlijk niet een leuk vooruitzicht :) . en aangezien ik en ons mama altijd al hetzelfde hebben gereageerd op vanalles heb ik beetje schrik dat ik dus ook 60% van de tijd in een bad trip zit. En een trip op lsd is toch een beetje uw eigen verbeelding he? Want ik sta volledig open voor het spirituele! Maar ni voor mijn nachtmerrie dat er ineens in mijn appartement een "annabelle" ofzo zit snapje :) (zo de duivelse kant van het spirituele is mijn grootste nachtmerrie als dat uitkomt :tearsofjoy:)

Al beetje duidelijker? :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het hoeft niet te gebeuren, maar de kans is er altijd. Ook al is het niet door genetische aanleg, maar slechts je geloof dat je er genetische aanleg voor hebt. Wat je gelooft wordt je werkelijkheid. Dat geldt normaal al, maar met LSD nog 10x meer.

Er is geen duivelse/demonische kant aan spiritualiteit. Spiritualiteit is buiten het denken gaan: interpretatieloze perceptie. Maar veel van trippen is juist het denkproces: het interpreteren versterken.

Edit: wat Psychedelibee zegt. :wink:
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik wil echt zo is proberen in een open bos ofzo in de lente rustig chill :) maar misschien moet ik dan met een "zwakker" tripmiddel beginnen want lsd is toch de zwaarste in zijn soort he? :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSD is niet de zwaarste in zijn soort hoor, maar zeker ook niet de lichtste.

Begin eens met 2C-B zou ik zeggen, dat is zo'n beetje het lichtste tripmiddel wat er is. Maar zeker niet minder leuk of interessant.
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oke ga is rondhoren merci voor de tip :)
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tchillerke zei:
Oke ga is rondhoren merci voor de tip :confused:mile:
Klik om te vergroten...

Vraagje: Ben je een man of een vrouw?
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Langspeelplaat zei:
Vraagje: Ben je een man of een vrouw?
Klik om te vergroten...

Zo man ast maar man kan zijn :tearsofjoy::blush:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."