#1
Hey iedereen,
Ik ben 1 oktober en dit weekend heel de dag helemaal alleen thuis want mijn ouders zijn op verlof![:)]()
Nu ik ga het kort houden, maar je hebt even een back-story nodig.
Ik gebruik nu ongeveer 5 jaar harddrugs, vooral pep (best frequent, elk weekend namelijk en restjes worden in de week gewoon opgemaakt), coke vind ik niet zo super, dagelijks wiet, heel veel alcohol (type 2-verlsaving, dus gewoon omdat ik het leuk vind en niet voor problemen weg te drinken ofzo), GHB, blablabla you get the point. Ik gebruik echt veel te veel.
Nu eigelijk is het GEBRUIKTE heel veel, ik ben 8 augustus (toen ik naar spanje vertrok met me gf) gestopt met wiet en heb ook al die snuif gelaten, zeker 6 weken clean. Dan nu en dan 1-é lijntjes om de 2 weken en dan weer wat trekjes van een jointje en je voelt het al aankomen, nu sinds een dikke week weer lekker hervallen enkel heb ik nu Xanax voorgeschreven van de dokter dus neem ik die er rustig bij...
Ik MOET ook gewoon stoppen want ben binnen dit en 4 weken mijn rijbewijs voor 2e maal kwijt door DUI (1x alcohol en laatste x speed+wiet). Het proces is al uitgesproken en ik krijg de helft voorwaardelijk dat ik mezelf laat begeleiden door een verslavings-expert met random urinetesten (1 falen = straf x2). Mijn liefje weet nog niet van me relapse (ze wist het ervoor wel, we zijn nu 9 maand samen) en ook voor haar wil ik echt stoppen want het is echt een schat van een vrouw. Ik wil ook gewoon zelf echt stoppen want het leuke is er eigelijk al heeeel lang af en vooral ook van mijn drank-gewoonte (ik drink makkelijk een fles wijn elke dag).
TIJD VOOR ZELFREFLECTIE DUS! en wel zo snel mogelijk!
Nu ik lijk misschien door die uitleg hardcore maar dat bekijk ik niet zo. Ik was een frequent gebruiker maar gebruikte echt altijd met mate. 2-4 lijntjes, 1-2 jointjes, halve pilletjes en dan bijnemen tot ik goed zat... Ik probeer altijd ZO VEEL MOGELIJK TE GENIETEN i.p.v. super veel en jezelf dan ongemakkelijk te voelen.
SORRY IK MAAK HET TE LANG!!
Ik heb allessinds veel ervaring, ik kan mezelf goed gerust stellen als ik even panikeer (ik doe aan introspectie/zelfreflectie en ben echt wel op een aardig niveau)
Ik wil dus eigelijk de LSD trip doen om aan een goede portie zelfreflectie te doen en hopelijk door een of ander nieuw perspectief eindelijk eens ECHT in te zien dat het NU NU NU de moment is om te kappen.
Mijn buikgevoel zegt echt dat ik het moet doen maar ik zou toch graag wat tips van mensen met ervaring krijgen.
Mijn ouders hebben een groot huis, grote tuin dus de setting is sowieso wel goed.
Ik stel een leuke relaxte playlist samen zodat ik mezelf daar al niet meer mee bezig hoef te houden, het zelfde geldt voor enkele films die ik wil/kan zien.
Ik ga de setting echt goed proberen te maken, maar alle tips zijn sowieso welkom!
SORRY VOOR DE LANGE TEKST, en bedankt dat je de tijd even nam om alles door te lezen![:)]()
Ik ben 1 oktober en dit weekend heel de dag helemaal alleen thuis want mijn ouders zijn op verlof
Nu ik ga het kort houden, maar je hebt even een back-story nodig.
Ik gebruik nu ongeveer 5 jaar harddrugs, vooral pep (best frequent, elk weekend namelijk en restjes worden in de week gewoon opgemaakt), coke vind ik niet zo super, dagelijks wiet, heel veel alcohol (type 2-verlsaving, dus gewoon omdat ik het leuk vind en niet voor problemen weg te drinken ofzo), GHB, blablabla you get the point. Ik gebruik echt veel te veel.
Nu eigelijk is het GEBRUIKTE heel veel, ik ben 8 augustus (toen ik naar spanje vertrok met me gf) gestopt met wiet en heb ook al die snuif gelaten, zeker 6 weken clean. Dan nu en dan 1-é lijntjes om de 2 weken en dan weer wat trekjes van een jointje en je voelt het al aankomen, nu sinds een dikke week weer lekker hervallen enkel heb ik nu Xanax voorgeschreven van de dokter dus neem ik die er rustig bij...
Ik MOET ook gewoon stoppen want ben binnen dit en 4 weken mijn rijbewijs voor 2e maal kwijt door DUI (1x alcohol en laatste x speed+wiet). Het proces is al uitgesproken en ik krijg de helft voorwaardelijk dat ik mezelf laat begeleiden door een verslavings-expert met random urinetesten (1 falen = straf x2). Mijn liefje weet nog niet van me relapse (ze wist het ervoor wel, we zijn nu 9 maand samen) en ook voor haar wil ik echt stoppen want het is echt een schat van een vrouw. Ik wil ook gewoon zelf echt stoppen want het leuke is er eigelijk al heeeel lang af en vooral ook van mijn drank-gewoonte (ik drink makkelijk een fles wijn elke dag).
TIJD VOOR ZELFREFLECTIE DUS! en wel zo snel mogelijk!
Nu ik lijk misschien door die uitleg hardcore maar dat bekijk ik niet zo. Ik was een frequent gebruiker maar gebruikte echt altijd met mate. 2-4 lijntjes, 1-2 jointjes, halve pilletjes en dan bijnemen tot ik goed zat... Ik probeer altijd ZO VEEL MOGELIJK TE GENIETEN i.p.v. super veel en jezelf dan ongemakkelijk te voelen.
SORRY IK MAAK HET TE LANG!!
Ik heb allessinds veel ervaring, ik kan mezelf goed gerust stellen als ik even panikeer (ik doe aan introspectie/zelfreflectie en ben echt wel op een aardig niveau)
Ik wil dus eigelijk de LSD trip doen om aan een goede portie zelfreflectie te doen en hopelijk door een of ander nieuw perspectief eindelijk eens ECHT in te zien dat het NU NU NU de moment is om te kappen.
Mijn buikgevoel zegt echt dat ik het moet doen maar ik zou toch graag wat tips van mensen met ervaring krijgen.
Mijn ouders hebben een groot huis, grote tuin dus de setting is sowieso wel goed.
Ik stel een leuke relaxte playlist samen zodat ik mezelf daar al niet meer mee bezig hoef te houden, het zelfde geldt voor enkele films die ik wil/kan zien.
Ik ga de setting echt goed proberen te maken, maar alle tips zijn sowieso welkom!
SORRY VOOR DE LANGE TEKST, en bedankt dat je de tijd even nam om alles door te lezen