Toen ik voor het eerst op LSD ging trippen had ik al ervaring met Psilocybine in de vorm van paddo's en truffels. Ik vond het toen heel lastig om een beeld te krijgen van hoe sterk een bepaalde dosis LSD zou aanvoelen ten opzichte van een bepaalde dosis paddo's truffels. Nu weet ik wel dat het twee behoorlijk verschillende tripmiddelen zijn en dat het niet zomaar 1 op 1 te vergelijken is. Bovendien is elke individuele trip totaal anders. Desondanks denk ik dat er wel enige vorm van vergelijking mogelijk is als grove richtlijn voor mensen die ervaring met 1 van de twee hebben en willen experimenteren met het andere.
Op basis van mijn beperkte ervaringen geeft ik een voorzet. Ik ben benieuwd naar wat andere meer ervaren trippers hiervan zeggen.
1,5 gram gedroogde paddo's -40ug LSD
3 gram gedroogde paddo's - 150ug LSD
Wat ik op internet ook wel tegenkwam was de vergelijking 2 gram gedroogde paddo's - 100ug LSD. Volgens mij is dit wel een mooi uitgangspunt maar is de "dose-response-curve" bij psilocybine veel stijler. Met andere woorden. Een lage dosis LSD doet nog relatief veel terwijl een lage dosis paddó's echt heel mild is. Terwijl boven de 3 gram het effect van paddo's nog steeds heel hard toeneemt terwijl de kracht van een LSD trip minder hard toeneemt boven de 150ug.
Ik weet dat het lastig vergelijken is maar het lijkt me toch nuttig om dit soort info op het forum te hebben voor mensen die geen ervaring met beide stofjes hebben.
Op basis van mijn beperkte ervaringen geeft ik een voorzet. Ik ben benieuwd naar wat andere meer ervaren trippers hiervan zeggen.
1,5 gram gedroogde paddo's -40ug LSD
3 gram gedroogde paddo's - 150ug LSD
Wat ik op internet ook wel tegenkwam was de vergelijking 2 gram gedroogde paddo's - 100ug LSD. Volgens mij is dit wel een mooi uitgangspunt maar is de "dose-response-curve" bij psilocybine veel stijler. Met andere woorden. Een lage dosis LSD doet nog relatief veel terwijl een lage dosis paddó's echt heel mild is. Terwijl boven de 3 gram het effect van paddo's nog steeds heel hard toeneemt terwijl de kracht van een LSD trip minder hard toeneemt boven de 150ug.
Ik weet dat het lastig vergelijken is maar het lijkt me toch nuttig om dit soort info op het forum te hebben voor mensen die geen ervaring met beide stofjes hebben.