Ik ben 15 jaar geleden begonnen met experimenteren met drugs. In die tijd paddo's, coke, speed, 2-cb, MDMA, ketamine en LSD gebruikt.
Ik stopte alles in m'n mik zonder na te denken. Gebruikte toen ook antidepressiva en heb het idee dat ik daardoor niet zo ontvankelijk was voor drugs. Ik gebruikte altijd minstens het dubbele van de rest en bleef het meest nuchter.
Nu al jaren geen AD meer en laatste keer speed en coke is 3 jaar geleden. Vorig jaar paar keer truffels genomen, en ik was weer de meest nuchtere. Vorige week weer eens 2 lijntjes speed genomen en daar 3 dagen strak van gestaan tot mijn verbazing. Tja, tolerantie vergeten... Dus die kwam hard aan.
Ik heb wat 1-p lsd gekocht en wilde dat gaan nemen, tot ik iemand sprak die lsd-25 had en nu van plan dat morgen te gaan nemen. Merk dat ik een beetje een schijterd ben geworden. Waar ik vroeger zo uit een flesje liquid dronk, ben ik nu erg onzeker om 1 zegeltje te nemen. Hoe gaat het vallen? Hoe was lsd ook alweer? Reageer ik nu anders zonder AD?
Ik ga het doen met iemand die ik wel al heel lang ken en die erg ervaren is. Ben niet echt topfit na de speed vorige week maar heb wel echt zin.
Plan is goed slapen vannacht, morgen 19 uur zegeltje nemen. M'n ouders komen op bezoek de dag erna om 11 uur... Niet echt een probleem, ze hebben vroeger ook gebruikt, maar wil wel beetje geslapen hebben.
Kortom; ben onzeker over de dosis te nemen en het effect het nu heeft. Ik word nu ook weleens licht angstig met pure wiet roken terwijl ik al 20 jaar elke dag rook.
Advies please
![:)]()