Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMicrodose oplossing in PET flesje bewaren ?

Microdose oplossing in PET flesje bewaren ?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
Propyleenglycol is een heel goede voor oplossingen, maar die is echt goor, dus niet geschikt voor oraal.

Ik zou een neusspray maken en die onder je tong spuiten, paar ug per spray, zodat je met 3 a 4 sprays aan je gewenste microdosering zit.
Klik om te vergroten...
Mijn overvloedige toegang tot ethanol heeft me de propyleen tour niet doen inslaan.
Ik heb je effe een pbtje gestuurd mbt de spray.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ornyk zei:
En wat is het verdict na 2 een halve week ? En hoeveel dose je nu ?
Ik start morge al , ik ben om 12 uur vrij van werk en geen verplichtingen meer behalve een paar potjes Magic the garnering bij een vriend :grin: , ik twijfel tussen 10 of 12iu.
Intresse in een echte trip heb ik wel , maar de mindset zit al jaren niet goed , daarvoor nu het experiment.
Klik om te vergroten...

Tsja het oordeel...ik vind het wel prettig geloof ik. Maar ik ben er nog niet uit of ik er nu echt meer focus en energie van krijg of dat ik eigenlijk gewoon blij ben dat ik ondanks de omstandigheden nog redelijk functioneer.

Ik zit nu op 15ug, 3 keer per week. Dat is voor mij zeker de eerste paar uur niet echt sub-perceptueel meer maar bij een lagere dosis merk ik er echt niks meer van. Dat neigt mij persoonlijk iets teveel naar homeopathie :wink:

Daarnaast knip ik de blotter ipv oplossen. Dat is voor mij persoonlijk wat praktischer dan knoeien met een flesje. Kan natuurlijk helemaal niet zo precies knippen maar dat is ook wel weer leuk voor de variatie.
8
8ļøāƒ£6ļøāƒ£Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tsja het oordeel...ik vind het wel prettig geloof ik. Maar ik ben er nog niet uit of ik er nu echt meer focus en energie van krijg of dat ik eigenlijk gewoon blij ben dat ik ondanks de omstandigheden nog redelijk functioneer.
Klik om te vergroten...

:tilttearlaugh:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je een blotter van 50ug in een flesje doet, neem je dan ook 50ug op?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Als je een blotter van 50ug in een flesje doet, neem je dan ook 50ug op?
Klik om te vergroten...
Als je het hele flesje leeg zou drinken wel ja.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chillax zei:
Zou daar wel mee oppassen, als je pech hebt zit de hele dosering aan een kant op de zegel en sta je straks dik te trippen op je werk. Oplossen is bij micro dosering echt wel aan te raden.
Klik om te vergroten...
Paar maand geleden een etizolam blotter van 12mg perfect in 10 geknipt , 1 stukje op geknabbeld , nooit knip ik nog blotters om te doseren :flushed:

Ongeveer een uurtje geleden de eerste dose genomen.
14ug , en het is zeker aanwezig :grimacing:
Ik ben 10 minuutjes geleden kleine lachkickjes beginnen krijgen en voel me veel opener om dingen te doen.(waar ik nrm geen zin in zou hebben).
Eigelijk is het effect al te merkbaar om een microdose te zijn voor mij , dinsdag zal het 12ug worden.
Nu een uurtje met de hond de polder in met een goed muziekje op en dan even langs men ouders , als dit een geslaagd experiment is voor mij, is het volgende maand de beurt aan men vader :blush:.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ornyk zei:
Hallo.
Ik start zaterdag met een maand experiment 1p-lsd microdose.
Ik wil nu de oplossing gaan maken (zegel van 100iu) met 90ml gedistilleerd water en 10ml zuivere ethanol , kan ik deze in de frigo bewaren in een 100ml donker PET flesje ?
Of beter in een glazen potje met wat zilverpapier omheen zodat er geen zonlicht bij kan ?
Ik heb geen ervaring met lsd , enkel met paddo's , truffels , dmt en salvia qua tripmiddelen , maar na enkele weken research wil ik toch dit experiment uitproberen.
:handwaving2:
Klik om te vergroten...

Altijd glas boven plastic verkiezen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Altijd glas boven plastic verkiezen
Klik om te vergroten...
Ben gistere nog een 100ml flesje gaan halen bij de apotheek.
Straks om 12 uur de eerste dosis van 12iu (ug zoals jullie het zeggen.)nemen , als het teveel zou zijn kan ik maandag nog zakken naar 10.

Edit*
Uitgesteld tot 14:00 , overwerken..
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#9
fyrckantsylph zei:
Daarnaast knip ik de blotter ipv oplossen. Dat is voor mij persoonlijk wat praktischer dan knoeien met een flesje. Kan natuurlijk helemaal niet zo precies knippen maar dat is ook wel weer leuk voor de variatie.
Klik om te vergroten...

Zou daar wel mee oppassen, als je pech hebt zit de hele dosering aan een kant op de zegel en sta je straks dik te trippen op je werk. Oplossen is bij micro dosering echt wel aan te raden.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Interessant, keep us posted!

Heb wel eens geƫxperimenteerd met truffel microdose (1 g verse truffels om de twee dagen) maar merkte er echt helemaal niks van.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
henkie2 zei:
Interessant, keep us posted!

Heb wel eens geƫxperimenteerd met truffel microdose (1 g verse truffels om de twee dagen) maar merkte er echt helemaal niks van.
Klik om te vergroten...
Wel , hier is een post van dag 1 en 2 https://drugsforum.nl/threads/microdose-1p-lsd-fail-maar-toch-niet.66237/ .
Vandaag is dag 3 (2de off day) , kon moeilijk men bed uit , maar eens men bed uit... zelfde verhaal als dag 2 , nog altijd benzoloos voor 2 dagen... :grin:
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar hoe zit dat nou...ik weet weinig van benzo’s, behalve dat je er een LSD trip mee kan stoppen.

Begrijp ik nou goed dat je probeert een benzo verslaving met LSD te controleren? Begrijp me niet verkeerd, dat klinkt als een uitstekend plan. Ik wil je niet op ideeën brengen maar zou je met een benzo ook je LSD tolerantie(-tijd) kunnen beïnvloeden?

Of andersom, kan het zijn doordat je een benzo tolerantie hebt (als dat al bestaat) dat je LSD (micro-) trips niet zo hard werken als dat ze zouden zijn zonder benzo’s?

An sich interessant om morgen exact dezelfde dosis te nemen en kijken of er iets anders gebeurt dan de eerste keer.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
fyrckantsylph zei:
Maar hoe zit dat nou...ik weet weinig van benzo’s, behalve dat je er een LSD trip mee kan stoppen.

Begrijp ik nou goed dat je probeert een benzo verslaving met LSD te controleren? Begrijp me niet verkeerd, dat klinkt als een uitstekend plan. Ik wil je niet op ideeën brengen maar zou je met een benzo ook je LSD tolerantie(-tijd) kunnen beïnvloeden?

Of andersom, kan het zijn doordat je een benzo tolerantie hebt (als dat al bestaat) dat je LSD (micro-) trips niet zo hard werken als dat ze zouden zijn zonder benzo’s?

An sich interessant om morgen exact dezelfde dosis te nemen en kijken of er iets anders gebeurt dan de eerste keer.
Klik om te vergroten...

Het was niet bedoeld om met de md , met benzo's te stoppen , maar om de withdrawl wat aangenamer te proberen maken, en adhd klachten zoals geen focus en soms vrij in mezelf gekeerd en een beetje de lust van het leven verloren (mede door men benzo verslaving, ik kom van een zeer hoge dagelijkse dosis , voor men taper was dat ongeveer dagelijks 12mg broma , 10 dia en tusse de 1 en 2mg clona sochtens als ik opstond , en tege 6 7 uur savonds nog eens dezelfde dosissen..).
Dus op microdose dag heb ik mijn ochtend benzo's nog gehad 3broma 5 dia en 0.125 clona , en dat liep niet echt zoals ik wou.
Maar dan off day 1 en 2 zijn super , en benzovrij, ik snap niet dat ik geen enkele craving heb , normaal gesproken zou ik nu staan zweten en tweaken als een gek , ik ben nog nooit zo rustig geweest , collega's Vrage zelfs wat er met me gebeurd is in het weekend :tearsofjoy:.
Ik ga morge zowieso niet terug 14ug nemen maar 10 , ga straks wel effe men vrouw bellen hoe haar eerste off day verloopt.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow dat klinkt als een gouden greep! Ik ben benieuwd of er bij jou (of bij anderen) ook iets verandert in het dromen. De eerste weken werden mijn dromen steeds helderder en onthield ze beter en vannacht had mijn laatste droom een lucide karakter. Dat was wel heel vet! Wel slecht geslapen verder, misschien is mijn lijf toch wat aan het ontwennen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
fyrckantsylph zei:
Wow dat klinkt als een gouden greep! Ik ben benieuwd of er bij jou (of bij anderen) ook iets verandert in het dromen. De eerste weken werden mijn dromen steeds helderder en onthield ze beter en vannacht had mijn laatste droom een lucide karakter. Dat was wel heel vet! Wel slecht geslapen verder, misschien is mijn lijf toch wat aan het ontwennen.
Klik om te vergroten...
Wel , vandaag eerste dag met een microdose op het werk , 10ug.
Wauw :sweatsmile: super dag gehad , veel werk gedaan.
Eindelijk neen kunnen zeggen tegen een paar "tussen jobjes" omdat ik te persee de huidige taak af wou hebben.
Ik heb het heel de dag lekker warm gehad (op een goede manier) , alsof er een soort van kacheltje branden in men buik :grin:
Ik heb vanmiddag enkel 5mg diazepam genomen omdat ik een enorm droge mond begon te krijgen en begon te trillen (persoonlijke eerste tekenen van men withdrawl.)
En ik droom al jaren niet meer door het blowen en benzo's , nu terug wel maar ik onthoud ze niet , ik word wakker en weet dat ik gedroomd heb , maar weet niet wat en hoe.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#16
SuperSilverHaze zei:
Bij een microdose 1p-lsd krijg je dan verwijde pupillen of valt dat wel mee?
Klik om te vergroten...

Daar krijg je geen verwijde pupillen van. Ik heb al veel verschillende dosissen geprobeerd en merk dat het vanaf ~40 ug begint.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij mij lijken mijn pupillen al vanaf 20 toch te verwijden (LSD dan, geen 1p-lsd, weet niet of dat verschil maakt).
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
SuperSilverHaze zei:
Bij een microdose 1p-lsd krijg je dan verwijde pupillen of valt dat wel mee?
Klik om te vergroten...
Bij een dose tot 12ug niet , op 14ug had ik wel een knalrode kope en een beetje wijdere pupillen , mensen die me niet kenden wisten nix, maar voor men ouders toen ik op bezoek was , wiste ze direct dat ik iets genomen had... 10ug is men sweetspot.

KropSla zei:
Bij mij lijken mijn pupillen al vanaf 20 toch te verwijden (LSD dan, geen 1p-lsd, weet niet of dat verschil maakt).
Klik om te vergroten...
Ik dacht gelezen te hebben dat 1p (zo goe als) direct omzet naar lsd in het lichaam, en lsd25 direct omzet naar lsd in contact met water.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij mij ook geen dilation tot 30ug, maar dat is ook echt geen MD dosis...(per ongeluk nog niet gehalveerde snipper onder m’n tong gelegd...)

Had gisteravond op 15ug (mijn sweet spot) op T+15uur (!) gewoon een heel subtiel CEV dingetje. Een soort van blauwgroen inktwolkje dat steeds in m’n gezichtsveld ontstond en waar dan steeds oranje en lichtblauwe inktwolkjes uit vloeiden. Best indrukwekkend aangezien ik broodnuchter was en het al zo lang geleden was sinds inname.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bijzonder hoe het toch weer bij iedereen anders werkt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."