#1
Eens met @Eik. Beter 100 ug voor een eerste keer denk ik. Je kunt later (niet tijdens dezelfde trip vanwege tolerantie) altijd nog trippen op een hogere dosering. Dit zijn niet het soort dingen om ongeduldig mee te zijn.
Verder raadt ik wiet tijdens de piek ook sterk af. In de late comedown is op zich wel oké. Heb het hier op DF al heel vaak genoemd, maar wil mensen toch graag waarschuwen: ik ben een keer zwaar verkeerd gegaan op LSD (ALD-52 eigenlijk, maar zelfde ding...) plus wiet tijdens de piek. Wiet kan vrij makkelijk een element van paranoia toevoegen aan een trip. Laat je je daardoor in wat voor mate dan ook beïnvloeden, dan is er mogelijk de kans dat je heel snel, heel verkeerd gaat. We hebben het dan over een retourtje persoonlijke psychologische hel, met heel goed mogelijk post-traumatische klachten als je daar niet goed mee omgaat. Onderschat deze middelen niet, zeker niet in combinatie met elkaar. En zeker tijdens een eerste trip doe je er heel verstandig aan om niet te gaan combineren.
LSD is trouwens fascinerend genoeg op zichzelf! Luister niet teveel naar mensen die alles maar moeten combineren met elkaar. Sommigen weten door goede research vrij goed wat ze doen, maar velen gooien ook gewoon roekeloos spul bij elkaar. Dat het dan tot nog toe niet verkeerd is gegaan zegt helemaal niets. Ik noemde LSD plus wiet hier op DF eerst ook een gouden combinatie. Daar denk ik nu heel anders over.
Verder raadt ik wiet tijdens de piek ook sterk af. In de late comedown is op zich wel oké. Heb het hier op DF al heel vaak genoemd, maar wil mensen toch graag waarschuwen: ik ben een keer zwaar verkeerd gegaan op LSD (ALD-52 eigenlijk, maar zelfde ding...) plus wiet tijdens de piek. Wiet kan vrij makkelijk een element van paranoia toevoegen aan een trip. Laat je je daardoor in wat voor mate dan ook beïnvloeden, dan is er mogelijk de kans dat je heel snel, heel verkeerd gaat. We hebben het dan over een retourtje persoonlijke psychologische hel, met heel goed mogelijk post-traumatische klachten als je daar niet goed mee omgaat. Onderschat deze middelen niet, zeker niet in combinatie met elkaar. En zeker tijdens een eerste trip doe je er heel verstandig aan om niet te gaan combineren.
LSD is trouwens fascinerend genoeg op zichzelf! Luister niet teveel naar mensen die alles maar moeten combineren met elkaar. Sommigen weten door goede research vrij goed wat ze doen, maar velen gooien ook gewoon roekeloos spul bij elkaar. Dat het dan tot nog toe niet verkeerd is gegaan zegt helemaal niets. Ik noemde LSD plus wiet hier op DF eerst ook een gouden combinatie. Daar denk ik nu heel anders over.