Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer LSD, help?

Eerste keer LSD, help?

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eens met @Eik. Beter 100 ug voor een eerste keer denk ik. Je kunt later (niet tijdens dezelfde trip vanwege tolerantie) altijd nog trippen op een hogere dosering. Dit zijn niet het soort dingen om ongeduldig mee te zijn.

Verder raadt ik wiet tijdens de piek ook sterk af. In de late comedown is op zich wel oké. Heb het hier op DF al heel vaak genoemd, maar wil mensen toch graag waarschuwen: ik ben een keer zwaar verkeerd gegaan op LSD (ALD-52 eigenlijk, maar zelfde ding...) plus wiet tijdens de piek. Wiet kan vrij makkelijk een element van paranoia toevoegen aan een trip. Laat je je daardoor in wat voor mate dan ook beïnvloeden, dan is er mogelijk de kans dat je heel snel, heel verkeerd gaat. We hebben het dan over een retourtje persoonlijke psychologische hel, met heel goed mogelijk post-traumatische klachten als je daar niet goed mee omgaat. Onderschat deze middelen niet, zeker niet in combinatie met elkaar. En zeker tijdens een eerste trip doe je er heel verstandig aan om niet te gaan combineren.

LSD is trouwens fascinerend genoeg op zichzelf! Luister niet teveel naar mensen die alles maar moeten combineren met elkaar. Sommigen weten door goede research vrij goed wat ze doen, maar velen gooien ook gewoon roekeloos spul bij elkaar. Dat het dan tot nog toe niet verkeerd is gegaan zegt helemaal niets. Ik noemde LSD plus wiet hier op DF eerst ook een gouden combinatie. Daar denk ik nu heel anders over.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Eens met @Eik. Beter 100 ug voor een eerste keer denk ik. Je kunt later (niet tijdens dezelfde trip vanwege tolerantie) altijd nog trippen op een hogere dosering. Dit zijn niet het soort dingen om ongeduldig mee te zijn.
Klik om te vergroten...

Helaas heeft TS 150ug pellets/microdots. Ik heb ze nooit gezien maar dat is lastig delen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
fyrckantsylph zei:
Helaas heeft TS 150ug pellets/microdots. Ik heb ze nooit gezien maar dat is lastig delen.
Klik om te vergroten...
Hmm, dat is misschien lastig ja...

150 ug kƔn op zich wel, maar je bent wel min of meer gegarandeerd van een 'wild ride'. Kan de TS dat accepteren en dat voor een dikke 10 uren lang dan moet het te doen zijn als TS verder ook goed in zijn vel zit. Ik zou beginners toch eerder een stuk lagere dosering aanraden, maar goed...

Blijf dan in ieder geval wel echt van de wiet af TS...

Wellicht kun je de microdots toch opdelen mbv een mesje(?)
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Hmm, dat is misschien lastig ja...

150 ug kƔn op zich wel, maar je bent wel min of meer gegarandeerd van een 'wild ride'. Kan de TS dat accepteren en dat voor een dikke 10 uren lang dan moet het te doen zijn als TS verder ook goed in zijn vel zit. Ik zou beginners toch eerder een stuk lagere dosering aanraden, maar goed...

Blijf dan in ieder geval wel echt van de wiet af TS...

Wellicht kun je de microdots toch opdelen mbv een mesje(?)
Klik om te vergroten...
Ik ben het inmiddels met je eens šŸ˜‰. Ik weet niet wat er gebeurt was als ik geen tripsitters bij me had. Was sowieso hopeloos verdwaald in Huisjesland 🤣.

Misschien zijn die dots wel oplosbaar in water of wodka. Maar als het een emulsie wordt is er helemaal geen pijl meer op te trekken.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben ook wel heeeeeeel benieuwd hoe het bevallen is! Ik ga dit jaar ook voor het eerst lsd uitproberen.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#6
fyrckantsylph zei:
Misschien zijn die dots wel oplosbaar in water of wodka.
Klik om te vergroten...
Moet dan gedestilleerd water zijn anders blijft er 0 LSD over
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Ik ben ook wel heeeeeeel benieuwd hoe het bevallen is! Ik ga dit jaar ook voor het eerst lsd uitproberen.
Klik om te vergroten...
Ojee post was van gisteren dus die zijn misschien al letterlijk en figuurlijk het bos in...

wij met al ons goed bedoelde advies šŸ˜†
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dots zijn niet oplosbaar in demi-water. Heb dit laatst aan een vendor gevraagd.
Verder zou ik alleen in een bos trippen waar je de weg heeeeeel goed kent en dan nog kan het lastig zijn weet ik uit ervaring.
Ik heb het vaak gedaan, maar laatste keer toch een afslag gemist en raakte compleet gedesoriƫnteerd.
Van google maps snapte ik toen ook weinig meer...
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Van google maps snapte ik toen ook weinig meer...
Klik om te vergroten...
Kaartlezen is echt niet te doen met een goede dosis LSD. Het is belangrijk dat je inderdaad een beetje de omgeving kent. Ook het lezen van bijvoorbeeld vertrektijden van treinen en bussen gaat vaak fout maar wel zo dat je er de lol wel weer van in kunt zien.

Zo heb ik ooit met 2 vrienden midden in Amsterdam gestaan trippend en wel en toen waren we van plan de tram naar het centraal station te nemen. In de tijd van strippenkaarten was dit een regelrecht fiasco. Alleen het al instappen in de tram en het hele concept van instappen als de deur voor je snufferd automatisch opengaat is iets wat niet te bevatten is op zo'n moment. Strippenkaart openvouwen op de juiste manier en in de stempelautomaat zien te krijgen... lukt niet. Uiteindelijk zijn we maar gewoon het spoor van de tram naar het station lopend gaan volgen. Paniek was ver te zoeken, we lagen echt overal om in een deuk en hadden pijn in de buik van het lachen. Dus op zich is het prima te doen in een vreemde omgeving en zelfs voor de 1e keer kan het mits er iemand bij is die een beetje ervaring heeft met het spul. Het beste is gewoon geen verwachtingen te hebben en er helemaal in gaan.
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wauw mensen, ik word net wakker na gister heel de dag te hebben getript.. kijk ik hier, zie ik al jullie reacties en tips, bedankt!

Woorden schieten eigenlijk een beetje tekort om te vertellen wat er gister allemaal is gebeurd, maar het was fantastisch! Had geen moment het gevoel dat ik slecht ging!

Misschien dat ik binnenkort nog een report schrijf over deze ervaring, maar voor nu moet ik echt even bijkomen en alles verwerken..

Nogmaals bedankt voor jullie tips!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat klinkt als een hele mooie kennismaking! :blush:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tomorrowneverknows zei:
Wauw mensen, ik word net wakker na gister heel de dag te hebben getript.. kijk ik hier, zie ik al jullie reacties en tips, bedankt!

Woorden schieten eigenlijk een beetje tekort om te vertellen wat er gister allemaal is gebeurd, maar het was fantastisch! Had geen moment het gevoel dat ik slecht ging!

Misschien dat ik binnenkort nog een report schrijf over deze ervaring, maar voor nu moet ik echt even bijkomen en alles verwerken..

Nogmaals bedankt voor jullie tips!
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd!
Je eerdere tripreport #1 was erg grappig.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat fijn dat het zo goed is bevallen! Mijn eerste LSD ervaring was vreselijk, ben daarna heel bang geweest om het nog een keer te proberen.

Ik ben benieuwd naar je trip report!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben ook benieuwd! Rust lekker uit.
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#15
fyrckantsylph zei:
Ojee post was van gisteren dus die zijn misschien al letterlijk en figuurlijk het bos in...

wij met al ons goed bedoelde advies šŸ˜†
Klik om te vergroten...

Hahah, sterker nog, we hebben het bos nooit gehaald.. šŸ˜›

Ben inmiddels bezig m’n tripreport op papier te krijgen, dus jullie horen snel meer!
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi allemaal! Ik ben er een tijdje tussenuit geweest vanwege verplichtingen, maar ik ben weer helemaal back on track op het forum!

Het leek me zonde om hier een nieuwe topic voor te starten, maar correct me if I’m wrong:

Over 3 weken staat er Ʃindelijk weer een LSD trip op de planning! Ik heb van de vorige keer nog 2 pellets a 150 ug over, nog helemaal netjes ingepakt in de folie, en bewaard in een donker laatje. Iemand een idee of deze pellets een bepaalde houdbaarheid hebben of aan potentie verliezen na de afgelopen paar maanden?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tomorrowneverknows zei:
Over 3 weken staat er Ʃindelijk weer een LSD trip op de planning! Ik heb van de vorige keer nog 2 pellets a 150 ug over, nog helemaal netjes ingepakt in de folie, en bewaard in een donker laatje. Iemand een idee of deze pellets een bepaalde houdbaarheid hebben of aan potentie verliezen na de afgelopen paar maanden?
Klik om te vergroten...
Goed verpakt op een donkere plek waar het niet super heet wordt kun je ze tijden bewaren. In de loop van vele maanden (jaren) verliest LSD in mijn beleving wel wat van zijn potentie maar in een paar maanden zal dat verwaarloosbaar zijn, mits goed behandeld dus.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tomorrowneverknows zei:
Thanks voor je reactie @Mindless !
Geloof dat het wel goed moet komen dan, heb er iig zin in!
Klik om te vergroten...

Ga je weer voor dezelfde dosis, 150 ug als ik het goed begreep? Veel plezier! :) <3 LSD.
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeker @Roze Olifant!

Ben al bezig met de voorbereidingen, ouders een weekendje achterhoek cadeau gedaan šŸ˜›, boodschappenlijstje met snacks is al bijna rond. Afgelopen weken bezig geweest met het samenstellen van een ā€˜tripmuziek’ afspeellijst.

Echt, ik kan er lang of kort over praten, maar LSD blijft toch echt m’n favo drug. Blijft bijzonder šŸ˜
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tomorrowneverknows zei:
ouders een weekendje achterhoek cadeau gedaan šŸ˜›
Klik om te vergroten...
Haha je moet er wat voor over hebben! :tonguewink:

Wat zei je moeder? "Zoon toch, dit zijn we niet gewend van je."? :sweatsmile:

Veel plezier!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."