Thanks voor je reactie @Mindless !
Geloof dat het wel goed moet komen dan, heb er iig zin in!
Eens met @Eik. Beter 100 ug voor een eerste keer denk ik. Je kunt later (niet tijdens dezelfde trip vanwege tolerantie) altijd nog trippen op een hogere dosering. Dit zijn niet het soort dingen om ongeduldig mee te zijn.
Hmm, dat is misschien lastig ja...Helaas heeft TS 150ug pellets/microdots. Ik heb ze nooit gezien maar dat is lastig delen.
Ik ben het inmiddels met je eens š. Ik weet niet wat er gebeurt was als ik geen tripsitters bij me had. Was sowieso hopeloos verdwaald in Huisjesland š¤£.Hmm, dat is misschien lastig ja...
150 ug kƔn op zich wel, maar je bent wel min of meer gegarandeerd van een 'wild ride'. Kan de TS dat accepteren en dat voor een dikke 10 uren lang dan moet het te doen zijn als TS verder ook goed in zijn vel zit. Ik zou beginners toch eerder een stuk lagere dosering aanraden, maar goed...
Blijf dan in ieder geval wel echt van de wiet af TS...
Wellicht kun je de microdots toch opdelen mbv een mesje(?)
Moet dan gedestilleerd water zijn anders blijft er 0 LSD overMisschien zijn die dots wel oplosbaar in water of wodka.
Ojee post was van gisteren dus die zijn misschien al letterlijk en figuurlijk het bos in...Ik ben ook wel heeeeeeel benieuwd hoe het bevallen is! Ik ga dit jaar ook voor het eerst lsd uitproberen.
Kaartlezen is echt niet te doen met een goede dosis LSD. Het is belangrijk dat je inderdaad een beetje de omgeving kent. Ook het lezen van bijvoorbeeld vertrektijden van treinen en bussen gaat vaak fout maar wel zo dat je er de lol wel weer van in kunt zien.Van google maps snapte ik toen ook weinig meer...
Ben benieuwd!Wauw mensen, ik word net wakker na gister heel de dag te hebben getript.. kijk ik hier, zie ik al jullie reacties en tips, bedankt!
Woorden schieten eigenlijk een beetje tekort om te vertellen wat er gister allemaal is gebeurd, maar het was fantastisch! Had geen moment het gevoel dat ik slecht ging!
Misschien dat ik binnenkort nog een report schrijf over deze ervaring, maar voor nu moet ik echt even bijkomen en alles verwerken..
Nogmaals bedankt voor jullie tips!
Ojee post was van gisteren dus die zijn misschien al letterlijk en figuurlijk het bos in...
wij met al ons goed bedoelde advies š
Goed verpakt op een donkere plek waar het niet super heet wordt kun je ze tijden bewaren. In de loop van vele maanden (jaren) verliest LSD in mijn beleving wel wat van zijn potentie maar in een paar maanden zal dat verwaarloosbaar zijn, mits goed behandeld dus.Over 3 weken staat er Ʃindelijk weer een LSD trip op de planning! Ik heb van de vorige keer nog 2 pellets a 150 ug over, nog helemaal netjes ingepakt in de folie, en bewaard in een donker laatje. Iemand een idee of deze pellets een bepaalde houdbaarheid hebben of aan potentie verliezen na de afgelopen paar maanden?
Thanks voor je reactie @Mindless !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."