#1
Dus ik heb gisteren voor het eerst LSD gedaan. Ik heb 3 week geleden 2 zegels gehaald bij een dealer die ik getipt heb gekregen van een vriend die vaker bij hem had gehaald.
Er hoorde 200µg in te zitten. Ik ben niet heel groot en zwaar dus ik nam 2/3e zegel, mijn tripbuddy nam 1. Ik voelde een high, en ook een andere high dan alcohol en wiet maar ik kreeg geen visuals, hallicunaties of iets wat op een trip lijkt. Het sterkste effect was dat exotische kleuren meer tot expressie kwamen. Toen ik ging wandelen, waren bloemen bijvoorbeeld super mooi en ik merkte ook elke bloem op. Maar feit is dat de dosis dus totaal niet 200µg was, maar eerder 20 ofzo.
Ik vraag mij af of iemand weet hoe dat komt. Is het dat het ''over datum'' was? (ik had het 3 week bewaard na aankoop). Of dat ik gewoon net pech had van de zegels die ik kreeg. Ik denk niet dat de dealer mij heeft opgelicht omdat de vriend van wie ik hem getipt kreeg, ook LSD bij hem heeft gehaald en wel gewoon een goede trip had.
Ik heb weinig kennis en ervaring met dit soort dingen (heb alleen nog maar wiet en hash als drugs gedaan). Dus ik vraag mij af of iemand mij uit kan leggen wat de voornaamste oorzaak is voor het feit dat de dosis echt super laag bleek te zijn, ik verwacht zelf dat ik net een onfortuinlijk stuk had waarbij de maker was ''vergeten'' daar de goede hoeveelheid lysergeenzuur di-ethylamide overheen te spuiten.
Mvg
Er hoorde 200µg in te zitten. Ik ben niet heel groot en zwaar dus ik nam 2/3e zegel, mijn tripbuddy nam 1. Ik voelde een high, en ook een andere high dan alcohol en wiet maar ik kreeg geen visuals, hallicunaties of iets wat op een trip lijkt. Het sterkste effect was dat exotische kleuren meer tot expressie kwamen. Toen ik ging wandelen, waren bloemen bijvoorbeeld super mooi en ik merkte ook elke bloem op. Maar feit is dat de dosis dus totaal niet 200µg was, maar eerder 20 ofzo.
Ik vraag mij af of iemand weet hoe dat komt. Is het dat het ''over datum'' was? (ik had het 3 week bewaard na aankoop). Of dat ik gewoon net pech had van de zegels die ik kreeg. Ik denk niet dat de dealer mij heeft opgelicht omdat de vriend van wie ik hem getipt kreeg, ook LSD bij hem heeft gehaald en wel gewoon een goede trip had.
Ik heb weinig kennis en ervaring met dit soort dingen (heb alleen nog maar wiet en hash als drugs gedaan). Dus ik vraag mij af of iemand mij uit kan leggen wat de voornaamste oorzaak is voor het feit dat de dosis echt super laag bleek te zijn, ik verwacht zelf dat ik net een onfortuinlijk stuk had waarbij de maker was ''vergeten'' daar de goede hoeveelheid lysergeenzuur di-ethylamide overheen te spuiten.
Mvg