#1
In de natuur lijkt me een stuk kalmerender dan de buurt waarin je woont.Ik ga er ook nog weleens op uit met LSD op. Van de zomer het zeer wijze besluit genomen om door de voordeur te vertrekken. Links, kak buren buiten dan maar naar rechts. Kak andere buren buiten, storing, paniek, normaal doenWas niks aan de hand en uiteraard niet in mijn piek, maar dan krijg je toch ineens ff kortsluiting
Volledig in de natuur vind ik dan toch wel spannend nog.