#1
Welkom!
Toen ik je foto zag herkende ik je gelijk!
Toen ik je foto zag herkende ik je gelijk!
En hoezo vind je het geen aanrader? Onprettige trip gehad hierdoor?Bekijk bijlage 14998
Zie deze tabel. Uit ervaring weet ik dat het kan, maar ik vind het geen aanrader
En hoezo vind je het geen aanrader? Onprettige trip gehad hierdoor?
Ik heb vandaag en morgen dus nog vrijaf, en dan duurt het nog tot eind februari voor ik weer vrij heb, en dat vind ik momenteel wel redelijk lang, mijn laatste 2 zegels zijn al een beetje aan de oude kant en heb ze sinds maandag niet echt 100% correct vewaard. Dus wil ze graag gaan gebruiken voor ze hun potentie verliezen.Geen slechte trip, ik had wel het idee dat het sneller uitgewerkt was.
Eenmalig kort achter elkaar trippen kan, maar trippen is intensief en je hebt tijd nodig om het te verwerken.
De magie van trippen gaat snel verloren door het te teveel en te kort op elkaar te doen.
Waarom wil je zo snel weer trippen?
Een maand tussen 2 trips is niet lang. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en tweede trip dan?Ik heb vandaag en morgen dus nog vrijaf, en dan duurt het nog tot eind februari voor ik weer vrij heb, en dat vind ik momenteel wel redelijk lang, mijn laatste 2 zegels zijn al een beetje aan de oude kant en heb ze sinds maandag niet echt 100% correct vewaard. Dus wil ze graag gaan gebruiken voor ze hun potentie verliezen.
De eerste was een paar maanden geleden, en miss heb je daar wel gelijk in, ik had ergens gelezen dat ze heel gemakkelijk hun potentie verliezen, maar zal ze nu dan (goed) bewaren en nog even wachten. Thx!Een maand tussen 2 trips is niet lang. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en tweede trip dan?
Je laatste reden is echt onzin. Als je ze nu wel goed bewaard, zijn ze over een maand echt nog wel te gebruiken. En anders koop je nieuwe.
Je zal minstens een dubbele dosis van maandag moeten nemen, ook zonde van je zegels toch?
Niet echt nee. Heb nooit echt kast gehad van kort op elkaar gebruiken (met paddos bijvoorbeeld) en mdma ook geen last van een dinsdagdip, dusjaZoals hierboven al staat is er idd tolerantie maar het zou in principe wel kunnen.
Vind je het niet te intens om het zo snel opnieuw te gebruiken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."