#1
Hey allemaal, rond november 2020 heb ik voor het eerst 1p-LSD gebruikt, wat mijn eerste 'echte' drug ooit was. De ervaring zelf was prachtig, ik heb me oprecht nog nooit zo gelukkig gevoeld en heb er ook geen spijt van.
Helaas ging de comedown wat minder. Ik moest de dag na m'n trip naar school (12 uur 's nachts ingenomen, 6-7 uur later gaan slapen voor zover het lukte). Weet dat dit heel dom klinkt maar ik had 1 lesuur wat begon rond 2 uur 's middags, dus ik dacht dat het geen probleem zou zijn. Fietstocht was mooi maar dat was het enige, ik voelde me vreselijk aangekeken en alles kwam 10 keer zo hard aan. Ik had ook geen wiet bij me dus dat hielp niet.
Punt is, sindsdien voel ik me vreselijk. Ben vooral heel onzeker geworden, ik ga bijna niet naar school meer omdat ik me vaak te onzeker voel om naar buiten te gaan of simpelweg m'n bed niet uit kan komen, het is een beetje alsof die overgevoeligheid voor de buitenwereld is gebleven.
Moet er wel bij vermelden dat ik voorheen ook depressief/onzeker ben geweest, maar het is nog nooit zo erg/langdurig geweest (had hiervoor wel om de paar weken dat ik me weer een weekje goed voelde maar nu als ik me beter voel duurt het max. 2 dagen).
Heb hierna meerdere keren 1p-LSD en 4-ho-mipt gebruikt en vond het elke keer een fijne ervaring, had zelfs een afterglow!
Herkent iemand dit?
Helaas ging de comedown wat minder. Ik moest de dag na m'n trip naar school (12 uur 's nachts ingenomen, 6-7 uur later gaan slapen voor zover het lukte). Weet dat dit heel dom klinkt maar ik had 1 lesuur wat begon rond 2 uur 's middags, dus ik dacht dat het geen probleem zou zijn. Fietstocht was mooi maar dat was het enige, ik voelde me vreselijk aangekeken en alles kwam 10 keer zo hard aan. Ik had ook geen wiet bij me dus dat hielp niet.
Punt is, sindsdien voel ik me vreselijk. Ben vooral heel onzeker geworden, ik ga bijna niet naar school meer omdat ik me vaak te onzeker voel om naar buiten te gaan of simpelweg m'n bed niet uit kan komen, het is een beetje alsof die overgevoeligheid voor de buitenwereld is gebleven.
Moet er wel bij vermelden dat ik voorheen ook depressief/onzeker ben geweest, maar het is nog nooit zo erg/langdurig geweest (had hiervoor wel om de paar weken dat ik me weer een weekje goed voelde maar nu als ik me beter voel duurt het max. 2 dagen).
Heb hierna meerdere keren 1p-LSD en 4-ho-mipt gebruikt en vond het elke keer een fijne ervaring, had zelfs een afterglow!
Herkent iemand dit?