Leuk! Een kennismaking met LSD!
Ik zou de lachgas en wiet/hasj achterwege laten, zeker die laatste. Als je die laatste al gaat doen, zeker weten dat de piek echt voorbij is. LSD is zo mooi, daar heb je zeker geen wiet bij nodig. Bovendien kan wiet heel gemakkelijk een element van paranoia toevoegen aan je trip. Zeker niet doen en zeker niet een eerste keer! En kun je het niet laten, dan zéker niet tijdens de piek.
Glowsticks en lampen met patronen zijn typisch dingen die leuk lijken vóórdat je gaat trippen. Maar eenmaal je tript ligt de interesse vaak heel ergens anders. Juist bij "normale" dingen vaak. En patronen zie je vanuit jezelf. ; je kan het altijd klaar leggen dat ken geen kwaad
Nog een tip: begin niet te laat op de dag dan kun je gewoon slapen 's nachts. Toch wel erg belangrijk na een intense trip. Ik raad aan niet later dan 10, 11 uur 's ochtends de LSD in te nemen.
top dankjewel!, ja het is zn wolken patron lamp met lasertjes erin lijk me voor fftjes wel leuk om aan te zetten
en je heb helemaal gelijk voor het trippen lijk t altijd leuk , tijdens het trippen vergeet ik het 9/10 x haha ,
dankjewel!
de tijd moet ik nog ff zeker over zijn komt goed❤️