#1
Beter afblijven. Het helpt niet en heel vaak ipv van jezelf helpen keer je naar drugs.
Ik heb het ook gehad, niet goed thuis, blowen dus. Daarna andere middelen, verhuisd en toch blijven gebruiken. Het helpt echt niet.
Als het helemaal misgaat kunt u altijd, bij bepaalde instanties, hulp gaan vragen. En ze helpen wel. Het kan wel moeilijk zijn maar beter zo dan problemen met drugs dempen. U kunt ze wel gaan dempen maar alles komt later toch terug.
Ik heb het ook gehad, niet goed thuis, blowen dus. Daarna andere middelen, verhuisd en toch blijven gebruiken. Het helpt echt niet.
Als het helemaal misgaat kunt u altijd, bij bepaalde instanties, hulp gaan vragen. En ze helpen wel. Het kan wel moeilijk zijn maar beter zo dan problemen met drugs dempen. U kunt ze wel gaan dempen maar alles komt later toch terug.