Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi hi. Ik vertel wel even het hele verhaal. Ik had op 2 april xtc gedaan. Ik wachten 2 maanden voordat ik het nog een keer deed. Ik had 1,5 pil en ik voelde helemaal niks. 3 dagen geleden deed ik het nog een keer 2,5 pillen. Ik voedsel helemaal niks.ik heb ook geen dip gehad afgelopen dagen. Ik denk dat ik nu een best hoge tolerantie heb voor xtc. Ik heb lsd zegels en wil morgen lsd doen maar ik vraag me af of er een kruis tolerantie kan zijn. Ik ben bang dat ik me zegel zou verspillen. Moet ik het wel doen? Of hoe lang moet ik wachten ?"
"im heb geen idee hoe sterk ze zijn m’n. Heb ze van vrienden gekregen Rivalrie zei: Ik denk dat je foute pillen gehad hebt. Zelfs als je xtc dagen achter neemt dan zou je wel iets moeten voelen. Hoe sterk zijn je pillen? Klik om te vergroten..."
"Mindless zei: Hoi Er is geen kruistolerantie tussen MDMA en LSD. Als je alsnog een dip krijgt van de MDMA kan dat wel problematisch zijn voor je LSD trip. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat je een dip krijgt, omdat je helemaal niets hebt gevoeld, maar ik zou het niet durven uit te sluiten. Klik om te vergroten... Dankjewel. Nu heb ik wel gisteren een overdosis van wiet gehad. ben nu erg moe maar niet persee Een depri dip. Kan ik nogeteed de lsd proberen of zijn er dan risicos zo ja wat"
"Rivalrie zei: Hoe zien ze er uit dan? Klik om te vergroten... Ze waren licht oranje plat met een p teken er op in 6 hoekige vorm"
"Rivalrie zei: Zoals deze? DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6214 - Philipp Plein, 6214 DrugsData (EcstasyData) lab testing result www.drugsdata.org Klik om te vergroten... Ja precies deze"
"cutepool zei: Gebruik je andere drugs of medicatie? Klik om te vergroten... Ik gebruik als medicatie aripiprazol en quetiapine Voor de rest heb ik wel eens ghb xtc mdma speed wiet en hash gedaan. Ik ben wel pas 14"
"Mindless zei: Je kunt het proberen maar ik zou sterk aanraden om voordat je de LSD neemt heel goed naar je gevoel te luisteren en je af te vragen: ben ik geestelijk en lichamelijk klaar voor een mogelijk intense trip van 8-12 uren lang? Heb je überhaupt al ervaring met LSD? Zeker als het de eerste keer is zou ik zorgen voor de ideale set en setting. Wat dus onder andere inhoudt dat je optimaal uitgerust bent. Maar eigenlijk zou je dat bij elke keer trippen moeten zijn. Als je nu al erg moe bent en dat slaat toe tijdens je trip, maar je trip blijft door denderen (wat het zal doen), dan kan dit je makkelijk in een negatieve mentale staat brengen met alle gevolgen van dien. Klik om te vergroten... Er bedankt voor dit advies. dit word m’n 1e keer lsd. Ik ga er zeker nog goed over na denken om het echt wel te doen"
"Natozlato zei: Dit is medicatie tegen psychoses. Als je gevoelig bent voor psychoses, zou ik helemaal geen drugs gebruiken. De kans dat je een nieuwe psychose krijgt of andere problemen wanneer je lsd gaat nemen, is groot. De xtc werkte wss niet door deze medicijnen. Dit had je beter ff kunnen opzoeken, voordat je iets gaat gebruiken, en niet erna. Uit de vragen die je stelt, maak ik op dat je je niet goed inleest. Ik raad je aan je voortaan heel goed in te lezen, op z'n minst een aantal uur daaraan te besteden, voordat je iets gaat proberen. Nog beter zou het zijn om het helemaal niet te doen, want je bent pas 14, je verstoort de ontwikkeling van je hersenen, er worden verbindingen gelegd die mss blijvend zijn voor de rest van je leven. Hoe komt het dat je zo jong aan experimenteren bent met drugs? Klik om te vergroten... Thx. Ik heb best veel mee gemaakt en heb geen goed thuis. Dan ga je al snel richting de drugs."