Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2ct7

2ct7

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
geen idee, op een ander forum kan ik wel mensen op een negeerlijst zetten. dan worden de berichten gewoon geblockt.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
vogel zei:
hippievogel zei:
misschien wel niet als juLLie collectieve psychose is gerapareerd,
ik doe er niet aan mee ,, MAZZZZel :wave:
Klik om te vergroten...

jo,, ik doe er ook niet aan mee,, ik val buiten dat psychose-gedoe,
ik ben een AUTSider,, ,, ik val er buiten,, k'zit vanzelf al vast op de hogere dimensies,
net als mensen met ADHD,,
ADHD,,
Algemene Doorgang Hogere Dimensies
Klik om te vergroten...

Volgens mij ben je gewoon toe aan goede vakantie, ga eens lekker 3 weken aan het strand liggen op Jamaica ofzo...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
zelf 3 weken Jamaica kan dat geval niet meer reden vrees ik...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hahaha vet mooi, hij maakt nog een account aan, zodat hij niet de enigste is die zo raar is op dit forum :grin:
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
gNuxx zei:
andere woorden verzinnen, typisch skitzo

waarom maak je 2 accounts aan vogel?
Klik om te vergroten...
spelen en knutselen met woorden dat doen schizofrene , mensen,,
Mijn filosofie en perspectieven komen voort uit lijden ,((AmalgaamPijn))
jamaica,ja lekker zon,en wiet, Maar de
slimme Proffie's die mijn gaan Researchen naar de Chemicals in my body,
zitten niet in jamaica,
hippievogel is geboren vanwege het Jamal Aldura Rami 30sept 2000-topic in nieuws en actualiteiten, viewtopic.php?f=11&t=3825
der moest iemand Peace and Love prediken in het topic,
Wel zeker weten een hippie natuurlijk,, dus vandaar hippievogel dus :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
wat praat je allemaal, ik ga een vogel filter ontwerpen voor mijn browser!
Klik om te vergroten...
kan je niet gewoon die posts blocken door hem bij vijanden te zetten :P?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeps, werkt :)

Ik vind de posts van vogel wel erg vermakelijk maar ook een beetje disturbing... Wat is er gebeurd met deze vogel? Mindfuck overdose?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
live streaming, hij gaat hard :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
haha Keesie, ik heb zo mooi met jullie zitten smsen en bellen geweldig.

Ik denk dat ik vanavond 2ct7 neem :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo,

Nu 2ct7 binnen bereik was, toch maar gehaald.
Ik heb het zelf nog niet genomen, maar 4 vrienden namen het de eerste keer, waaronder 3 van hen een dosering van 24mg. Niemand voelde er wat van..
Een gekke vent aka KeesKlapkaak, voelde er ook niets van en dropte er nog een keer 24mg bij. (hij was al onder invloed van 5meodipt, 4fmp, speed). Vervolgens wist hij van voren niet meer dat hij van achteren leefde.

Na deze toch ietwat teleurstellende eerste poging -omdat 3 mensen niets voelde, een ratio van 1/4 die wat voelt dus- dachten Kees en Flinterr van het forum, we proberen het nog eens, ietwat minder drugs in hun systeem, en ietwat minder voedsel in hun maag. En ook probeerden ze deze keer de 2ct7 te snuiven ipv oraal te nemen, niet wetende dat de doseringen van deze twee inname vormen verschillen. Nou alle gekheid op een stokje, ze hebben dus vanavond 24mg 2ct7 gesnoven, wat aangegeven staat als Heavy dose, 35mg staat als Fatality 1.

Net werd ik dus opgebeld en dit kreeg ik te horen:
''E, ben je thuis? Zit je achter de computer? Zoek aub op hoelang dit gaat duren, want wij gaan veels te hard :grin:''

Ik ben benieuwd naar hun report, ik ga zeker vragen of ze die schrijven.

Maar na dit telefoontje klinkt het allemaal weer wat veelbelovender!

Nog meer mensen ervaring met 2ct7?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
bump
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een report zal er spijtig genoeg niet komen denk ik. Ik weet er bijna niets meer van want ik was ook uberdronken (volgens mij ook niet echt verstandig :rolleyes:). Ik weet nog wel dat ik echt niet meer wist waar ik was, noch wist ik hoe laat het was, welke dag, maand of jaar het was. En ik hallucineerde de meest spectaculaire maya tekens, hiërogliefen en dat soort ongein.

Nou maar even een tijdje rustig aan want volgens mij ben ik overgevoelig aan het worden voor psychedelica :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
2 vrienden van me hadden 25 mg 2ct-7 gesnoven, ze hadden de meest intense trip ooit.
geen aanrader overigens om het te snuiven..
2 uur lang pieken, wat al na 2 minuten opkomt, het is zo intens dat alles om je heen uit visuals en patronen bestaat, de bodyload kan ook enorm heftig zijn.
een van de 2 vond het veelsteveel worden en had een benzo genomen om tot rust te komen wat goed werkte.

ga het zelf nog wel een keer testen, maar dan 25 mg slikken of heel mischien 12 mg snuiven, alhoewel ik van die vrienden heb gehoord dat het verdomd pijn doet, maar die intense ervaring ben ik wel nieuwschierig naar..
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Erowid:

"Users should be extremely careful with dosages as 2C-T-7 can cause unexpected delerium and dissociation at high doses. Completely dissociated (forgetting who they are, where they are, that they've ingested a chemical), experiencing intense and frightening body pains (stomach & muscle cramps), becoming unable to see because of the intensity of the visuals"

Notes on Snorting 2C-T-7 (Not Recommended)
"Unlike Cocaine or Ketamine, 2C-T-7 causes intense burning pain which lasts 5-15 minutes before it begins to fade, leaves an unpleasant drip that permeates the experience, and can lead to sinus and throat infections in some people. "

Scherp maar interessant goedje. Volgens mij echt super kleurrijk als ik het allemaal zo lees maar ik zou wel voorzichtig opbouwen als ik jullie was.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het allemaal retevet klinken :grin:

Doe mij maar een wereld compleet uit visuals :sunglasses:

Snuiven zou ik sowiso afraden bij 2c's, doet idd verdomd veel pijn... Tenzei iemand natuurlijk lidocainespray kan regelen om vooraf te doen :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb gister met een maat, allebei 11mg gesnoven.

Eerst viel het wel mee met de pijn, maar na een minuut voelde het alsof mijn hoofd in tweeën werd verdeeld. En na twee minuten zat ik al op de piek van mijn trip volgens mij. Ik zal proberen een reportje te schrijven, ik heb heel veel geleerd van deze trip :wave: :hearteyes:

Een wereld die bestond uit patronen, stroboscoop achtige projecties overal om je heen. Ik moest kijken op mijn telefoon welke dag ik was. Ik was zwaar van de kaart :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
hehe klinkt goed, wel beetje rustig aan heeee!!! Zodadelijk krijg je net als ik dat ook na een half zegeltje LSD de hele wereld vastloopt, afgelopen weekend ging weer goed maar teveel psychedelica fuckt je hersenen wel...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
Ik heb gister met een maat, allebei 11mg gesnoven.

Eerst viel het wel mee met de pijn, maar na een minuut voelde het alsof mijn hoofd in tweeën werd verdeeld. En na twee minuten zat ik al op de piek van mijn trip volgens mij. Ik zal proberen een reportje te schrijven, ik heb heel veel geleerd van deze trip :wave: :hearteyes:

Een wereld die bestond uit patronen, stroboscoop achtige projecties overal om je heen. Ik moest kijken op mijn telefoon welke dag ik was. Ik was zwaar van de kaart :grin:
Klik om te vergroten...

moet je nagaan dat die vriend van mij 25 mg had gesnoven :openmouth:
zul je nu wel beetje voor moeten stellen haha

maar hoe zit het met de tijdsduur van 11 mg?
en valt het nog te beheersen of is het allemaal veel te overweldigend?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hij heeft al meerdere psychoses gehad, en is schizofreen, alleen wil hij dit zelf niet weten (H)

Maar ik kan ook wel lachen om zijn berichten, maar jammer dat hij zo vast houd aan die vergiftigingen!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
jo ,, , , ik doe zoms een beetje Schizofreen ,
m, m, m, ,m ,m ,m dat komt door de Arseen

Arseen en veel arseenverbindingen zoals rattenkruit zijn extreem giftig. Binnen het menselijk lichaam richt het verwoestingen aan in het spijsverteringskanaal, veelal met dodelijke afloop. Toediening van kleine hoeveelheden over een lange tijd veroorzaakt de symptomen die op een "natuurlijke" maag-darmontsteking lijken.
Klik om te vergroten...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arseen
kwik ,Amalgaam, doet ook zoiets,, dat is een immuunonderdrukker,,
dan gaat je maag rotten,, \\
dan heb je opium nodig
Opium is een zeer krachtig medicijn met entheogene eigenschappen, maar omdat het sterk verslavend is, is het ongeschikt voor psychonautische ervaringen. Een medische dosis -bij ernstige kiespijn, buikpijn, hoofdpijn, diarree, een bedorven maag, koorts, darmstoornissen, rugpijn, spierpijn, eigenlijk alle pijnen- is een bolletje ter grootte van een luciferskopje, dat je onder je tong laat smelten. De smaak is zeer bitter.
http://uitjebol.net/opium.htm
2CA,, 2,5 dimetoxy 4Arcenicum,Phenethylamine,, kan dat,, ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."