Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2ct7

2ct7

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
planckunitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Echt oppassen met 2ct7 te snuiven! Er wordt gezegd dat het een 3-tal keer sterker is. Bovendien is het echt wel vrij gevaarlijk, en zelfs potentieel dodelijk om het product op te snuiven bij vrij hoge dosissen (pakweg >10 mg). Er zijn al meerdere doden gevallen, waarvan werd gezegd dat de dosis 30 à 35 mg was, en de methode van inname opsnuiven! Ik zou persoonlijk aanraden om het product in hoge dosissen enkel oraal in te nemen. Bovendien is het gevaarlijk om hoge dosissen 2c-t-7 te combineren met bepaalde middelen (e.g. mdma). Ik denk dat dit te wijten is aan de vermoedelijke MAOI-werking van 2c-t-7. Ook hierdoor zijn al doden gevallen. Maar afgezien van die gegevens wordt er wel gezegd dat het bij redelijke dosissen een geweldig product is, en ik plan het zeker ooit eens te gebruiken in mijn leven!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
gNuxx zei:
ik was jaloers gister op msn :tongueout:
weer down to earth?
Klik om te vergroten...

ja ik ben weer down too earth, vreselijke koppijn dat wel, aangezien ik me halfe doos lachgas heb opgemaakt omdat het zo meesterlijk vet was.

Kees Klapkaak zei:
Je gaat al hard op 5mg snuiven?
Klik om te vergroten...

ik dacht ik begin voorzichtig aangezien jullie er aardig te hard op gingen, bijnemen kan altijd..
ik begon met 5 mg, ik ben er achter gekomen dat die hoeveelheid zo'n beetje de treshold is waar je begint te trippen. nog niet echt interessante visuals maar wel het gevoel dat je redelijk aan het trippen bent.
half uur na de eerste inname nog een dosis erbij genomen, maar ik was best faded dus het zal wel tussen de 5 en de 8 mg zijn geweest omdat ik alles op de hand deed.

dus rond de 10 mg snuivend is een ideale tripdosis :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja das niet echt bevorderlijk voor je hersens, but who cares!

Mooi dat je het fijn hebt gehad, nog naar de dom geweest?! :grin:

laterr
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
ja das niet echt bevorderlijk voor je hersens, but who cares!

Mooi dat je het fijn hebt gehad, nog naar de dom geweest?! :grin:

laterr
Klik om te vergroten...

ja, dat was best wel apart om te zien, ik zag de dom in elkaar zakken en elk steentje in de dom ging zijn eigen leven leidden, zag er best wel gestoord uit. vooral toen ik dacht dat de dom scheef ging staan, toen ben ik toch maar even naar de andere kant gelopen omdat ik niet wou dat hij op me viel :tearsofjoy:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ja werkt dat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."