#1
Echt oppassen met 2ct7 te snuiven! Er wordt gezegd dat het een 3-tal keer sterker is. Bovendien is het echt wel vrij gevaarlijk, en zelfs potentieel dodelijk om het product op te snuiven bij vrij hoge dosissen (pakweg >10 mg). Er zijn al meerdere doden gevallen, waarvan werd gezegd dat de dosis 30 Ã 35 mg was, en de methode van inname opsnuiven! Ik zou persoonlijk aanraden om het product in hoge dosissen enkel oraal in te nemen. Bovendien is het gevaarlijk om hoge dosissen 2c-t-7 te combineren met bepaalde middelen (e.g. mdma). Ik denk dat dit te wijten is aan de vermoedelijke MAOI-werking van 2c-t-7. Ook hierdoor zijn al doden gevallen. Maar afgezien van die gegevens wordt er wel gezegd dat het bij redelijke dosissen een geweldig product is, en ik plan het zeker ooit eens te gebruiken in mijn leven!