Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B Roken.

2C-B Roken.

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psylocineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraagje over 2C-B.
ik ga binnenkort 2c-b doen. en ik vroeg me af of je t ook kan roken als je de pil gewoon fijnstampt en met wat wiet derbij ofzo.
of gaat de stof dan kapot.
als je het nou kan roken, wil iedereen dan even zijn ervaringen geven. dus de verschillen tussen roken, eten en snuiven.
Thx. Turn on, Tune in, Drop out!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze mag naar de research chemicals...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pillen kan je in elk geval niet roken, en zeker niet zo. Als je de zuivere, kristalijne stof zou hebben en dit zou chinesen of vaporizen zou het waarschijnlijk kunnen. Of het goed is voor je longen is een tweede..
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En dan zou je het waarschijnlijk ook freebase moeten maken. (gelezen op andere forums)
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik hier van weet is dat het erg toxische is. Niet doen dus. Als je een kortere en sneller opkomende trip wil moet je het lekker in je reet stoppen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
doe is normaal, pillen hoor je niet te roken, 80% van de pil is bindmiddel die je niet hoort te roken, tevens is 2cb ook niet bedoeld om te roken, als je het persee op een snelle manier wil binnenkrijgen snuif dan 2cb poeder. pillen zijn gemaakt om te slikken.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#7
2C-B roken is bijzonder schadelijk. Tenzij je instantaan kanker wil krijgen zou ik zeker laten.

Veel plezier met je trip overigens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."