Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoudbaarheid mephedrone

Houdbaarheid mephedrone

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor zover ik weet, kan et niet oud worden. Het kan zijn omdat et in combi is met alcohol.. Ik heb zelf nog niet gecombineerd, maar ken wel die krampen, maar dan was et ff op de pot zitten en dan was et weg..

Ik zou zeggen, probeer et de volgende keer zonder alcohol :)
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb de search functie gebruikt maar vond helemaal niets hier over!

Ik heb een klein zakje mephedrone teruggevonden van , volgens mij, 6 - 8 maand terug ...
Het is droog en donker bewaard, maar ik weet niet of dit wel goed genoeg is ...

Ik heb er gisteren een redelijk klein lijntje nasaal van genomen, en dan (ik vermeld het maar omdat ik niet weet of het met elkaar te maken heeft) 2 biertjes gedronken tijdens Brazilie - Ivoorkust :beer: .
Daarna kreeg ik serieuze buikkrampen, het begin echt in de maag en na verloop van tijd ging het richting darmen, maar het had niets met naar het toilet gaan te maken, echt gewoon pijn vanbinnen, alsof er iets in zat wat niet gezond was... Ik dacht dan direct aan de behoorlijke oude mephedrone die ik had genomen!

Zou het hierdoor kunnen komen? Of is het gewoon toeval geweest?
Want ik wil voor zo'n stom lijntje niet opeens de eerste zijn die merkt dat je ziek kan worde van oude mephedrone... Maar ik wil wel het zakje nog opgebruiken :mrgreen:

Alvast bedankt!

Grtz
Pepnoize
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met die mephedrone is denk ik niks mis. Het kan aan de alcohol hebben gelegen.

Maar ook aan zoveel andere dingen.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had je ervoor nog gegeten? Maar idd.. Kan nu zoveel dingen bedenken waaraan het heeft gelegen..

Had je van dit zakje al eens eerder wat gehad?
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mephuser zei:
Voor zover ik weet, kan et niet oud worden. Het kan zijn omdat et in combi is met alcohol.. Ik heb zelf nog niet gecombineerd, maar ken wel die krampen, maar dan was et ff op de pot zitten en dan was et weg..

Ik zou zeggen, probeer et de volgende keer zonder alcohol :)
Klik om te vergroten...
Ja dacht ik ook ... maar het is dus al van gisteren 22-23 uur tot nu dat ik krampen/buikpijn heb, op de pot zitten helpt niet ^^.
Ik hoop dat het niets met de mephedrone te maken heeft, maar zal wel niet dan :).

Sublimo zei:
Met die mephedrone is denk ik niks mis. Het kan aan de alcohol hebben gelegen.

Maar ook aan zoveel andere dingen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pepnoize zei:
Ja dacht ik ook ... maar het is dus al van gisteren 22-23 uur tot nu dat ik krampen/buikpijn heb, op de pot zitten helpt niet ^^.
Ik hoop dat het niets met de mephedrone te maken heeft, maar zal wel niet dan :).
Klik om te vergroten...

Misschien even naar de dokter gaan ? Ik denk eerder dat er iets anders aan de hand is. Een maagontsteking bijvoorbeeld. En die krijg je net toevallig na het gebruik van de mephedrone en alcohol.

En jij denkt dan dat het van de mephedrone komt.

Ga gewoon vandaag even langs bij de dokter en zeg dat je al sinds gister last hebt van je maag.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Ga gewoon vandaag even langs bij de dokter en zeg dat je al sinds gister last hebt van je maag.
Klik om te vergroten...

En vergeet er niet eerlijk bij te vertellen wat en hoeveel je gebruikt hebt.
( zowel alcohol als meph).
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Pepnoize zei:
Ja dacht ik ook ... maar het is dus al van gisteren 22-23 uur tot nu dat ik krampen/buikpijn heb, op de pot zitten helpt niet ^^.
Ik hoop dat het niets met de mephedrone te maken heeft, maar zal wel niet dan :).
Klik om te vergroten...

Misschien even naar de dokter gaan ? Ik denk eerder dat er iets anders aan de hand is. Een maagontsteking bijvoorbeeld. En die krijg je net toevallig na het gebruik van de mephedrone en alcohol.

En jij denkt dan dat het van de mephedrone komt.

Ga gewoon vandaag even langs bij de dokter en zeg dat je al sinds gister last hebt van je maag.
Klik om te vergroten...
Het is toch eerder mijn buik/darmen, van de maag zelf niet meer zoveel last.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel snel met naar de dokter te lopen, ik ga dus nog eventjes afwachten, het is niet het geval dat ik dood ga van de pijn ofzo maar als het nog blijft voortduren morgen enz dan ga ik toch eens langs de huisdokter :) .

Op de moment zelf leek het me van de mephedrone te komen maar denk nu niet meer dat het daar van komt, de kans lijkt me klein...

mephuser zei:
Had je ervoor nog gegeten? Maar idd.. Kan nu zoveel dingen bedenken waaraan het heeft gelegen..

Had je van dit zakje al eens eerder wat gehad?
Klik om te vergroten...

Jup ik had al van dat zakje gebruikt, ik had altijd zakjes van een gram en het is zeker geen volle gram meer... Ik had ervoor nog gegeten ja, heb al gedacht dat het misschien aan het eten lag maar niemand anders thuis had last dus ja. :tongueout:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Pepnoize zei:
Ja dacht ik ook ... maar het is dus al van gisteren 22-23 uur tot nu dat ik krampen/buikpijn heb, op de pot zitten helpt niet ^^.
Ik hoop dat het niets met de mephedrone te maken heeft, maar zal wel niet dan :).
Klik om te vergroten...

Misschien even naar de dokter gaan ? Ik denk eerder dat er iets anders aan de hand is. Een maagontsteking bijvoorbeeld. En die krijg je net toevallig na het gebruik van de mephedrone en alcohol.

En jij denkt dan dat het van de mephedrone komt.

Ga gewoon vandaag even langs bij de dokter en zeg dat je al sinds gister last hebt van je maag.
Klik om te vergroten...
Het is toch eerder mijn buik/darmen, van de maag zelf niet meer zoveel last.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel snel met naar de dokter te lopen, ik ga dus nog eventjes afwachten, het is niet het geval dat ik dood ga van de pijn ofzo maar als het nog blijft voortduren morgen enz dan ga ik toch eens langs de huisdokter :) .

Op de moment zelf leek het me van de mephedrone te komen maar denk nu niet meer dat het daar van komt, de kans lijkt me klein...

mephuser zei:
Had je ervoor nog gegeten? Maar idd.. Kan nu zoveel dingen bedenken waaraan het heeft gelegen..

Had je van dit zakje al eens eerder wat gehad?
Klik om te vergroten...

Jup ik had al van dat zakje gebruikt, ik had altijd zakjes van een gram en het is zeker geen volle gram meer... Ik had ervoor nog gegeten ja, heb al gedacht dat het misschien aan het eten lag maar niemand anders thuis had last dus ja. :tongueout:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Pepnoize zei:
Ja dacht ik ook ... maar het is dus al van gisteren 22-23 uur tot nu dat ik krampen/buikpijn heb, op de pot zitten helpt niet ^^.
Ik hoop dat het niets met de mephedrone te maken heeft, maar zal wel niet dan :).
Klik om te vergroten...

Misschien even naar de dokter gaan ? Ik denk eerder dat er iets anders aan de hand is. Een maagontsteking bijvoorbeeld. En die krijg je net toevallig na het gebruik van de mephedrone en alcohol.

En jij denkt dan dat het van de mephedrone komt.

Ga gewoon vandaag even langs bij de dokter en zeg dat je al sinds gister last hebt van je maag.
Klik om te vergroten...
Het is toch eerder mijn buik/darmen, van de maag zelf niet meer zoveel last.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel snel met naar de dokter te lopen, ik ga dus nog eventjes afwachten, het is niet het geval dat ik dood ga van de pijn ofzo maar als het nog blijft voortduren morgen enz dan ga ik toch eens langs de huisdokter :) .

Op de moment zelf leek het me van de mephedrone te komen maar denk nu niet meer dat het daar van komt, de kans lijkt me klein...

mephuser zei:
Had je ervoor nog gegeten? Maar idd.. Kan nu zoveel dingen bedenken waaraan het heeft gelegen..

Had je van dit zakje al eens eerder wat gehad?
Klik om te vergroten...

Jup ik had al van dat zakje gebruikt, ik had altijd zakjes van een gram en het is zeker geen volle gram meer... Ik had ervoor nog gegeten ja, heb al gedacht dat het misschien aan het eten lag maar niemand anders thuis had last dus ja. :tongueout:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het kan ook zijn dat je teveel gegeten hebt voordat je aan de Meph ging..

Ik zelf eet een paar uur van te voren niks meer, om buikpijn/buikkrampen/misselijkheid te voorkomen.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#12
vandaag nog maar weinig merkbaar, mag een slotje op dus van mijn part.

bedankt voor de hulp iedereen :wink:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb er pillen van en die zijn ook al 6+ maanden oud en nog steeds even sterk, gewoon een stabiel stofje lijkt me

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."