#1
Misschien komt et door de neusspray die je gebruikt hebt...?
Ik voel niks van een puntje... Misschien dat neusspray et versterkt ofzo..
Ik voel niks van een puntje... Misschien dat neusspray et versterkt ofzo..
mephuser zei:Van Meph hallucineren??? Was et maar waar! Dat vond ik altijd fijn aan MDMA.. Als ik dingen begon te zien dan wist ik dat ik goed van het padje was![]()

seth zei:Wel kun je van die speedachtige flitsjes, schaduwmannen ed krijgen. Al kan dit ook aan andere dingen liggen.
Sublimo zei:seth zei:Wel kun je van die speedachtige flitsjes, schaduwmannen ed krijgen. Al kan dit ook aan andere dingen liggen.
Zal eerder aan het slaaptekort liggen dan denk ik.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."