Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoseringen 2c-c,d,e,i,p,t2,t7

Doseringen 2c-c,d,e,i,p,t2,t7

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zijn goede doseringen van de bovenstaande stofjes? Had van iemand van elke een cap gekocht en hem een goede dosis laten kiezen om de stofjes te verkennen, maar dat bleek te weinig te zijn. Van c bijvoorbeeld 27 en van i bijvoorbeeld 17. Nu staan alle doseringen wel op erowid, maar dit zit zon grote spreiding tussen, dus liever even van wat mensen hier...Heb genoeg ervaring met psychedelics. Ter vergelijking: van 2cb vind ik 30 mg een goede dosering. Wil van alles 1 cap om even te proberen welke t leukste zijn, en daar dan meer van halen. Maar van die 27 mg 2c-c tripte ik maar een beetje. Het moet wel gewoon een full blown trip zijn.

Hoop dat iemand me verder kan helpen, aangezien de caps van te voren gevuld worden en ik wil niet dat t dadelijk weer te weinig is, en dan heb ik niets meer van die desbetreffende stof. Alleen de strong doseringen op erowid lopen zo ver uiteen...

Greets
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb naast 2c-b alleen ervaring met 2c-e, daar zou ik voor een sterke trip ongeveer 20 mg van nemen. Let wel op: het schijnt dat bij 2c-e een paar mg al verschil kan maken tussen een milde en een héle zware trip. Ik heb zelf op ongeveer 15 mg getript en dat was vrij mild, heb nu nog een capsule liggen met ongeveer 20 mg en dat schijnt een stevige trip te zijn. Maar ik denk niet té stevig als je 30 mg 2c-b bent gewend.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je 30 mg 2c-b gewend bent en dit lekker vind kun je ook wel 25mg 2C-I nemen, echter:

2c-i lijkt eigenlijk heel erg veel op 2c-b, maar de i versie vind ik persoonlijk toch wel meer aanwezig in het trippen. De visuals waren naar mijn mening sterker, maar vooral de tripduur was wel een uurtje of 7 en uiteindelijk helemaal uitgewerkt met een uurtje of 10 (bij 25mg).
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
zeg kerel type gwn in 2C-B of 2C-E in op google en typ ernaast erowid en dan naar die wetenschappelijke site gaan en dan op 'Dose' klikke, moeilijk he .

ik :kots: van zo n topics
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxication zei:
zeg kerel type gwn in 2C-B of 2C-E in op google en typ ernaast erowid en dan naar die wetenschappelijke site gaan en dan op 'Dose' klikke, moeilijk he .

ik :kots: van zo n topics
Klik om te vergroten...

Moeilijk hè, lezen:

J0rrit zei:
Nu staan alle doseringen wel op erowid, maar dit zit zon grote spreiding tussen, dus liever even van wat mensen hier...
Klik om te vergroten...
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Persoonlijk neem ik altijd de dosis die 't hoogst staat aangegeven onder 'common' bij Erowid.
Zoals 30mg 2c-B, 25mg 2c-I, 20mg 2c-E, etc.

Dat is wat ik jou persoonlijk als (redelijk ervaren tripper) zou aanraden.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Uit mijn en andere hun ervaringen:

30 B = ~ (bij mij/ons dan). Let op: het betreft in alle gevallen orale doseringen.
33-36 2C-C
meer dan dat 2C-D, zelf niet zo ver gegaan daarmee
E een mg of 15-17
I een mg of 21-25
P kleiner dan 9mg iig; 9mg goes beyond 30mg 2C-B
T2 varieert uit mijn ervaring, 20-26mg zo'n beetje, is de ene keer wel eens anders gevallen dan de andere keer
T7 +- 20mg, ook dit kan sterk variëren, zie alleen al de dosisranges op Erowid, die je al had gezien, hier zit inderdaad zeker enige spreiding in, in wat als light/common/strong/heavy wordt ervaren. Voorzichtig aftasten dus.

E,I,P,T,T7 werken wel langer he. Iets om mogelijk rekening mee te houden.
2C-P slaat ook pas na een fors langere tijd in dan de andere 2C'tjes, plan voor die dus altijd veeeeel vrije tijd in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."