Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een raar gevoel in de keel heb ik hierna wel ... een raar slikgevoel zeg maar ... na 1dag is het wel voorbij , het went wel"
"Kent iemand hier meer informatie over ? Ben zelf niet zovaak bezig met het internet & dergelijken en op drugsforum is er ook niet veel op te vinden Het is 'verwant' met sos ... Maar wil toch een beetje meer info voor ik het zou verorberen ... =p Thx anyway !"
"Heb overlaatst van mijn dealer een 'nieuwe' soort drugs gekregen ... Rti-126 genaamd , het is een soort variatie van coke & pep , het is ook nog niet vindbaar in je urine / bloed , hij had het wel laten testen in een labo , maar had nog niemand gevonden om het op te testen , nu had'k 10gr gratis gekregen (prijs is wel 35euri/gram) voor eens uit te testen & het effect is hetzelfde als wat jij beschrijft ... je blijft er sowieso 6uur klaarwakker & oplettend van , en je hebt ongeveer een dik uur toch die coke rush in je hoofd , het enige nadeel is wel dat je hierbij ook die drang hebt om snel bij te nemen ... Maar it's al in the head ! Gewoon je zakje wegleggen of niet bijhouden en je kan er sowieso een goeie tijd tegenaan , thx voor je report kon het gevoel zelf niet beschrijven , maar hierbij heb'k dus de perfecte omschrijving . grtz !"
"Heel fel bedankt ! als'k er zelf meer over weet zal'k het even posten Grtz !"
"Ik had onlangs iets opgemerkt over nieuwe pillen ... Was hier heel nieuwsgierig naar vooral omdat iedereen er zo over 'opschepte' Ze noemen blauwe haantjes , blauwkleurig , met inderdaad een haan erop ? K'had er dus een 6-tal gekocht & er 2 ingenomen die avond op een feestje ... Al bij al , terwijl iedereen stond te 'gaan' van deze pillen , stond ik na 4u nog altijd stil ... Terwijl al de rest een redelijk snelle werking heeft ( mdma , keta R&S , ghb , 2-cb , shrooms , lsd en ofc. andere soorten xtc ... ) Hierbij voelde ik me dus afgeluisd & vroeg me af of iemand hier info over heeft ? want op het net vind ik helemaal NIETS ... alvast bedankt !"