Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombo: 4-FMP en Amfetamine.. Doen?

Combo: 4-FMP en Amfetamine.. Doen?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ellleeeeooohh,


Vroeg me af;

Heb een sample gekregen van 1 dosis (170 mg) 4-FMP,

En heb nog wat pep liggen,

Zou dit te combineren zijn???

Lijkt mij wel mja ik ben neit zo bekend met 4-FMP!!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat je de euforie van 4fmp dan een beetje vernaggeld. Je kan als de euforie uitwerkt het natuurlijk wel pakken.
D
DestudentLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij is 4fa al speedy genoeg van zichzelf als ik zo de reports lees. Eerst eem uur of 2/4 een serotonine randje en verder speed effect. Heb nu zelf een gram liggen maar nog niet getest. Zal je op de hoogte houden!
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Done that, Geeft geen complicaties. Ik heb het idee dat je dan alleen het serotonine gedeelte een stukje minder voelt maar, verder zitten er geen nadelige effecten aan voor zover ik weet.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er ook geen last van gehad, maar het is zonde van je 4-FA omdat het het beetje euforie verkloot. Ook ben ik inmiddels 2x er achter gekomen dat ik niet moet bijpakken en dat 200mg echt meer dan zat is.

2 dagen niet slapen, 3e dag slecht slapen en 3 dagen speedy effecten... hoeft van mij geen pep meer bij!
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#6
met 4-fmp heb ik ervaren, dat als ik eerst een nacht doorzet met 4-fmp (~200mg), dan de volgende dag weer een capsule gebruik en dan een halve speaker drop. Dat dan de pil niet het bekende mdma gevoel geeft, maar meer werkt als een soort superspeed (twitching en zulk soort dingen, lijkt stiekem wel een beetje op hoe sommige meth gebruikers twitchen. Ik heb dit niet alleen zelf ervaren, maar vooral bij andere mensen gezien.)

De eerste keer dat dit gebeurde, gebruikte ik een nog onbekend pilletje voor mij, het betrof een rode T-mobile. Ik dacht fuck, zometeen is het pilletje niet vertrouwd(wat me sterk leek, aangezien het goed reageerde op de marquis en had van betrouwbare bron dat deze tabletten rond de 140mg waren.). Ik heb voor de zekerheid de tabletten na de tijd nog eens laten testen en inderdaad, 150mg mdma was de uitslag (met een spreiding van 135mg-154mg mdma). Ook heb ik mijn 4-fmp voor de zekerheid laten testen, zodat ik kon uitsluiten dat het aan een verontreiniging lag van de 4-fmp. Hier kwam ook een positieve uitslag van het lab, geen zuiverheid maar wel met het bericht dat het 4-fmp bedroeg. Ook heb ik deze 4-fmp wel vaker gebruikt en nooit deze bijwerking gehad.

Een paar weken later hebben ik en een paar kameraden ook besloten om weer eens 4-fmp te gebruiken. Na ongeveer 2 capsules verspreid over 24 uur, besluiten we om dit maal een halve speaker te nemen. Ik was het allang weer vergeten dat dit zo'n andere ervaring opleverde, tot 1 van mijn kameraden met vreemde gezichtstrekjes begon en wat vreemde impulsieve geluidjes begon te maken. Al snel daarna merkte ik ook aan een andere kameraad dat hij zich anders gedroeg dan iemand normaal op mdma zou reageren. Hij zei ook dat het totaal anders voelde dan eerdere ervaringen die hij had gehad met mdma. Toen realliseerde ik me weer dat het weer i.c.m. met 4-fmp was.

Ik denk persoonlijk dat 4-fmp (in wat hogere doseringen) een versterkende werking op mdma heeft. De mdma lijkt dan meer een soort superspeed te worden, wat me erg doet denken aan hogere dosering d,l-amfetamine van hoge puurheid.

Zijn er meer mensen die dit fenomeen hebben ervaren?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik nog niet ervaren... Onthoud wel dat je absoluut zelf een proefkonijn aan het spelen bent, 4-FMP is een research chemical waarvan de risico's nog niet bekend zijn.

Nachtje doorhalen op 4-fmp en vervolgens een XTC pil nemen lijkt me dus niet bepaald verstandig.

aangezien het goed reageerde op de marquis en had van betrouwbare bron dat deze tabletten rond de 140mg waren.
Klik om te vergroten...

Goed dat je ze in ieder geval nog hebt laten testen, want een marquis test is niet voldoende!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."