Heb het gevoel dat de horrorverhalen over normale PCP zeer sterk overtrokken zijn. Het is en blijft een analgetisch stofje, dus als een gebruiker er wat voor voelt om bijvoorbeeld herhaaldelijk met een vork in zijn arm te prikken zal hem dat inderdaad veel minder pijn opleveren dan normaal, verder heeft het ook wel de neiging om manische episodes of - soms - paranoia op te wekken, maar echt rare ongelukken gebeuren volgens mij slechts zéér zelden, zeker vergeleken met de honderden bushokjes die per jaar door beschonken idioten kapotgeklapt worden.
4-MeO-PCP staat qua effect overigens dichter bij ketamine dan bij PCP, ik vond het zelf net wat minder interessant dan ketamine, want minder positief verwarrend, terwijl je er wel lichamelijk wazig van wordt. De werkingsduur is inderdaad erg lang, ga ervanuit dat het
tenminste 16 uur duurt voor je weer echt de oude bent.
Als je een echt leuke PCP-vervanger wilt is 3-MeO-PCP wel een mooi stofje, schijnt qua effect vrij dicht bij PCP te staan, dus met veel meer dopamine dan ketamine en 4-MeO-PCP en misschien zelfs meer dan methoxetamine
![:grin:]()
Heeft ook nog eens een handelbare werkingsduur van zo'n 5 uur, als ik me niet vergis.