Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4FPM

4FPM

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CrazyTessaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik heb dit weekend voor de 1ste keer 4fmp gebruikt, te vrijdag een half en te zaterdag een gans (150mg) en heb hier totaal niks van gevoeld wat ik wel spijtig vond pas als ik een halve mortal combat nam kreeg ik precies alles in ene keer :P Waar kan dit aan liggen?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben je misschien wat forser dan een gemiddeld mens? (lang, dik)

Ben je er zeker van dat het (pure) 4fmp was, en zeker van de dosis?

Maar meest waarschijnlijk waren je verwachtingen onjuist, 4fmp is een vrij subtiel stofje. En subtiel is trouwens iets anders dan zwak.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#3
De ene dag 70mg pakken en de dag daarna 150mg is niks waard. Tolerantie bouwt flink op. Ik pak als startdosis 180mg en heb totaal geen tolerantie. En dan gaat ik lekker. Op awakenings 3x 166mg op. Dat was niet nodig, maar prima te doen hoor.
C
CrazyTessaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee ben niet breder als iemand anders :tongueout: integendeel zelfs :grin:

Kmoet nu wel zeggen dat ik dit bij alles heb wat ik gebruik, ik moet altijd iets meer als een anders om het zelfde effect te hebben misschien omdat mijn lichaam sommige stoffen afstoot ?

grtjs
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe is je ervaring met andere drugs dan?
C
CrazyTessaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja kheb zoal vanalles geprobeerd :) en elke keer als iemand dat doet met mij hebben zij al effect bij bv 1 pilletje terwijl ik er al 2 moet hebben en dan nog ma half er iets van voelen
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#7
CrazyTessa zei:
ja kheb zoal vanalles geprobeerd :) en elke keer als iemand dat doet met mij hebben zij al effect bij bv 1 pilletje terwijl ik er al 2 moet hebben en dan nog ma half er iets van voelen
Klik om te vergroten...

Misschien toch ook maar eens uitkijken of je wel "goed spul" hebt.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#8
CrazyTessa zei:
ja kheb zoal vanalles geprobeerd :) en elke keer als iemand dat doet met mij hebben zij al effect bij bv 1 pilletje terwijl ik er al 2 moet hebben en dan nog ma half er iets van voelen
Klik om te vergroten...

Je geeft dus al zelf antwoord op je vraag. Ik heb dat namelijk (helaas) ook. Waar 140mg 4FA toch wel de standaard is, ken ik mensen die totaal gevloerd worden, terwijl ik tijdens awake 3x 166mg heb gedaan. belachelijk natuurlijk, maar ik bleef verder prima overeind, net zoals m'n maat en 1 van de dames. Allemaal minimale tolerantie
D
DrokzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een vriendin van me had dit ook.
20 april voor ons allebei de eerste keer 4, ik had toen 160mg en zij 140mg, ik voelde het heel goed, zij merkte wel iets maar niet veel.

10 dagen later op Koninginnedag allebei nog een keer gedaan, ik 180mg en drie uur later 80mg bijgepakt en ik ging voor minstens 10 uur lang echt heerlijk, zij had 180mg maar voelde helemaal niks.

Hoeft dus niet per se aan het stofje te liggen want de 4 die ik had was dezelfde als die die vriendin van me had en zij voelde het niet tot nauwelijks en ik supergoed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."