Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit een tijdje geleden aan de hand gehad, helemaal van de wereld heb toen 4uurs op het ehbo gelegen. Ik was gewoon rare dingen aan het doen en wil dit nooit meer meemaken. ik denk da het bij mij door oververmoeidheid kwam, een hele dag gewerkt weinig eten en dan pillen pakken >>> geen goede combinatie!"
"als je 5uren op dezelfde plaats stond en eventjes naart wc moet en gewoon niet meer herinneren waar ja staat. Of als je je begapen voelt of rare dingen begint te zeggen I like it !"
"Ik doe dit ondertussen ook al 5 jaar en merk dat mijn neus niet meer was wat het was. Kheb vooral last als ik moet snutten en de dagen vlak nadat ik gebruikt heb. Ben er ondertussen mee aant stoppen al ist niet zo gemakkelijk."
"Hey, Ik heb dit weekend voor de 1ste keer 4fmp gebruikt, te vrijdag een half en te zaterdag een gans (150mg) en heb hier totaal niks van gevoeld wat ik wel spijtig vond pas als ik een halve mortal combat nam kreeg ik precies alles in ene keer :P Waar kan dit aan liggen?"
"Nee ben niet breder als iemand anders integendeel zelfs Kmoet nu wel zeggen dat ik dit bij alles heb wat ik gebruik, ik moet altijd iets meer als een anders om het zelfde effect te hebben misschien omdat mijn lichaam sommige stoffen afstoot ? grtjs"
"ja kheb zoal vanalles geprobeerd en elke keer als iemand dat doet met mij hebben zij al effect bij bv 1 pilletje terwijl ik er al 2 moet hebben en dan nog ma half er iets van voelen"