Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBranded research chem BLOW labtest terug

Branded research chem BLOW labtest terug

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Er is/zijn meerder vendors die het product BLOW verkopen. Dit komt tegenwoordig ook voor dat ze als badzouten etc. worden verkocht. Er word echter geen chemische stof-naam vrijgegeven, dus met andere woorden je weet niet wat je neemt. En het is niet slim om zon RC te gebruiken.
Nu had ik een sample van een gram "BLOW". Dat is ook het enige dat ze prijs geven, geen IUPAC, niks. Een maat van me heeft het laten testen en het blijkt 99,76%
[3B-(p--Fluorobenzoyloxy)tropane te zijn oftewel fluruotropacocaine te zijn.
Dus weer een mysterie ontrafeld voor de mensen die dit nog niet wisten.
En aangezien het als gratis sample word uitgedeeld bij RC-bestellingen is het wel fijn te weten wat het daarwerkelijk is lijkt me.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fijn dat je hebt laten testen zeg, weet nu iedereen dat ook eindelijk.
Hier is de Wiki pagina erover

Be safe!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het valt me nog mee dat het geen mengsel van verschillende RC's is!
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het valt me nog mee dat het geen mengsel van verschillende RC's is!
Klik om te vergroten...

Ja gelijk heb je al die vage dingen als Madcat, purballs, purple bombs, crank
Only god knows whats in it. Iig MadCat is een mengsel van verschillende cathinones.

In mijn ogen blijft iemand met een beetje verstand van RC's zonder stofnaam af.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
pammetje82 zei:
Het valt me nog mee dat het geen mengsel van verschillende RC's is!
Klik om te vergroten...

Ja gelijk heb je al die vage dingen als Madcat, purballs, purple bombs, crank
Only god knows whats in it. Iig MadCat is een mengsel van verschillende cathinones.

In mijn ogen blijft iemand met een beetje verstand van RC's zonder stofnaam af.
Klik om te vergroten...

Compleet mee eens!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Iemand almgeprobeerd dan en wat waren de effecten?
P
ParadiseXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit enkele keren gebruikt ...
Effecten doen me denken aan coca thee, alleen sterker en langer werkend.

Heldere kop, optimisme, niet zoveel lichamelijke stimulatie, geen crash.

Wat ik had zat zeker niet in de klasse 3FA of Ethylphenidate als stimulerend middel,
eerder een vrolijke functionele stimulant.

Ik had geen tandartsverdoving gevoel waardoor ik me afvraag of het wel over dezelfde sample/product gaat ... en ik krijg dat tandartsverdoving gevoel al wanneer ik coca blaren kauw.

Is het normaal dat ik Pammetje82 geen PM kan sturen, ik zou graag weten waar de geteste sample vandaan kwam?
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@ paradiseX:

Ik moet zeggen dat ik meerdere batches van blow heb gekregen een paar keer. Ik heb het ook met de marquis test getest. De eerste keren kreeg ik geen kleur-reactie, maar de laatste keer dat ik een gram had gekregen, werd de marquis test oranje! wat aanduid dat het een amfetamine-achtige is, of een cathinone dat ik eerder denk. momenteel worden er ook cathinones verkocht op de RC markt. Ik heb dus het gevoel dat het gewoon vaak een mix is van verschillende RC's.
Ook brand het als de hel in je neus. Ik heb het elke keer geprobeerd en moet zeggen dat de laatste batch (marquis- oranje) net zo brandde alleen dat het effect ook zeer sterk leek op een cathinone, een soort MDMA/speed effect maar licht op het lichaam en vrij euforisch. Het werkte vrij lang en ik kon er ook niet van slapen, wat met de eerste batches wel het geval was.
Ik vind het niet echt fijn om te gebruiken, puur omdat ik denk dat het een mix is van verschillende dingen en je nooit weet wat de risicos daarvan zijn, ik hou echt niet van mixen van RC's, zeker niet als ik niet weet welke RC het zijn. Ik heb het nog steeds in de kast liggen.
Verder heb ik toegang tot een laboratorium met vrienden die op universitair niveau zijn afgestudeerd in chemie, hun testen vaak RC's voor mij met spectrum analyse en andere methoden. En ze hebben ook van de HCL vorm BLOW die ik had, freebase-vorm gemaakt wat het misschien mogelijk maakt om het te roken voor een heftige flash, maar heb dit niet durven proberen. Wel brand de freebase versie veel minder in je neus, dus wel prettiger, heb daar ook nog een zakje van liggen, dat zijn gewoon grote brokken kristal geworden die je ook kan snuiven. Maar ik ga mn leven niet meer wagen voor zulke vage RCs waarvan ik de chemische naam niet ken.

En ik kan van iedereen gewoon PM's ontvangen trouwens, dus weet niet hoe dat kan bij jou? misschien is dat zo omdat je nog niet genoeg berichten heb geplaatst? zou je ff aan de moderator kunnen vragen...
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#9
en volgens mij is er maar 1 vendor die dit verkoopt en gratis weggeeft bij een bestelling van een bepaalde hoeveelheid. Dus ws weet je dan wel over welke het gaat.
P
ParadiseXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank voor de info :)

Dan zal het vast van dezelfde vendor zijn.

Ik heb 2 gratis samples van een tijdje terug, 3 maand en 1 maand oud ofzo,
deze zijn gevoelsmatig wel hetzelfde product.
Ik ben ook geen voorstander van vage RC's, ver van, alleen vond ik deze samples erg aangenaam.
Heb het pas maanden later geprobeerd in een domme bui en vond het tegen de verwachtingen in een erg aangenaam product.

Vooral omdat ik er nog goed van kon eten en slapen en niet echt bijwerkingen had,
waar ik bij alle RC stims wel enorme last van had, zeker bij iets regelmatiger gebruik,
bijvoorbeeld een weekje als studie hulp. Zelf bij micro dosissen van bvb 3FA ben ik dan wel gesloopt en wat kilos kwijt na een weekje. Dit maakte het voor mij wel een interessante RC.

Ben belg dus ik kan het niet laten testen ...

Binnenkort zou ik weer een gratis sample krijgen ...

Maar als ik je goed begrijp is het dus goed mogelijk dat ik met die fluorotropacocaine zit en nu iets helemaal anders zal krijgen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ParadiseX zei:
Dank voor de info :)

Ben belg dus ik kan het niet laten testen ...
Klik om te vergroten...

Onwaar, er is een testservice in Brussel.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#12
vooral van DIE vendor, waarvan we beiden weten dat het over dezelfde gaat, kan je van alles verwachten. Ze verkopen zelfs DHP als SEDATIEF MIDDEL!! Dit is gewoon te gek van woorden want het zijn buisjes vloeistof met een extract van de doornappel plant. Een gevaarlijk tripmiddel. Als een vendor al zoiets doet vertrouw ik de hele site al niet meer zo. En deze vendor heeft ook een 10tal "branded" RCs waarvan dus alleen de marketingnaam word gegeven maar geen enkele chemische benaming. Met andere woorden hij kan erin doen wat hij wil, ook mixen van allerlei rotzooi dat ie heeft, je weet het nooit! Daarom ben ik daar ook zon tegenstander van. Ik hou er niet zo van om niet te weten wat voor chemische stof ik in mijn lichaam gooi. vooral geen rc. Verder zijn alle producten die deze vendor heeft met IUPAC benaming wel gewoon van goeie kwaliteit en ik heb ook nooit problemen gehad bij de levering.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mpa is idd ook en goeie mogelijkheid. volgens mij word marquis met moa ook oranje.
maar dan nog denk ik miss wel met een mengsel van mpa (dat ze dolgraag kwijt zijn omdat de hype niet echt is aangeslagen' + ethylphenidaat + catinone is. maarja het blijft maar een gok?
P
ParadiseXLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja beetje een linke vendor.

Had er vroeger de grootste wantrouwen in.
Toch ... na een lange tijd, is dat wantrouwen wat verdwenen want tot nu toe klopte alles.

Behalve dat die blow geen tropane stof is?
Is het niet gewoon MPA, doet me er sterk aan denken alleen heb ik van MPA sneller meer bijwerkingen dan van die blow ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."