Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB en ketamine

2CB en ketamine

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alleen nu zit ik met 5 bommetjes 2CB en keta, wat zal ik daar mee doen? Het klinkt idd beter om 2CB oraal te nemen en keta nasaal maar die bommetjes liggen hier en het is zonde om weg te gooien toch
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#2
IK hou ook wel van een lijntje keta in een 2cb trip.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het zonde van de keta, het werkt veel minder goed als je het in een bommetje doet. Je hebt immers het First pass effect waardoor een percentage wordt afgebroken voor het opgenomen wordt in je bloed.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi,

Ik was zondag op een after en daar kwam het idee van iemand om een 2cb en ketamine bommetje te maken. In eerste instantie vonden we het wel spannend maar toen ze klaar waren kwam toch de twijfel dus hebben we het niet gedaan. In totaal is er 3 2CB konijntjes en 1 gram keta verdeeld over 5 bommetjes.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat is het effect? Ik heb ze namelijk hier nog liggen en wil ze misschien nog wel een keer gebruiken.

ik heb trouwens nu 3x 2CB gebruikt en dat ging prima. Met ketamine nog niet veel ervaring.

:wave:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja van mij hoefde het ook niet zo maarja 1 tegen 4 he :rolleyes: de jongen die het maakte zei ook dat als je keta oraal neemt je meer nodig hebt dan nasaal dus vandaar zo veel. Maar ervaringen mee??
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel eens keta met 2C-B gecombineerd (maar dan wel de ket gesnoven, wat ik ook echt aanraad om te doen), ik vond het geweldig, is een van mijn favo combi's. Zijn alletwee lekker vage spullen en samen krijg je een hele aparte trip. Ik heb er een keer een tripreport over geschreven: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=50681
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn ervaring met keta oraal is waardeloos, weinig effect voor veel keta. Zonde dus. Ik raad je aan de 2-CB te nemen en te wachten tot de piek. Zodra je op die piek zit weet je wat je kunt hebben, dan gewoon kleine lijntjes keta nemen zodat je rustig kunt opbouwen en niet te veel hebt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehe dat is aan jou. Je kunt het moeilijk gaan sorteren haha :tearsofjoy:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach ik neem ze wel een keer mee om te gebruiken haha :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."