#1
Alleen nu zit ik met 5 bommetjes 2CB en keta, wat zal ik daar mee doen? Het klinkt idd beter om 2CB oraal te nemen en keta nasaal maar die bommetjes liggen hier en het is zonde om weg te gooien toch

de jongen die het maakte zei ook dat als je keta oraal neemt je meer nodig hebt dan nasaal dus vandaar zo veel. Maar ervaringen mee??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."