Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbenzofury leuk??

benzofury leuk??

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SpeelkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
misslinda zei:
hmm ja die down effecten dacht ik eigenlijk dat die wel minder waren als xtc :confused:

wil eigenlijk iets wat op xtc lijkt kwa gevoelen maar met minder down effecten haha maar dan is dit dus niet het goede middel :tongueout:
Klik om te vergroten...

Als je dit wilt is 4-fa het perfect middel in mijn opinie. Het liefde gevoel is iets minder dan bij XTC maar je wordt er ook veel minder vaag van. Je krijgt veel energie en eveneens veel tintelingen in je hele lichaam. Je houd ook veel meer van iedereen alleen het is niet zo dat wildvreemden ineens je beste vrienden worden. Ik zou dit eerder aanraden dan benzofury omdat benzofury een veel grotere impact heeft op je serotonine dan 4-fa. Dus de kater bij benzo is ook groter dan bij 4-fa.
T
TyphenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag iedereen, aangezien ik hier nieuw ben wel ik mezelf even voorstellen. hoi!
De laatste 2 jaren ben ik al zeer benieuwd geweest in het ontdekken van "drugs" en weet ik ondertussen al een goed hoe er mee om te gaan en wat er van te verwachten. Ik ben van nature een kalme jongen en weet mijn grenzen. Zit op hoge school dus het kan niet altijd feesten zijn.
Een maand geleden kwam er opeens 6apb voor en was ik best benieuwd wat het zou doen dus ben ik begonnen met alles op te zoeken hoe het werkt en wat de dosis is.
De dagen werden korter en ik kreeg er meer en meer zin in! Vrijdag is aangekomen dus school is out! En het weekend kan beginnen, ik stap naar mijn vriend zijn kot en praten wat bij, ik beslis dan om 150mg exact af te wegen en in een bommetje te maken (kort blaadje) en in te nemen. We vertrekken naar het hardcore/frenchcore feestje wat ik meestal doe als ik uit ga. We komen aan rond 11u en komen wat vrienden tegen dus roken we eerst een joint voor we binnen gaan. Rond 12u30 had ik pas eerste merkingen dat het begon te werken, kreeg klamme handjes en begon al een stampje te zetten.
Bij het lezen op forums zag ik bij veel mensen dat ze enorme energie kregen en het zelf een “terug de eerste keer mdma gevoel gaf” Dat vondt ik echt niet zo, bij mdma sta ik meestal front row voor de speaker al mijn frustraties weg te dansen, Mijn gevoel dat ik toen had was ik hou van de muziek en blijf gewoon bij men vrienden staan en roken wat jointjes ondertussen, merk wel op ik ben zeer helder in mijn hoofd maar heb gewoon zin om te chillen hier en daar en wat mensen te leren kennen. Het was plots 4u30 al en vriend van me had het behoorlijk moeilijk na een halve partyflock pil dus ben ik afzonderlijk ergens gaan zitten met hem. Op dat moment steun ik hem wel maar laat zijn gedachten verzetten door hem een sigaret te laten rollen zodat hij stopt met knarsen (wat heb ik gelachen met die sigaret :tongueout:). Jammer genoeg was het feest om 5u al gedaan maar ik was behoorlijk moe en wou terug naar zijn kot om daar nog wat te chillen, Ik kon als een blok in slaap vallen toen en besloot dan maar om de trein te pakken richting huis. Aangekomen thuis ben ik direct in slaap gevallen, Na een goede 4uur slapen was ik weer wakker en kon ik niet meer slapen en stonden de pupillen al stukken kleiner dus wou ik nog beetje leren voor school maar dit valde wel ENORM tegen, dagen erna niets van last gehad t.o.v als ik mdma gebruik.
Besluit: Zeer helder nadenken maar geen springlevend gevoel t.o.v. wat andere mensen zeggen. Maar ik wil het wel nog ééns proberen maar dan met xtc erbij. + geen problemen met geen honger hebben want ik had echt honger :grin:


Ondertussen zit er een maand tussen en heb ik afgesproken met vrienden dat ik al lang niet meer gezien heb om ééns naar techno feest te gaan wat ik al zeker 3jaar niet meer heb gedaan.
De dag was aangekomen dus had ik terug een bommetje van 150mg gevraagd en 2 xtc pillen.
Een vriend van me had het bij dus moest ik even wachten tot hij er was.
Het is 12uur als ik mijn bommetje 6apb in neem en wacht geduldig af en rook ondertussen een jointje.
Het duurde opnieuw een dik uur voor ik eerste symptomen kreeg (altijd klamme handjes).
Het is ondertussen 2u30 en besluit mijn eerste pil erbij te nemen, Na terug veel zoekwerk had ik er uit geleerd dat xtc zeer snel en hard kan opkomen met 6apb erbij dus besloot ik een halfje af te bijten.
En het was ook zo ik begon plots veel meer zweten wat ik alleen op 6apb niet heb, de muziek en sfeer was echt zo leuk wat heb ik gelachen toen. Het gebouw dat 2 verdiepingen had heb ik zeker 5x rondgelopen, Ondertussen die 2de pil ingenomen dus ben ik terug naar onze vaste plaats gestapt je weet maar nooit.
Ook die kwam zeer hard en ik merkte dat ik erg ging knarsen ookal ben ik dat al afgeleerd om niet meer te doen. Terug verder feesten en heel veel lachen met alles en nog wat, Zeker omdat iemand plots met het logo van het feest naar beneden kwam wat zeker een diameter van een meter had :tongueout: relaxe security heeft het afgepakt en de man mocht weer verder feesten. Plots was het 6uur en zijn we terug met de groep vertrokken naar huis.Voor ik thuis aankom rook ik wel nog op alle gemak een jointje en voelde me echt relaxed en klaar om te slapen. Aangekomen thuis kruip ik mijn bed in en heb ik wel de volledige tijd plafonddienst gehad wat ik de eerste keer niet had, normaal kan ik zonder problemen slapen op xtc,mdma maar zal wel aan de combinatie deze keer gelegen hebben.
Besluit: Super avond gehad! Leuke combinatie met xtc erbij maar zal ook zeker wel aan de sfeer gelegen hebben.
Dit was mijn verslag, bedankt aan alle mensen dat dit gelezen hebben!

PS: Na 5jaar hebk besloten om te stoppen met blowen voor de zoveelste keer al maar nu heb ik met paar vrienden besloten dat het ook beu zijn om associaal te zijn en te denken. Kan me alleen maar goed doen en zeker voor school. :)
C
CanisLid
01-01-2024, 00:00
#3
6-APB is inmiddels favoriet boven xtc, maar ik vind het heldere gevoel in je hoofd juist zo relaxt. Ik heb er inmiddels twee trip reports over getypt. Ik zou die eens doorlezen. Je kunt ze makkelijk vinden. Allebei de titels beginnen met 6-apb,...
T
TyphenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Canis zei:
6-APB is inmiddels favoriet boven xtc, maar ik vind het heldere gevoel in je hoofd juist zo relaxt. Ik heb er inmiddels twee trip reports over getypt. Ik zou die eens doorlezen. Je kunt ze makkelijk vinden. Allebei de titels beginnen met 6-apb,...
Klik om te vergroten...

Net doorgelezen en ik merk dat jij wel enorm veel energie krijgt van 6apb tov mij, in de beginperiode bij mdma had ik ook net zoals jij bij 6apb heel veel energie en praten tegen iedereen maar dit heb ik het niet meer, noch op mdma noch op 6apb, dus vraag ik me toch wel wat af hoe dit komt? kan het zijn door de tijd heen dat ik er mee overweg kan? of?
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey hey

mijn vriendin en ik hebben een keer zin om iets nieuws te proberen binnen kort nu was ons oog gevallen op benzofury nu vroeg ik me af op hier mensen zijn die er ervaring mee hebben en of die het de moeite waard vinden om het te proberen;p

liefs
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb al eenmaal de kans gehad om dit te proberen, heb geen spijt dat ik het eens gebruikt heb maar toch liever geen 2de keer ;/
Ga hier verstandig mee om en begin met kleine dosis.
Ik neem liever een xtc pil, gelijkaardige effecten maar beter en niet zo'n neveneffecten.

Greets,
Herbalisme
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#7
thanks voor je snelle reactie :tongueout:

xtc hebben we wel een aantal keer al gedaan maar ik ben gewoon 3 dagen erna nog depri nergens zin in enzo dus eigenlijk ben ik wel beetje klaar met dat vandaar dat ik iets nieuws zoek.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel succes ermee ;p Weet wel dat je datzelfde down effect hebt zoals van xtc, ook heb je wat slapeloosheid.
Maar dit kun je mooi oplossen door de dag erna een rustig dagje te houden met een goede film ofzo (;
Veel plezier ^^

Greets,
Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."