#1
Ik ben al een tijdje in behandeling, mijn behandelaar kan goed luisteren maar voor de rest wordt er niets concreets aan gedaan. Zo krijg ik als het ware ''huiswerk'' mee, waar we dan de week erop iets mee zouden doen. De daarop volgende afspraak wordt er vervolgens niet naar geïnformeerd of omgekeken. Dit is nou al een aantal keer gebeurd waardoor ik de hele psychische hulpverlening als een lachertje beschouw. Heb een tijdje antidepressiva geslikt, maar dat sloeg allemaal niet aan waarna ik op eigen initiatief ben gestopt. (wat verder niemand weet aangezien dat altijd moet worden afgebouwd en in overleg moet) Verder seroquel voorgeschreven gekregen waardoor ik eindelijk kan slapen, maar dat is sinds 2 dagen op waardoor ik weer hele nachten wakker ben.
Al tijden niet meer komen opdagen voor gesprek, dus leef nu beetje van dag tot dag. Enige voordeel is dat ik nu weer pillen kan gebruiken, terwijl dat eerst niet kon aangezien antidepressiva en XTC niet samen gaan.
