Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNare en rare eerste 4F ervaring

Nare en rare eerste 4F ervaring

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee heb het eigenlijk niet laten testen..
Gek genoeg voelden vrienden van mij van dezelfde capsules wel gewoon wat je van 4F hoort te voelen..
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een nieuw topic over dit onderzoek geopend, heb m gekregen van iemand op een ander forum.
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit jaar zo rond April, was zowaar het eerste buiten festival hier in de buurt met wat raw hardstyle en beetje hardcore. Harststikke leuk, hier voor het eerst 4F geprobeerd. Wel icm met speed ( voor de 4f) en xtc (na de 4f).

Ik heb vanaf ongeveer 11:30 tot 14:30 af en toe een punt speed gepakt. Denk totaal z'n 6 puntjes al wel. Rond 15:30 de 4F ingenomen en afgewacht, het waren capsules, niet direct afgewogen, maar een gram gekocht op het blote oog en verdeeld over 6 capsules, Geen slimme manier, maar goed. Al met al schatte ik mijn dosis op 170 mg ongeveer. Na een uurtje, voel ik ineens dat alles letterlijk 2 keer zo snel ging, de muziek, iedereen om mij heen, maar ik zelf ook. Dit was me iets teveel, ben de tent uit gerent en direct gaan zitten. Sigaret opgestoken en gelijk even in mezelf gaan denken. Dit helpt me altijd als ik iets te hard ga, dan communiceer ik met mezelf en schakel ik ergens het te hard gaan uit om na te denken wat te doen.

Besloten Dextro te gaan halen en te blijven zitten, na 20 minuten trok dit effect weer weg en voelde me anders dan dat ik pep op had. Later nog een kwartje X bijgenomen, viel perfect en werd enorm waus. Dacht dat ik er nog wel een kon hebben, maar bij inslag was het kotsen geblazen en ik rende nogmaals de tent uit, om net op tijd uit de tent te zijn want het vloog er al uit. Ik herrinner me nog dat er twee meiden voor me stonden en me ontzettend raar aankeken, en smeekten zowat of ik niet op hun wou mikken xd.

Ik had hiervoor nog nooit eerder overgegeven van drugs behalve van veel blowen bij veel drinken.
Eerst een hele tijd geweigerd om 4F een tweede kans te geven, maar omdat ik nu toch wel echt in een vieze pillendip bevind en voorlopig op de feestjes waar ik aan de X wou gaan, nu voor 4F wil gaan en misschien nog bijpakken met wat keta voor een beetje space.

Wel vreemd, ik heb vrijwel niks of nja iets raars gemerkt van de 4fmp.
Komt dat door de speed van te voren?
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap niet zo goed dat als je voor de eerste keer iets gaat proberen, je het meteen combineert met 2 andere middelen. Speed en 4fmp is slecht. Xtc en 4fmp is slecht. Alledrie bij elkaar.. pfoe! Je moet tussen je 4fmp gebruik ook wel gewoon pauze houden. Dat kan je ook niet elke week pakken. Na je laatste keer xtc moet je 2-3 maanden pauze houden. Dan kan je een keer 4fmp doen en dan zeker weer een maand pauze tot de volgende keer. Zou dan gewoon alleen 4fmp doen. Beetje keta tegen het einde is wel leuk maar niet super bijzonder. Alleen 4fmp is toch ook leuk? :)
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen idee hoe alleen 4F zou zijn, tot nu toe niet geprobeerd!

Ja, combineren van middelen is nou eenmaal 'mijn ding', niet slim dat weet ik ookwel..
Ik vraag me alleen af waardoor de 4F gewoon niet 'werkte'?

Trouwens, ik heb laatst op een ander forum een onderzoek naar 4F gelezen en het schijnt dat je van 4F binnen een week volledig hersteld bent. Eigenlijk al binnen 48u na inname, behalve je receptoren, dus een maandje pauze is eigenlijk niet nodig met 4F.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar zijn geen onderzoeken naar geweest nog, dus dat is sowieso onzin. 4-FA is nog steeds een Research Chemical en er is gewoon niet zo veel over bekend. Dat je na 48 uur volledig herstelt bent is sowieso onzin, want bijna niemand kan er goed van slapen. Je bent dus sowieso nog vermoeid, waarnaast je vermoedelijk ook nog slecht gegeten hebt.

Het feit dat het ook een beetje met je serotoninesysteem speelt maakt het ook vrij onwaarschijnlijk dat je zó snel herstelt.
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is geen wetenschappelijk onderzoek geweest, meende dat het ergens op bluelight stond.
Een chemist daar heeft particulier het onderzocht en kwam tot die conclusie..

Zal wel even zoeken, hopelijk kan ik het nog ergens vinden!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Om nog even on topic te komen:

Ik denk zo maar dat je 4-FA gewoon niet zo sterk was, of helemaal niet goed. Heb je het laten testen? Als het goede kwaliteit was geweest had je zéker wel iets moeten merken van 170mg, een paar puntjes speed zullen dat effect niet voor 100% wegnemen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien was ie gewoon niet zo goed verdeeld. het verschil tussen 130 en 170mg voel je wel. Volgende keer goed afwegen en dan nog eens oordelen :wink:
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#10
4FMP gebruikt nauwlijks serotine...
Dat is zo weer aangevuld, ik ben opzoek gegaan naar t onderzoek.. hoop wat te kunnen vinden
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het best knap dat die chemist zo'n ingewikkeld onderzoek 'zomaar' op de been heeft gezet, vooral aangezien je voor proefdieren best een aantal keuringen moet doorstaan. Daarnaast is het idee achter de pauze bij 4F niet alleen om je receptoren(/releasing agents) rust te gunnen, maar ook om serotonine aan te vullen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
4-FMP heeft volgens mij best wel significante serotonine-affiniteit, minder dan MDMA weliswaar?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."