Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft 4fmp duidelijke uiterlijke kenmerken?

Heeft 4fmp duidelijke uiterlijke kenmerken?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TrippingbrainsLid
01-01-2024, 00:00
#1
@joopiejo

Oké weet ik in elk geval waar ik op letten moet, bedankt!

Is er na inname en inslaan ook iets aan mijn gezicht te zien of vallen de side-effects van 4fmp mee.
T
TrippingbrainsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil op Hardbass graag aan de 4fmp, op andere feestjes gebruikte ik gewoon mdma.
Maar ik wil eens iets anders gebruiken, 4fmp dus.
Heeft dit goedje duidelijke uiterlijke kenmerken net als mdma? Of is er amper wat te zien?

Hoor het graag van jullie!
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja een beetje.

Ik heb het gezien als:
- fluffy gelig poeder
- Zandkleurig (bruinig) droog hard poeder (qua kleur lijkt het om mdma, maar minder plakkerig, droger.)
- wit (heel heel licht gelig) droog hard poeder

De smaak is ook erg herkenbaar. Het smaakt ongeacht hoe het poeder er uit ziet altijd hetzelfde. Het smaakt soort van mdma/speed achtig. Maar dan distinctief zurig (citrus achtig). Het is een vrij ranzige smaak die je nooit vergeet. Ik zou dus ook een klein beetje proeven.
T
TrippingbrainsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahah nee inderdaad dat maakt me ook vrij weinig uit!
Gaat er vooral om dat ik lekker ga, was nieuwsgierig erna.
Valt nogal weinig te vinden over de Side-effects van dit goedje.
Maar het valt allemaal wel mee dus?
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je krijgt enorme pupillen.
T
TrippingbrainsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Joopiejo zei:
Je krijgt enorme pupillen.
Klik om te vergroten...

Ah oké nouja dat maakt niet zoveel uit, maar dus geen stijve kaken zoals met mdma?
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#7
valt wel als je het vergelijkt met mdma, maar ook wel een beetje dacht ik (het is al lang geleden dat ik 4fmp heb gebruikt). Maar je blijft vooral veel helderder, je kunt nog beter een normaal gesprek voeren, je voelt je veel minder scheef als met mdma. Met 4fmp kun je aan je pupillen toch wel overduidelijk zien dat je wat op hebt. Maar ach schijt aan. :)
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja er is nog niet heel veel bekend over deze drug. 125-135mg slikken is ook wel zo'n beetje de goede dosis schijnbaar. De juiste dosis schijnt met 4fmp minder afhankelijk te zijn van je lichaamsgewicht dan mdma.

Bijwerkingen zijn als je te veel neemt een nerveus strak gevoel. Die bijwerkingen krijg je al snel als je iets meer dan ongeveer 130mg neemt. Vanaf 150 mg kun je al wel dat soort bijwerkingen verwachten. Ook een bijwerking zou je kunnen noemen dat je ongeveer 8-9 uur lang na inname niet kunt slapen.

Snuiven moet je niet doen, doet zeer veel pijn in je neus en is schadelijk voor je neusslijmvlies.

Mijn ervaring is dat likken (tijd in je mond houden/opname wangslijmvlies) het efficiëntste werkt (heb je minder nodig en kickt sneller in naar mijn idee), maar dat smaakt echt goor en de smaak blijft nog lang in je mond hangen ook al spoel je je mond daarna. (misschien ook wel slecht voor je tanden)

Slikken (in een capsule bijv.) werkt ook prima, dat is eigenlijk de meest sensible manier.

De effecten kicken als je slikt na 45 minuten ongeveer in. Dat houdt vervolgens in een strakke lijn een uur of 3 aan, dan zakt het vrij snel weg. Wel blijf je nog daarna een uur of 4 met een wakker gevoel zitten. Als het euforische gevoel na die 3 uur ineens wegzakt kan dat op zich een beetje teleurstellend aanvoelen, maar het 'wakkere' gevoel wat je daarna hebt is beslist niet onaangenaam. Als je dit al van te voren weet, valt het misschien ook minder tegen.
T
TrippingbrainsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hartstikke bedankt voor de informatie, zeker goed om te weten.
Zoals je zegt weet ik nu ook wat me te wachten staat.

Zou proberen om daarna een tripreport te maken, misschien wel weer fijn voor andere mensen om door te nemen.

En dan ook maar gelijk de side-effects opzoeken.

Zo leren we beetje bij beetje wat meer over deze drug:wink:
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zou je in de reacties neer willen zetten hoe het je bevallen is?
Ga zelf binnenkort ook aan de 4FMP en vind het altijd wel leuk om ervaringen te lezen!
Alvast bedankt
T
TakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij mij gaf 4-FMP langduriger grote pupillen t.o.v XTC (ongeveer 14 uur lang vergeleken met 6-8 uur)
f
florisandLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo allemaal,

Ik heb laatst rode 4 fmp gekregen van een vriend. Ik heb altijd gedacht dat 4 fmp een capsule was met daarin een wit poeder. Kan iemand mij uitleggen waarom deze rood zijn?

:wave:
A
AceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had laatst 4-FMP gebruikt op de opening van Vroeger samen met 2 vrienden.
Bij de ene vriend kon je totaal niet zien dat hij 4-FMP had gebruikt terwijl de ander enorme pupillen had en een beetje met zijn kaken liep te bewegen. Ik zelf had ook geen grote pupillen maar heb wel ziek erg lopen kauwen... Verschilt echt per persoon denk ik...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
florisand zei:
Hallo allemaal,

Ik heb laatst rode 4 fmp gekregen van een vriend. Ik heb altijd gedacht dat 4 fmp een capsule was met daarin een wit poeder. Kan iemand mij uitleggen waarom deze rood zijn?

:wave:
Klik om te vergroten...

Dat kan een kleurstof zijn, maar ook een restant uit de productie. Je kunt aan het poeder niet zien of het goed is of niet en ook niet of het daadwerkelijk 4-FA is. Even laten testen...

www.drugs-test.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."