#1
Welkom op het forum.
Dat dat jij gerookt hebt zal waarschijnlijk wel synthetisch wiet zijn zoals we het over hier noemen. Ik heb het nog nooit gebruikt en zal dat ook nooit gaan doen. Let wat op met waarschuwingen rond de RC's. Dat filmpje dateert al van 2013. We staan intussen weer ietsje verder over de werking en nadelen van RC's maar op langere termijn is nog weinig bekend. Zoals bij elke drug teveel is niet goed.
Ikzelf rookte dagelijks maar ben dat nu gestaag aan het minderen. Ik weet uit ervaring dat veel roken op langere termijn niet meer dezelfde high bezorgd. Net zoals je bij speed of x ook een tollerantie voor het middel opbouwt. Bij intens langdurig wietgebruik resulteert dit inderdaad in weinig tot niets nog voelen van goeie kwaliteitswiet. Ik denk dat je zo een Herbal RC kan vergelijken met intens gebruik.
Gebruik gewoon eventjes niets meer en laat je hoofd helder worden, hou een pauze van enkele weken tot maanden hoe je zelf wil, rook daarna gewoon weer wiet, zal je best goed bevallen. Zoniet? Stop ermee dan :P
Dat dat jij gerookt hebt zal waarschijnlijk wel synthetisch wiet zijn zoals we het over hier noemen. Ik heb het nog nooit gebruikt en zal dat ook nooit gaan doen. Let wat op met waarschuwingen rond de RC's. Dat filmpje dateert al van 2013. We staan intussen weer ietsje verder over de werking en nadelen van RC's maar op langere termijn is nog weinig bekend. Zoals bij elke drug teveel is niet goed.
Ikzelf rookte dagelijks maar ben dat nu gestaag aan het minderen. Ik weet uit ervaring dat veel roken op langere termijn niet meer dezelfde high bezorgd. Net zoals je bij speed of x ook een tollerantie voor het middel opbouwt. Bij intens langdurig wietgebruik resulteert dit inderdaad in weinig tot niets nog voelen van goeie kwaliteitswiet. Ik denk dat je zo een Herbal RC kan vergelijken met intens gebruik.
Gebruik gewoon eventjes niets meer en laat je hoofd helder worden, hou een pauze van enkele weken tot maanden hoe je zelf wil, rook daarna gewoon weer wiet, zal je best goed bevallen. Zoniet? Stop ermee dan :P