Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoudbaarheid 6APB

Houdbaarheid 6APB

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij gaat het zelfs jaren mee zonder extreme potentiteitsverliezen, mits je het fatsoenlijk bewaard. Durf ik niet met zekerheid te zeggen, trouwens.

Je zult er in ieder geval geen extra gevaarlijke stoffen van binnenkrijgen, vaak wordt het gewoon minder potent als je het langer laat liggen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zal het prima in een diepvries kunnen dumpen, mits het luchtdicht is afgesloten(De meeste gripzakjes zijn niet 100% luchtdicht!), dat zal voor houdbaarheid echter geen merkbaar verschil maken. Net als dit met speed ook geen merkbaar verschil zal maken, als je je spul maar luchtdicht afsluit!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Structuur is bijna identiek aan MDMA dus zal wel ongeveer evenlang houdbaar wezen (jaren), echter het risico op 'bedorven' drugs wil je ook weer niet nemen.
T
TerniasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb afgelopen oud en nieuw de designer drug benzofury (6-APB) gebruikt, en ik heb nog flink wat over. Ik vroeg me alleen af hoelang dat ik zoiets kan bewaren en of ik het niet beter weg kan gooien. En als ik het nog kan gebruiken, hoe raden jullie dit aan. Ik heb oud en nieuw een bommetje genomen maar dat duurde 6uur om in te werken en de trip duurde zon 9 uur (Als ik online rondkijk komt dit omdat we als onervaren drugsgebruikers 0.2 gram hadden genomen).
Dit is mijn eerste post dus ik hoop dat ik aan alle regels en dergelijke voldoe.

Niels
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welkom op het forum :) Ik heb je bericht even verplaatst naar Research Chemicals.

Ik neem aan dat je het gewoon in een luchtdicht zakje hebt zitten? In principe kun je het maandenlang bewaren, zorg ervoor dat het luchtdicht verpakt zit en niet in de zon ligt.

Ik snap dat je trip 9 uur duurde :openmouth: 200mg is best veel als je geen ervaring hebt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat dacht ik ook inderdaad maar heb het bij maanden gehouden omdat ik het niet zeker weet. Het zwakt alleen af over tijd inderdaad, verder niets.
H
HoksaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan 6apb in de diepvries gelegd worden? En zoja, verlengt dat dan de houdbaarheid? Omdat dit met speed namelijk wel het geval is.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij is het enige 'risico' dat je loopt als je het lang laat liggen dat de werking naar verloop van tijd minder wordt. Ik bewaar mijn drugs altijd ook erg lang omdat ik dan bijv. meerdere pillen koop of een hele gram van iets en ik gebruik maar eens in de zoveel tijd wat, dus dan blijft het liggen. Handig omdat je altijd wat bij de hand hebt.. Maar ik heb er verder nooit iets van 'gemerkt' dat het er al lang ligt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."