#1
Hallo DF'ers,
Ik zit met een vraag. Binnenkort ga ik naar ADE, daar wil ik 4fmp gebruiken. Dat zal mijn 4e keer 4fmp worden. De eerste twee keren heb ik dit gecombineerd met een lage dosis xtc. Dit wil ik eigenlijk niet meer vanwege de neurotoxiciteit. Afgelopen keer was tijdens een festival, daar heb ik alleen 4fmp gebruikt. Op zich was dit een fijne ervaring, ik had 180 mg in één capsule genomen. Ik heb gedanst als een malle van 22.30 tot 04.00, daarna was ik wel een beetje futloos (al kwam het ook door de muziek die steeds slechter werd..)
Het feestje waar ik het komende keer 4fmp wil gebruiken duurt van 22.00 tot 07.00. Ik zou het liefst genoeg energie hebben van 00.00 tot het einde.. ongeveer. Ik twijfel of ik het bij één dosis moet houden, of dat ik misschien een tweede capsule moet nemen na ongeveer 2,5 uur. wel een capsule met een lage dosis (50-60 mg) om net dat beetje extra energie tot het einde vast te houden.
Is het nou wel of niet mogelijk om bij te nemen? Ik hoor verschillende verhalen, de ene zegt dat het geen effect heeft, de ander zegt dat ie zich zelfs slechter gaat voelen... Als het geen effect zou hebben is dat nog niet zo'n grote ramp, dan doe ik het wel met de energie van de eerste capsule :P
Wat denken jullie?
Ik zit met een vraag. Binnenkort ga ik naar ADE, daar wil ik 4fmp gebruiken. Dat zal mijn 4e keer 4fmp worden. De eerste twee keren heb ik dit gecombineerd met een lage dosis xtc. Dit wil ik eigenlijk niet meer vanwege de neurotoxiciteit. Afgelopen keer was tijdens een festival, daar heb ik alleen 4fmp gebruikt. Op zich was dit een fijne ervaring, ik had 180 mg in één capsule genomen. Ik heb gedanst als een malle van 22.30 tot 04.00, daarna was ik wel een beetje futloos (al kwam het ook door de muziek die steeds slechter werd..)
Het feestje waar ik het komende keer 4fmp wil gebruiken duurt van 22.00 tot 07.00. Ik zou het liefst genoeg energie hebben van 00.00 tot het einde.. ongeveer. Ik twijfel of ik het bij één dosis moet houden, of dat ik misschien een tweede capsule moet nemen na ongeveer 2,5 uur. wel een capsule met een lage dosis (50-60 mg) om net dat beetje extra energie tot het einde vast te houden.
Is het nou wel of niet mogelijk om bij te nemen? Ik hoor verschillende verhalen, de ene zegt dat het geen effect heeft, de ander zegt dat ie zich zelfs slechter gaat voelen... Als het geen effect zou hebben is dat nog niet zo'n grote ramp, dan doe ik het wel met de energie van de eerste capsule :P
Wat denken jullie?
