#1
Bijnemen is vaak niet heel effectief met psychedelica, het verlengd het effect alleen en maakt het niet sterker. Dan zit je dus waarschijnlijk gewoon langer met een net niet trip opgescheept.
Aangezien het je eerste keer al-lad is en je verder weinig ervaring met psychedelica hebt zou ik voor 1 zegel gaan en het daar bij laten. De meningen lijken nogal verdeeld over al-lad en de juiste dosering, maar je kan beter eerst kijken hoe jij erop reageert. Valt het tegen dan kun je gewoon lekker een jointje roken als je daar van houd uiteraard.
Ikzelf vond 1 zegel van 150mics nogal tegenvallen, maar ik heb veel ervaring met trippen en heb vaak ook hogere doseringen dan anderen nodig. Dus mijn persoonlijke ervaring lijkt me voor jou niet echt een goede leidraad.
Aangezien het je eerste keer al-lad is en je verder weinig ervaring met psychedelica hebt zou ik voor 1 zegel gaan en het daar bij laten. De meningen lijken nogal verdeeld over al-lad en de juiste dosering, maar je kan beter eerst kijken hoe jij erop reageert. Valt het tegen dan kun je gewoon lekker een jointje roken als je daar van houd uiteraard.
Ikzelf vond 1 zegel van 150mics nogal tegenvallen, maar ik heb veel ervaring met trippen en heb vaak ook hogere doseringen dan anderen nodig. Dus mijn persoonlijke ervaring lijkt me voor jou niet echt een goede leidraad.