Welkom op het forum.
4-FMP, eigenlijk heet het 4-FA maar goed, is een stofje dat op je serotonine in werkt (stofje dat die euforische rush geeft, net zoals MDMA). MDMA werkt hier ook op in (daarom ook dat ze enigszins hetzelfde effect hebben, alleen MDMA gebruikt er veel meer van dus de rush is daar ook veel sterker).
Omdat ze beide op hetzelfde werken en ze beide flink stimulerende stoffen zijn, is het juist
niet slim om deze te combineren. Het kan serieus meer schade aan je hersenen veroorzaken dan het gebruiken van één van deze 2 alleen al. Ook al zeggen veel mensen dat het zo'n lekkere combinatie is, het is echt
geen verstandige combo. Niet zozeer dat je bad gaat, maar meer dat je dan gefrituurde hersenen krijgt, om dezelfde reden dat je speed en MDMA ook niet moet gaan mixen.
Verder, wat bedoel je precies met dat je je niet goed voelde (wanneer na de inname(s) voelde je je niet lekker, hoeveel had je precies genomen/hoe sterk waren de pillen, etc), en hoezo wil je per se iets erbij pakken? In principe is 1 dosis 4-FA al genoeg om de gehele dag/deels de nacht gestimuleerd te blijven (als in, niet kunnen slapen). Als je dat lekkere gevoel van 4-FA wilt behouden, kan je het best een kleine dosis bijnemen op de piek (ongeveer 1,5 a 2 uur na de inname). Reken er dan wel op dat slapen dan echt lastig wordt.
Wat je ook kan doen, is combineren met 2c-b. Hier weet ik niet veel over, dus ik zou zeggen, kijk in het forumgedeelte 'Research Chemicals' naar topics hierover.
Snoep verstandig
P.s. eigenlijk moet je je pillen altijd laten testen, maar als het een onbekende pil is, dan is het daar nu al te laat voor. Dan wordt de pil naar het lab gestuurd en kan je een week erna op de donderdag bellen naar de uitslag, helaas is dat de dag ná koningsdag als je het morgen zou testen.