Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 FMP thuis??

4 FMP thuis??

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
Hoorn1992Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Allemaal!

Wij zijn een weekendje aan het plannen om lekker thuis met een groepje gezellig te zitten.
Nu zijn er een paar van ons groepje met het idee gekomen om in plaats van x 4fmp te gebruiken. :confused:
Ik heb tot nu toe 2 keer 4fmp gebruikt maar dit was op feestjes, top vermaakt daar niet van. Maar zoals ik al zeg dit was op een feest.

Heeft er een van jullie ervaring hiermee raden jullie het aan?

Groetjes uit Hoorn :wave: :wave: :wave:
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat zouden de mogelijke redenen zijn dat het thuis niet leuk zou zijn?
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan prima! Niks mis mee
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is prima te doen! Gewoon gezellig.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Ook thuis is 4-FA best leuk hoor, lekker muziekje opzetten, beetje slap ouwehoeren, potje kaarten ofzo.
Klik om te vergroten...

Potje kaarten met 4F? Man dan zit ik als een malloot te stuiteren op mijn stoel als ik dat ga doen!
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan prima, alleen moet je wel rekening houden met het feit dat je nog erg lang wakker zal blijven nadat het 'uitgewerkt' is, 4-FA heeft een erg lange nastimulatie.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paar joints roken op het eind doet het vaak wel voor me hoor :stoned: . Maar zulke avondjes lopen toch vaak uit de hand en word het toch geen slapen meer :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook thuis is 4-FA best leuk hoor, lekker muziekje opzetten, beetje slap ouwehoeren, potje kaarten ofzo.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
oortjes zei:
Psychedelibee zei:
Ook thuis is 4-FA best leuk hoor, lekker muziekje opzetten, beetje slap ouwehoeren, potje kaarten ofzo.
Klik om te vergroten...

Potje kaarten met 4F? Man dan zit ik als een malloot te stuiteren op mijn stoel als ik dat ga doen!
Klik om te vergroten...
Heb ik totaal geen moeite mee, ook met pep kan ik nog prima een potje kaarten. Stil zitten op stimulanten vind ik nooit zo'n probleem zolang ik maar wel iets doe en dat kan ook iets mentaals zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."