Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin, Vmbo-t > Universiteit

Ritalin, Vmbo-t > Universiteit

22 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liefhebbertje zei:
De docent of prof. Staat voor de klas en zegt wacht even jongens
Gaat aan ze bureau zitten en neemt een dikke lijn sos?
Is dat dan ook oke? Hij is meer gefocust praat makkelijker
Heeft gelijk debetweters en bijdehandjes door :wink:
Is dit dan ook oke in jou ogen?
Kom niet aan met coke is geen medicijn voor sommige add adhd een perfect middel daarbij verschild jullie medicatie bijna niet van amfetamine
Klik om te vergroten...

Ik probeerde hetzelfde als hier boven over te brengen

Hmm valt toch nog wel een hoop te bahalen :flushed:
a
ankLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo leden,

Voorheen actief lid maar eigenlijk niet meer sinds de 'update' hier geweest. Ik wilde eigenlijk delen dat ik sinds ik Ritalin ben gaan gebruiken voor school ik ongekende resultaten heb gekregen. Ben 'maar' een vmbo'er maar ben sinds het gebruik van Ritalin van vmbo naar HBO (Toegepast Psycholoog) gegaan via 21+ test, naar de universiteit voor Psychologie. Ik vroeg mij af of ik de enige ben die hier zoveel aan heeft of dat er nog meer mensen zijn?

Belangrijk is om te vermelden is dat ik geen ADHD of ADD heb! Ben ook niet druk of perse zwaar onrustig in mijn hoofd. Komt bij mij gewoon vooral neer op motivatie problemen en aan de Ritalin lijkt het wel of ik alleen logisch nadenk. Bijv. "Geen zin in dit.. of dat.." of "Ik doe het straks wel" bestaat niet langer als ik aan de Ritalin zit. Het lijkt alsof ik een lijstje in m'n hoofd heb en ik bepaal op logica wat het beste is om te doen. Ik kan hierdoor mijn korte termijn behoefte uitstellen en me focussen op de dingen die écht belangrijk zijn. Zijn er mensen die dit ook hebben?

Modknip Ben erg benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn en of ik niet de enige ben die hier zo'n ontzettend profijt van heeft! :wink:
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
En het zit niet tussen de oren??
Nu heb ik ritalin nu kan ik het??

Nog ff en er komen uc's voor aanvang toetsen:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."