#1
Zolang je de dosis schappelijk houd zal het wel meevallen hoor. Daarbij is dit nog maar 1 keer voorgekomen en denk ik dat het door mijn bloeddruk kwam. Hevige hoofdpijn kan je ervaren met elk middel omdat het iets veranderd in je hersenen. Nou lijkt het me logisch dat bij stimulanten de kans op hoofdpijn hoger ligt wegens de verhoogte bloeddruk.Maar hier ben ik dus zo bang voor... Valt dit te voorkomen? Had je meerdere middelen gebruikt of iets anders 'fout' gedaan? Want dit zie ik dus echt niet zitten.
Al bij al gebruik ik geen 4f meer en pak ik eerder een lijntje pep. De dosis die ik nam op die avond lag ook redelijk hoog. Zat met 4 uur op 300mg zuivere 4f. Dat is ook de enige keer geweest dat ik 2 nachten niet heb kunnen slapen van een drug. Maja een half jaar later stond ik weer op een feest en nam ik 2 pilletjes van 195mg in een tijdsbestek van 4 uur en toen had ik nergens last van.